

Pridružite se nam na brezplačnem poslovnem zajtrku Intrix x Dun & Bradstreet
Danes je ključno pravočasno prepoznati tveganja, izboljšati denarni tok in optimizirati procese. To pa je mogoče le z upravljanjem finančnih tveganj ter sprejemanjem odločitev na podlagi zanesljivih in ažurnih podatkov s pomočjo naprednih podatkovnih rešitev, povezanih v učinkovite CRM sisteme, ki podpirajo prodajo in marketing.
Poslovni zajtrk Intrix x Dun & Bradstreet je odlična priložnost, da odkrijete, kako napredni podatkovni vpogledi in učinkoviti CRM sistemi postajajo nepogrešljiva orodja za podjetja vseh velikosti. Spoznali boste, zakaj je ključno imeti dostop do ažurnih in verodostojnih informacij o partnerjih ter kupcih doma in v tujini ter kako takšni podatki skupaj s CRM sistemom zmanjšujejo tveganja, podpirajo strateške odločitve ter krepijo konkurenčnost.
Pridružite se pogovoru z izkušenimi strokovnjaki, izmenjajte ideje z drugimi udeleženci in odnesite praktične nasvete, ki jih lahko takoj uporabite za izboljšanje poslovanja.
Komu je dogodek namenjen?
Dogodek je namenjen vodjem prodaje in marketinga, direktorjem, finančnim managerjem ter vsem, ki želijo sprejemati poslovne odločitve na podlagi zanesljivih podatkov, izboljšati učinkovitost procesov in iz podatkov iztisniti največ.
Pridite po praktične vpoglede in ideje, ki jih lahko uporabite takoj.
Program
Predavanja
Predavanja
01 Kako učinkovito upravljati CRM bazo podatkov?
01 Kako učinkovito upravljati CRM bazo podatkov?
Učinkovit CRM sistem je več kot le zbirka kontaktov. Je osrednje orodje za gradnjo dolgoročnih odnosov s strankami, boljši nadzor nad prodajnim procesom in povečanje uspešnosti poslovanja. S centralizacijo podatkov in pametnim načrtovanjem aktivnosti lahko podjetja lažje prepoznajo priložnosti, sledijo napredku ter sprejemajo odločitve na podlagi celovitega pregleda nad strankami.
Na predavanju boste izvedeli, kako CRM omogoča:
- Uvoz ciljnih baz in spremljanje kontaktnih oseb (vsi kontakti na enem mestu),
- 360° pregled nad strankami,
- Planiranje in izvedba follow-up aktivnosti (učinkovita organizacija časa vsakega posameznika prek koledarja in točen pregled nad aktivnostmi, hkrati pa tudi gradnja uporabne zgodovine za vsako stranko),
- Vodenje in izboljšanje učinkovitosti prodajnih priložnosti,
- Upravljanje vseh korakov in prodajnih aktivnosti v enem sistemu (od povpraševanja, ponudbe in follow-up aktivnosti do več uspešnih poslov).
02 Zakaj je pomembno, da imate v podjetju vzpostavljene procese integracije poslovnih podatkov in podatkovnih točk preko API povezave
02 Zakaj je ključna integracija podatkov preko API povezav?
V današnjem poslovnem okolju je hitrost in natančnost informacij odločilnega pomena. Integracija poslovnih podatkov in podatkovnih točk preko API povezav podjetjem omogoča boljši pregled nad tveganji, učinkovitejše poslovne procese ter hitrejše sprejemanje odločitev. Sodobne rešitve tako postajajo nepogrešljiv temelj za stabilno rast in konkurenčno prednost.
Na predavanju boste izvedeli, kako API povezave omogočajo:
- Avtomatizacijo podatkov vašega poslovnega procesa.
- Osveževanje poslovnih podatkov v zveznem času.
- Zgodnje, redno in zanesljivo preverjanje in upravljanje tveganja;
- Podporo za sprejemanje hitrih poslovnih odločitev.
- Učinkovito upravljanje plačilne (ne)sposobnosti strank.
- Zmanjšanje stroškov zaradi napačnih ali odloženih poslovnih odločitev.
- Povečanje učinkovitosti prodaje in trženja.
Prijavnica
Poslovni zajtrk: Intrix x Dun & Bradstreet
Sreda, 8. 10. 2025, 9:00 – 10:30
Tehnološki park Ptuj, Ptuj
Ker gre za partnerski dogodek, bomo seznam prijavljenih delili s soorganizatorjem dogodka družbo Dun & Bradstreet d.o.o.
Predavatelji

Uroš Žohar
Uroš Žohar je svetovalec za CRM v podjetju Intera in verjame, da sta za uspeh podjetja ključna odlična poznavanje kupcev ter jasno definiran prodajni proces. Svoje tehnično znanje in desetletne izkušnje na področju CRM sistemov uspešno prenaša v prakso.
Po številnih uspešnih projektih vpeljave CRM rešitev je pripravljen pomagati podjetjem različnih panog premagati izzive in optimizirati njihove prodajne procese.

Manca Vidmar
Manca Vidmar je del Dun & Bradstreet prodajne ekipe 6 let. Odgovorna je za nabor ključnih strank, ki s pomočjo Dun & Bradstreet rešitev lahko sprejemajo prave in utemeljene odločitve, ki temeljijo le na zaupanja vrednih in točnih podatkih.
V zadnjem času se ukvarja predvsem s projekti integracij podatkov v informacijske sisteme podjetij.