crm rešitev

CRM za boljše prodajne rezultate

Od povpraševanja, ponudbe in follow-up aktivnosti do več uspešnih poslov. Prodajajte pametneje z Intrix CRM.

Kako lahko s sistemom Intrix CRM prodajate pametneje?

Sistem prilagojen po vaši meri vsebuje točno to kar potrebujete – nič več in nič manj.

crm urejena baza strank

Urejene stranke in kontakti

Natančen pregled potencialnih strank, kupcev in vseh kontaktnih oseb na enem mestu bo prihranil čas vam in vašim sodelavcem. 

crm ponudbe erp

Boljša realizacija ponudb

Z učinkovitim spremljanjem in zaključevanjem prodajnih priložnosti boste povečali število uspešno pridobljenih poslov.

nadzor kontrola prodaje

Transparentne aktivnosti

Koledar in planer vam zagotavljata transparenten 360° pregled nad sestanki, njihovimi zapisniki ali planom tedenskih aktivnosti članov prodajne ekipe.

OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI

crm mobilna aplikacija

360° pregled nad strankami

Intrix CRM vam omogoča 360° pogled na vaše stranke in pregled vseh prodajnih, projektnih in servisnih aktivnosti na enem mestu. Za vsako stranko lahko spremljate vse pomembne informacije, ki jih zabeležite vi ali vaši sodelavci. Vaši zaposleni bodo vzpostavili odličen poslovni odnos s strankami, saj bodo imeli vse ključne podatke vedno pri roki.

Vnos nove stranke še nikoli ni bil enostavnejši

Intrix CRM ima vključeno integracijo z bazami Ajpes, Bizi.si in Bisnode. Podatki so na voljo za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo in Bosno. Zraven vseh osnovnih podaktov podjetja lahko z enim klikom pridobite tudi finančne in bonitetne podatke želenega podjetja. Vnos nove stranke še nikoli ni bil tako hiter in enostaven.

crm bisnode bizi povezava
prodajni lijak
crm rešitev
plan prodajnih aktivnosti

Podpora prodajnemu procesu

Spremljanje povpraševanj oz. prodajnih priložnosti

V sistemu Intrix CRM lahko upravljate vaš prodajni proces: od prvega stika s kupcem do končnega nakupa in ponakupne podpore. V vsakem trenutku imate popoln pregled nad prodajnimi priložnostmi in zlahka vidite v kateri fazi je posamezna priložnost.

Kanban vizualni pregled

Z grafičnim pregledom povpraševanj po prodajnih fazah boste enostavno sledili odprtim poslom. Med posameznimi fazami lahko povpraševanja premikate s funkcijo povleci in spusti.

Follow-up aktivnosti

Klic po poslani ponudbi, uskladitev termina za ogled pri stranki. Kdo, kdaj in kaj je govoril s stranko? Vse na enem mestu. Glede na prodajni proces so lahko aktivnosti tudi deloma avtomatizirane (samodejni opomnik za klic po poslani ponudbi).

Uspešna organizacija aktivnosti

Koledar

Intrixov koledar vam omogoča spremljanje različnih aktivnosti zase in za sodelavce. Ponuja veliko več kot standardni koledarji, saj lahko na njem spremljate različne vrste aktivnosti, ki jih pripnete vašim strankam: sestanke, klice, naloge, servise itd.
Sočasno si lahko ogledujete urnike več sodelavcev, kar vam omogoča učinkovito spremljanje prodajne ekipe in lažje iskanje skupnih prostih terminov.

Planer virov

Spremljanje in planiranje zasedenosti sodelavcev, službenih vozil ali prostorov je s planerjem čisti užitek. Enostavno lahko planirate sestanke, servise in delovne naloge vaše ekipe.

crm koledar organizator plan obiskov
planiranje prodajne ekipe planer
segmentacija filtriranje podatkov
mailchimp mailing crm e-pošta e-mailing
crm poročanje poročila reporti

Marketinški procesi

Segmentacija in priprava ciljnih seznamov

Skozi filtre si prilagodite segmente in tako izdelajte ciljne sezname naslovnikov popolnoma po svoji meri.

