
Ekipa, komunikacija, transparentnost, uspešni projekti.















Kako lahko Intrix izboljša vaše vodenje projektov?

Popoln pregled nad projekti

Enostavno planiranje ekipe
Koledar, planer, gantogram in vizualni urejevalnik kanban bodo vaši vsakodnevni pomočniki pri delu.

Odlična komunikacija
OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI

Popolna organiziranost
projektov in nalog
Učinkovito planiranje ekipe



Gantogram za celovit
vizualni pregled
Mobilna aplikacija za vodenje projektov
Mobilna aplikacija Intrix za Android in iOS prinaša revolucionarno, povsem prilagodljivo mobilno uporabniško izkušnjo pri vodenju projektov.
Dostopajte do podatkov o svojih projektih, hitro zabeležite nov sestanek, nalogo, opomnik ali poglejte informacije o finančnem stanju projektov – kjerkoli in kadarkoli.
Fotografiranje na terenu
Identifikacija klicev
Skeniranje dokumentov
Podpisovanje dokumentov





Nadzor nad finančnim
stanjem projektov
Napredna poročila za lažje odločanje


Spremljanje porabe časa
Spremljanje e-pošte
Pomembno e-pošto, na primer projektno dokumentacijo, pogoje razpisa, potrditev dizajna ali zapisnik sestanka, enostavno posredujete v Intrix (prek skrite kopije) in si tako zagotovite pregled nad pomembnejšo e-poštno korespondenco.


Dokumenti in priloge
V Intrix project lahko pripenjate različne tipe dokumentov, kot so ponudbe, pogodbe, zapisniki ipd. Dokumenti so vezani na projekte ali naloge, kar pomeni, da imate vse pomembne dokumente zbrane na enem mestu.
Opomniki
Vsem pomembnejšim opravilom v programu Intrix za projektno vodenje je možno dodati opomnik. Tako vas bo Intrix še dodatno opomnil prek SMS sporočila, e-pošte ali potisnega sporočila v mobilni aplikaciji.




CRM in podpora prodajnemu procesu
Vodenju projektov lahko dodamo CRM modul, ki vam omogoča celovit pogled na vaše stranke ter prodajne in servisne aktivnosti v enem sistemu. Vaši zaposleni bodo vzpostavili odličen poslovni odnos s strankami, saj bodo imeli vse ključne podatke vedno pri roki.
Vnos stranke še nikoli ni bil enostavnejši
Spremljanje povpraševanj in prodajnih priložnosti
Prodajne aktivnosti in sestanki

Vzorci nalog
Če se naloge pri vaših vsebinsko podobnih projektih ponavljajo, si pripravite vzorce nalog. Tako se lahko pri novem projektu seznam zadolžitev projektne ekipe samodejno ustvari glede na izbrani vzorec.

Omejitev dostopov in uporabniške pravice
Vsakemu uporabniku sistema za vodenje projektov nastavimo ustrezne pravice. Administrator ima vsa pooblastila, osnovni uporabnik pa je lahko na primer brez možnosti izvoza podatkov. Uporabniške skupine, pravice in omejitve določimo popolnoma po vaši meri.

Večjezičnost (SLO / HR / EN / DE)
Zraven slovenskega je Intrix možno uporabljati tudi v hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku. Če ste mednarodno podjetje, lahko vsak uporabnik aplikacijo uporablja v želenem jeziku.
POVEZLJIVOST

ERP povezave
Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Datalab Pantheon, SAOP iCenter, AccountingBox, Navision, Perftech Largo, Vasco, E-računi, Minimax, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri.
Povezava z obrazcem na spletni strani


Povezava z drugimi koledarji
Želite projektne naloge iz Intrixa spremljati tudi v svojem drugem priljubljenem koledarju? Intrix je prek standarda iCal povezljiv z različnimi koledarji. To pomeni, da lahko Intrixov koledar enostavno povežete z Outlookovim, Googlovim in drugimi koledarji.
RAZŠIRITVE

Kreiranje dinamičnih dokumentov
Priprava pogodb, ponudb, potnih, delovnih in servisnih nalogov skladno z vašo CGP neposredno v PDF ali DOC.

Elektronsko podpisovanje dokumentov
Delovni nalog je lahko na mobilni aplikaciji za vodneje projektov izpolnjen in podpisan ter tako pripravljen za končni obračun. Brezpapirno.

Spremljanje kadrov HRM
S HRM modulom lahko vodite evidenco zaposlenih, zdravniških pregledov in vso potrebno dokumentacijo.

Avtomatizacija procesov in odvisnosti
Sistem vas lahko samodejno opozori ob prekoračitvi rokov. Če definirate odvisnosti, pa ne dovoli zaključiti naloge, če je pogoj zaključek prej definirane naloge.
Zakaj Intrix?

Prilagodljivost
Sistem Intrix project prilagodimo po vaši meri – da vsebuje to, kar potrebujete. Nič več in nič manj. Manjše prilagoditve med uporabo so brezplačne.

Vrhunska mobilna aplikacija
Mobilna mobilna aplikacija za Android in iOS naprave zraven rednih funkcionalnosti podpira še skener vizitk, fotografiranje, povezavo do zemljevidov in elektronsko podpisovanje.

Nepremagljiva podpora
Hitra odzivnost in osebni pristop sta zagotovilo za vaš uspeh.