Intrix v povezavi s stacionarnimi IP telefoni

idea V tem članku boste izvedeli

Intrix zraven mnogih nadgradenj omogoča tudi povezavo z IP telefonijo. Uporabniku ta funkcionalnost olajša in pohitri delo, saj lahko svoje stranke enostavno pokliče neposredno iz Intrixa. Povezava deluje tudi v obratni smeri: ob dohodnem klicu Intrix samodejno prikaže podatke klicatelja in vse pretekle aktivnosti s to stranko.

Komu je namenjena integracija IP telefonije?

Integracija IP telefonije je namenjena vsem uporabnikom Intrixa, ki uporabljajo stacionarne telefone. Tako v CRM kot v aplikaciji za projektno vodenje imamo bazo strank, s katerimi sodelujemo, kjer si prav tako beležimo vse pomembne informacije v zvezi z njimi.

Gre za neke vrste imenik, ki ga lahko povežemo neposredno s telefonijo. Če dodamo še v obzir vse druge podatke stranke (npr. vsa odprta povpraševanja, sestanke, dogovore, dokumentacijo) – in to znanje postavimo v kontekst telefonskega pogovora, je to za nas samo še dodana vrednost.

Odhodni klici iz seznama

Odhodna telefonija se odraža v tistih zavihkih, kjer so prisotne telefonske številke (npr. zavihek “Podjetja“, “Kontakti”, “Aktivnosti” in “Klici“.

Npr. če se pomaknemo na zavihek “Kontakti” lahko že iz samega seznama vidimo stolpec “Klic“, kjer je dodana tudi ikona “slušalke“. Če se postavimo na to ikono, se nam izpiše telefonska številka tega kontakta.

odhodni-klic-intrix

Pri našem kontaktu Andreju lahko vidimo, da imamo na izbiro dve različni telefonski številki na kateri lahko pokličemo (stacionarna ali pa na mobilni telefon). Da imamo na voljo dve telefonski številki lahko vidimo tudi iz samega seznama (gledamo stolpca “Telefon” in “Mobilni telefon“). Ko se odločimo na katero telefonsko številko želimo opraviti klic, samo kliknemo na gumb “Kliči“. Izpiše se nam, da je klicni sistem vzpostavil povezavo.

V praksi to pomeni, da nam ni več potrebno iskati telefonskih številk, saj imamo vse zabeleženo na enem mestu – torej v Intrixu samo poiščemo kontakt, ki ga želimo poklicati in nato kar preko seznama pokličemo stranko (ni potrebno ponovno tipkati številk). 

V primeru, da si želimo ta klic zabeležiti, se preprosto postavimo na naš kontakt in nato kar na seznamu zabeležimo nov klic.

intrix-belezenje-klica

Ko se bi nam nov klic odprl bi bilo že vse vnaprej predizpolnjeno, in sicer kdo je izvajalec, datum in čas, za katero podjetje se gre, itd. Na naši strani bi potem zapisali samo vsebino telefonskega pogovora.

Odhodni klic iz kartice kontakta

Odhodne klice lahko prav tako opravljamo iz kartice kontakta. To pomeni, da gremo najprej v predogled našega kontakta, ki ga želimo poklicati, nato se pomaknemo na zavihek “Podrobno” ter nekoliko nižje, da najdemo podzavihek “Telefonija”. 

odhodni-klic-kartica-intrix

Tudi tukaj imamo na voljo dve različni številki na kateri lahko pokličemo. Torej postopek je enak – izberemo številko in kliknemo na gumb “Kliči“.

Dohodni klici

Znotraj Intrixa pa lahko sprejemamo tudi dohodne klice (torej ko stranka kliče nas). Največja dodana vrednost dohodnih klicev je, da se nam kar v aplikaciji pojavi obvestilo “Dohodni klic“.

Če Intrix na podlagi številke tega klicatelja najde ujemanje (ugotovi, da gre za enega izmed podjetij/kontaktov, ki jih imamo shranjene v Intrixu) nam izpiše kdo je ta klicatelj. Te osebe ne rabimo imeti shranjene direktno v našem telefonu, dovolj je, da je v naši Intrix CRM bazi.

V praksi bi nam sedaj zvonil naš mobilni telefon, v Intrixu pa bi se nam izpisalo novo obvestilo “Aktiven je nov klic: + ime kontakta (podjetje)“.

IP-telefonija-Intrix

Če v Intrixu kliknemo na to obvestilo oziroma klic, se nam odpre kartica kontakta. Medtem, ko govorimo s stranko, imamo na voljo vse informacije in podatke, ki smo jih mi ali naši sodelavci kadarkoli vnesli v Intrix. Lahko vidimo odprta povpraševanja, priložnosti, sestanke, itd., kar pomeni, da je lahko naš odziv veliko bolj optimiziran, kar pa lahko občuti tudi naša stranka v boljši storitvi.

Naslednji možen korak je, da lahko zabeležimo klic – v novem zavihku se nam odpre obrazec za vnos novega klica, kjer so že vnaprej izpolnjeni podatki kot so npr. izvajalec, datum in čas, podjetje/kontaktna oseba. Ponovno samo dodamo naziv klica in opis (na kratko zabeležimo kaj smo se s stranko pogovarjali).

IP telefonija - zabeleži prejeti klic

Dohodni klici iz neznane številke

S klikom na obvestilo se nam sedaj ne odpre kartica stranke, ampak se nam odpre obrazec za vnos novega kontakta kamor moramo vpisati osnovne podatke o stranki.

IP telefonija - nov aktiven klic

Filtriranje baze klicev

V primeru, da nas zanima koliko klicev je kateri uporabnik opravil, lahko to preprosto preverimo tako, da gremo na zavihek “Klici“. Nato pa si odpremo filter in filriramo po željenem uporabniku. Po želji lahko filtriramo tudi po specifičnem časovnem obdobju.

filtriranje-klici-intrix

Tehnične zahteve za vzpostavitev

Tehnično se v ozadju povezujemo direktno na telefonsko centralo. Centrale so lahko različne – vse moderne centrale omogočajo povezovanje preko spletnih vmesnikov. Torej tehnični predpogoj, ki ga je potrebno zadostiti, je ta, da se uporablja IP telefonija.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.