Mailingi, tisk na nalepke in kuverte

V sistemu Intrix CRM lahko pripravite nalepke in kuverte naslovnikov, ki so pripravljene za tisk. Z možnostjo povezave z mailing sistemi pa bo vaš marketing še učinkovitejši.

Spremljanje uspešnosti

Vsako pridobljeno povpraševanje lahko povežete z marketinško kampanjo za popolno sledljivost nad uspešnostjo kampanj.

Reklamacije in servisi

Sledljivost nad zahtevki in “ticketing”

V vsakem trenutku podaja natančen pregled nad neobdelanimi, razporejenimi in zaključenimi zahtevki.

Planer za razporejanje serviserjev

Spremljanje in planiranje serviserjev s planerjem ne bi moglo biti še enostavnejše. Iz bazena nerazporejenih servisov enostavno razporedite servisni zahtevek serviserju na ustrezen datum.

Elektronsko podpisovanje

Za najzahtevnejše omogočamo tudi izpis servisnega naloga v PDF in elektronsko podpisovanje na mobilni napravi. Za digitalizacijo in brezpapirno poslovanje.

spledljivost reklamacij ticketing
planiranje razpored serviserjev
elektronski podpis naloga servis
prodajna poročila vodstvu crm rešitev

Poročila

Odlična poročila vam v vsakem trenutku omogočajo natančen pregled stanja in najboljšo podporo odločanju. Izdelamo lahko poročila po meri, uredimo samodejno pošiljanje tedenskih poročil po e-pošti, povezavo CRM rešitve z BI ali poročila prikažemo na zaslonih v pisarnah.

Projektno vodenje

Spremljanje internih ali izvedbenih projektov

Vsakemu projektu lahko izberete projektno ekipo, določite naloge in roke, beležite prihodke in odhodke, spremljate porabo časa, pripnete dokumentacijo ipd.

Planer

Celostni pregled in razporejanje vseh vaših virov na enem mestu. Pregledno in enostavno.
Upravljate lahko z različnimi viri, kot so kadri, vozni park, prostori, oprema in podobno. Planer je tesno povezan z vsemi vašimi podatki v CRM (servisi, projekti …) in na eni časovnici prikazuje zasedenost vseh resursov.

Finančno spremljanje projektov

Popolna kontrola nad prihodki in odhodki je osnova za pravočasno ukrepanje.

crm projektno vodenje
projektni planer virov resursov project
finančno spremljanje projektov
skeniranje poslovne vizitke crm
crm mobilna aplikacija
crm mobilna rešitev fotografiranje
elektronski podpis naloga

Mobilna aplikacija

Mobilna CRM aplikacija Intrix za Android in iOS prinaša revolucionarno, povsem prilagodljivo mobilno uporabniško izkušnjo. Z enim klikom lahko dostopate do vseh podatkov svojih strank, skenirate in dodate vizitko stranke, zabeležite nov sestanek, opomnik, najdete zapisnik zadnjega sestanka ali pripnete sliko.

Skener vizitk

Identifikacija klicev

Fotografiranje

Elektronsko podpisovanje

crm opomniki sms push potisno sporočilo e-mail

Opomniki

Vsem pomembnejšim opravilom v programu Intrix lahko dodate opomnike. Tako vas bo Intrix dodatno opomnil prek SMS sporočila, e-pošte ali potisnega sporočila v mobilni aplikaciji.

slovenski hrvaški angleški nemški crm

Večjezičnost (SLO / HR / EN / DE)

Zraven slovenskega je Intrix CRM mogoče uporabljati tudi v hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku. Če ste mednarodno podjetje, lahko vsak uporabnik aplikacijo uporablja v želenem jeziku.

crm pravice omejitev dostopov

Omejitev dostopov in uporabniške pravice

Vsakemu uporabniku aplikacije CRM nastavimo ustrezne pravice. Administrator ima vsa pooblastila, osnovni uporabnik pa je lahko na primer brez možnosti izvoza podatkov. Uporabniške skupine, pravice in omejitve lahko določimo popolnoma po meri.

