Uporaba modula za vodenje evidence delovnega časa (EDČ)
Pomembno: za vklop EDČ modula kontaktirajte svojega skrbnika Intrix aplikacije. V kolikor še niste uporabnik Intrix rešitev, nas kontaktirajte na…
Pomembno: za vklop EDČ modula kontaktirajte svojega skrbnika Intrix aplikacije. V kolikor še niste uporabnik Intrix rešitev, nas kontaktirajte na…
Aktivnosti Aktivnosti so vezane na komunikacijo s stranko in največkrat predstavljajo zaznamke o klicih in pomembnih opravkih, ki jih imamo…
V Intrixu lahko sedaj preprosto dodajate fotografije v podzavihku “Komunikacija” na “Komentarje” (tako predogled kot pogled urejanja zapisa), prav tako…
Kako uporabiti povezavo aplikacije Slack s sistemom Intrix za bolj učinkovito komunikacijo in boljši pregled nad delom v podjetju.
Intrix omogoča hitro urejanje zapisov kar na seznamu zapisov, ne glede na to na katerem zavihku se nahajte.
Spoznajmo dodatne akcije na zavihkih. S klikom na trikotnik, ki se prikaže ob prehodu zavihka, se odprejo dodatne akcije, ki omogočajo ogled prednastavljenih pogledov in dodajanje novih zapisov.
Spoznali bomo elemente na kartici zapisa v Intrixu, čemu so namenjeni in kako nam lahko pomagajo pri hitrejšem in bolj učinkovitem delu.
V Intrix aplikaciji si lahko posamezen uporabnik poljubno prilagodi vrstni red zavihkov, tako da kar se da najhitreje dostopa do zanj pomembnih podatkov.
S pomočjo protokola Open ID Connect vam sedaj lahko v Intrixu omogočimo enotno prijavo oz. single sign on. To je varen dostop do Intrixa prek ponudnika identitete (IdP) po vaši izbiri. To deluje tako, da prenesemo identiteto uporabnika z enega mesta (ponudnik identitete) na drugo (Intrix).
V tem članku boste izvedeli, kako delujejo odvisnosti v Intrixu in kako jih lahko najbolje uporabite za vodenje projektov.
V sistemu Intrix se za vsako spremembo zapisov ta sprememba zabeleži v dnevnik aktivnosti, hkrati pa je možna povrnitev zapisa iz zgodovine.
V Intrixu privzeto velja, da posamezno nalogo ureja le en uporabnik oziroma izvajalec. V nekaterih primerih pa se vseeno izkaže, da izvajalec naloge ni samo en posameznik, temveč več uporabnikov hkrati.
Ob nastavitvi dvostopenjske avtentikacije pridobite dostop do desetih obnovitvenih kod, ki so na voljo za prenos. Preverite zakaj jih potrebujete, kako jih pridobite in uporabite.
Sedaj lahko tudi v Intrix sistemu poskrbite za še večjo varnost vaših podatkov – z dvostopenjsko avtentikacijo (2FA). Oglejte si postopek.
Znotraj nadgradnje Intrix CRM aplikacije nenehno skrbimo tudi za varnost podatkov, ki se hranijo v posamezni aplikaciji. Pomembno vlogo pri dostopu do podatkov imajo tudi uporabniška gesla, ki posameznemu uporabniku omogočajo prijavo v sistem.
Znotraj nadgradnje Intrix CRM aplikacije nenehno skrbimo tudi za varnost podatkov, ki se hranijo v posamezni aplikaciji. Pomembno vlogo pri dostopu do podatkov imajo tudi uporabniška gesla, ki posameznemu uporabniku omogočajo prijavo v sistem.
V Intrixu je možno urejati in prilagajati filtre in sezname ter si s tem ustvariti povsem personalizirane poglede, ki so…
Različne poglede delovne table, ki jih ustvarite v Intrixu, je možno deliti z vašimi sodelavci. Oglejte si, kako to storite v vašem Intrix sistemu.
Delovna tabla omogoča ogled podatkov v različnih pogledih. Te lahko prilagodite po želji za popoln pregled nad različnimi deli posla. Preberite več o pogledih v delovni tabli v našem prispevku.
E-poštni naslov je v Intrixu unikatna vrednost, kar pomeni, da več različnih kontaktov ne more imeti istega naslova, pri čemer pa obstajajo izjeme. Preberite več o unikatnosti e-poštnega naslova v Intrixu.
Filtriranje podatkov je omogočeno tudi v Intrix mobilni aplikaciji. Poglejte, kako lahko z njihovo pomočjo olajšate svoje delo v pisarni in na poti.
V Intrixu smo izboljšali uporabnost naše funkcije vnašanja časa. Preverite podrobnosti o izboljšavi v našem članku in kako vam bo ta olajšala delo v Intrixu.
Podrobno spoznajte Intrix nastavitve in prilagodite sistem vašim potrebam. Prilagodite obvestila, uporabniške informacije, barve ali druge nastavitve.
Intrix mobilno aplikacijo smo povezali tudi s kontakti iz Intrixa. Ta nam omogoča prepoznavo dohodnega klica. V tem prispevku bomo opisali vse o vklopu, izklopu in uporabi identifikacije klicev v Intrix aplikaciji.
Vsako podjetje se srečuje z zahtevki svojih strank. Pa naj bo to splošna e-pošta, ki jo prejmete na vaš info…
Na kartici vsakega zapisa (podjetja, kontakta, priložnosti itd.) so v Intrixu komentarji urejeni na način, da lahko preko njih enostavno…
Izgled aplikacije, ki jo uporabljate pri svojem delu je pomemben, zato si lahko v programu Intrix prilagodite barvno temo po…
Na posameznem zavihku v aplikaciji Intrix je vrstni red stolpcev možno urediti po želji, torej spreminjate lahko sortiranje zapisov. Izbrati…
Uporabniki sistema Intrix pripadajo različnim uporabniškim skupinam. Lahko pripadajo samo eni uporabniški skupini ali večim hkrati. Uporabniške skupine vam lahko…