POVEZLJIVOST

erp pantheon saop icenter eračuni mit orkester pronet sap vasco navision

ERP povezave

Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Datalab Pantheon, SAOP iCenter, AccountingBox, Navision, Perftech Largo, Vasco, E-računi, Minimax, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri …

Standardna integracija zajema dvosmerno sinhronizacijo podjetij in kontaktov, enosmerni prenos ponudb in naročil ter enosmerni prenos finančnih podatkov iz sistema ERP v Intrix.

Povezava z mailing sistemi

Intrix je povezljiv z različnimi marketinškimi programi, ki se uporabljajo za množično obveščanje kontaktov in marketinško avtomatizacijo.

Povezava s programi za množično e-pošto (MailChimp, Mailer Lite, Sendinblue, Campaign Monitor) je dvosmerna, tako da lahko v Intrixu spremljate tudi rezultate kampanje (statistiko).

crm mailchimp squalo mail sendinblue mailer lite
slack net-results sales manago intercom databox sync

Povezava z marketinški sistemi

Intrix API zna komunicirati s sistemi za marketinško avtomatizacijo, komunikacijo in poročanje. Iz MA sistema se lahko samodejno ustvari nova priložnost, ko oseba v MA sistemu doseže definirano stopnjo v prodajnem lijaku (sales qualified lead). V sistemu Slack pa se lahko iz CRMja samodejno pošlje sporočilo ekipi, ko prodaja pridobi nov posel.

Povezava z IP telefonijo

Intrix CRM je povezljiv z različnimi IP centralami: Avaya, Centreks, Alstar, Asterisk, Cisco, MI Switch, Megatel. Povezava deluje tako za dohodne kot za izhodne klice. Ob dohodnem klicu Intrix avtomatsko prepozna kontakt, odpre kartico stranke in ponudi vnos vsebine za klic. Izhodne klice pa lahko izvedete tako, da v Intrixu kliknete na telefonsko številko, s čimer sprožite klic na centrali, istočasno pa se odpre obrazec za vnos vsebine klica.

ip telefonija centreks mega tel avaya 3cx cisco inovaphone
crm outlook google povezava intrix

Povezava z drugimi koledarji

Želite podatke iz Intrixa uporabljati tudi v svojem drugem priljubljenem koledarju?

Intrix je prek standarda iCal povezljiv z različnimi koledarji. To pomeni, da lahko Intrixov koledar enostavno povežete z Outlookovim, Googlovim in drugimi koledarji. 

Povezava z obrazcem na spletni strani

Če imate na spletni strani obrazec za povpraševanje, ga je smiselno povezati z Intrixom. Vsi podatki iz spletnega obrazca se avtomatsko prenesejo v Intrix – kot nov kontakt ali kot nova priložnost. V istem koraku se lahko kreira tudi aktivnost za določeno odgovorno osebo, da se na povpraševanje ne pozabi.

povezava obrazca iz spletne strani crm intrix
crm intrix api

Intrix CRM API

Intrix CRM podpira namenske vmesnike API (Application Programming Interface) za integracijo z drugimi programskimi rešitvami. S pomočjo API-jev je Intrix mogoče povezati s katerokoli drugo aplikacijo.

Intrixovi API-ji se ustrezno prilagajajo glede na različne poslovne procese.

RAZŠIRITVE

prikaz strank za zemljevidu

Prikaz strank na zemljevidu

Obiske strank lahko načrtujete z zemljevidom, ki omogoča prikaz strank glede na lokacijo, sestanek pa dodate že neposredno na zemljevidu
plan zasedenost sluzbenih vozil intrix

Spremljanje zasedenosti vozil

Spremljanju zasedenosti ekipe na planerju lahko dodamo še spremljanje zasedenosti vozil, opreme in prostorov.
kreiranje ponudb pogodb računov

Kreiranje dinamičnih dokumentov

Priprava ponudb, pogodb, potnih, delovnih in servisnih nalogov neposredno v PDF ali DOC.
elektronsko podpisovanje

Elektronsko podpisovanje dokumentov

Delovni nalog je lahko na mobilni aplikaciji izpolnjen in podpisan ter tako pripravljen za končni obračun. Brezpapirno.
crm hrm

Spremljanje kadrov HRM

S HRM modulom lahko vodite evidenco sodelavcev, zdravniških pregledov in vso potrebno dokumentacijo.
sms sporočila opomniki

Množično SMS obveščanje

Stranke lahko o svoji ponudbi, dobavah ali stanju prodajnih / servisnih zahtevkov množično obveščate preko SMS sporočil. SMS obveščanje lahko glede na definiran proces tudi avtomatiziramo.

Intrix CRM je za vsakogar

DIREKTOR

Z Intrixom boste imeli natančen pregled nad vsemi prodajnimi, projektnimi, podpornimi in marketinškimi aktivnostmi v vašem podjetju. Z uporabo naprednih poročil pa boste pridobili odlično podlago za strateško odločanje.

VODJA PRODAJE

Z Intrixom boste lahko spremljali zasedenost in načrtovali aktivnosti prodajne ekipe na skupnih koledarjih. Natančna sledljivost prodajnega lijaka in stanja vsake prodajne priložnosti ter enostavno delegiranje zadolžitev pa vam bosta zagotavljala popoln pregled nad stanjem prodaje.

KOMERCIALIST

S sistemom Intrix CRM bodo vsi podatki o strankah in aktivnostih iz glav, preglednic, zvezkov in različnih koledarjev urejeni na enem mestu. Nič več izgubljanja časa z iskanjem podatkov, saj so ti dostopni kjerkoli in kadarkoli, tudi na poti – v mobilni aplikaciji.

Vsako podjetje na nek način spremlja svoje stranke. Nekateri imajo podatke o strankah v glavi, drugi v zvezku ali pa elektronskih preglednicah. Vse našteto je že neke vrste sistem CRM (angl. Customer Relationship Management) oziroma slovensko – upravljanje odnosov s strankami. Ker ima vsak izmed prej naštetih pristopov spremljanja strank precej pomanjkljivosti, je nastal računalniški program, ki je specifično namenjen za delo s strankami in aktivnostmi s strankami. CRM program nam pomaga pri pridobivanju novih strank ter pri tem, da iz obstoječih stikov naredimo zadovoljne stranke, ki se bodo z veseljem vračale v poslovalnice ali naročale naše storitve.

Če se vrnemo na začetek in vam postavimo nekaj vprašanj, bo hitro jasno, zakaj je tak sistem potreben. Kako veste, kaj se je vaš sodelavec s stranko pogovarjal pred enim letom? Kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal včeraj preko telefona? Koliko časa potrebujete za pošiljanje novoletne voščilnice poslovnim partnerjem? Ali imate pregled nad povpraševanji in v vsakem trenutku vidite stanje vsakega povpraševanja? V sistemu CRM so odgovori na ta vprašanja na dlani.

V sistemu CRM boste imeli urejeno bazo strank in kontaktnih podatkov na enem mestu, priprava in izvajanje marketinških akcij (pošiljanje kataloga, pošte, mailinga) pa bo zelo enostavno. V CRM-ju boste lahko spremljali tudi vsa povpraševanja in poskrbeli, da bodo tudi realizirana z nakupom. Vse aktivnosti, ki jih opravljate s svojimi strankami, bodo organizirane, pregledne in dostopne vsem vašim sodelavcem. Ker naš program deluje v oblaku pa boste lahko do vseh teh podatkov prišli kjerkoli in kadarkoli, na računalniku, mobilnem telefonu ali tablici. S sistemom Intrix CRM boste enostavno prodali več.

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.