

Zakaj vodje in direktorji tega dogodka ne smete zamuditi?
Danes je ključno pravočasno prepoznati tveganja, izboljšati denarni tok in optimizirati procese. To pa je mogoče le z zanesljivimi in ažurnimi podatki, povezanimi v učinkovit CRM sistem, ki podpirajo prodajo in marketing.
Ker integracija Dun & Bradstreet z Intrixom prinaša pomembno novost, boste imeli dostop do podatkov podjetij, ki poslujejo v EU in po svetu. S klikom lahko pridobite vse ključne informacije, od osnovnih poslovnih podatkov do finančnih kazalnikov, kot sta ocena tveganja in bonitetna ocena.
V praksi to pomeni:
Manj ročnega dela
Krajši postopki priprave pogodb in ponudb pomenijo manj ročnega dela 
ter večjo natančnost.
Samodejno osveževanje podatkov
Ključne spremembe o podjetjih (naslov, finančne ocene, lastništvom, itd.) spremljate v realnem času, brez dodatnega truda.
Kakovostno odločanje
Zanesljivi podatki omogočajo hitrejše prepoznavanje tveganj, boljše upravljanje likvidnosti in večjo varnost poslovanja.
Poslovni zajtrk Intrix x Dun & Bradstreet je zato odlična priložnost, da odkrijete, kako ažurni podatkovni vpogledi in CRM sistem postajajo nepogrešljiva orodja za podjetja vseh velikosti. Spoznali boste, kako lahko takšni podatki zmanjšujejo tveganja, podpirajo strateške odločitve ter krepijo konkurenčnost.
Dogodek bo potekal v sproščenem ambientu Tehnološkega parka Ptuj, kjer boste poleg zanimivih predavanj imeli priložnost za pogovor s strokovnjaki, izmenjavo idej ter pridobitev praktičnih nasvetov, ki jih lahko takoj uporabite v svojem poslovanju.


Predavanja
Predavanja
01 Kako učinkovito upravljati CRM bazo podatkov?
01 Kako učinkovito upravljati CRM bazo podatkov?
Učinkovit CRM sistem je več kot le zbirka kontaktov. Je osrednje orodje za gradnjo dolgoročnih odnosov s strankami, boljši nadzor nad prodajnim procesom in povečanje uspešnosti poslovanja. S centralizacijo podatkov in pametnim načrtovanjem aktivnosti lahko podjetja lažje prepoznajo priložnosti, sledijo napredku ter sprejemajo odločitve na podlagi celovitega pregleda nad strankami.
Na predavanju boste izvedeli, kako CRM omogoča:
- Učinkovito ciljno segmentiranje baz preko D&B Hoovers.
- Neposreden uvoz podatkov v CRM za takojšnjo uporabo.
- Celovit pregled nad prodajnim procesom in prodajnim lijakom.
- Vodenje in izboljšanje učinkovitosti prodajnih priložnosti, Hiter vnos novih strank z vsemi preverjenimi podatki (naziv, naslov, pošta, ..) za SLO, HR, SRB in BA ter dostop do osnovnih finančnih podatkov strank za lažje prodajne aktivnosti.
- Napredno povezavo D&B in Intrix za EU in globalno poslovanje.
- Razširjene podatkovne bloke za poglobljeno analizo in boljše odločitve.
02 Boljši podatki, manj dela, več prodaje!
02 Zakaj je pomembno, da imate vzpostavljene procese integracije poslovnih podatkov in podatkovnih točk preko API povezave?
Zakaj je pomembno, da imate v podjetju vzpostavljene procese integracije poslovnih podatkov?
V današnjem poslovnem okolju je hitrost in natančnost informacij odločilnega pomena. Integracija vedno osveženih in zaupanja vrednih poslovnih podatkov podjetjem omogoča boljši pregled nad tveganji, učinkovitejše poslovne procese ter hitrejše sprejemanje odločitev. Sodobne rešitve tako postajajo nepogrešljiv temelj za stabilno rast in konkurenčno prednost.
Na predavanju boste izvedeli, kako integracija omogoča manj ročnega dela, več natančnosti in popolno avtomatizacijo za 24/7 zaščito podjetja:
- Avtomatizacijo podatkov vašega poslovnega procesa.
- Osveževanje poslovnih podatkov v zveznem času.
- Zgodnje, redno in zanesljivo preverjanje in upravljanje tveganja.
- Podporo za sprejemanje hitrih poslovnih odločitev.
- Učinkovito upravljanje plačilne (ne)sposobnosti strank.
- Zmanjšanje stroškov zaradi napačnih ali odloženih poslovnih odločitev.
- Povečanje učinkovitosti prodaje in trženja.
Prijavnica
Poslovni zajtrk: Intrix x Dun & Bradstreet
Sreda, 8. 10. 2025, 9:00 – 11:00
Tehnološki park Ptuj, Ptuj
Ker gre za partnerski dogodek, bomo seznam prijavljenih delili s soorganizatorjem dogodka družbo Dun & Bradstreet d.o.o.
Predavatelji

Uroš Žohar
Uroš Žohar je svetovalec za CRM v podjetju Intera in verjame, da sta za uspeh podjetja ključna odlična poznavanje kupcev ter jasno definiran prodajni proces. Svoje tehnično znanje in desetletne izkušnje na področju CRM sistemov uspešno prenaša v prakso.
Po številnih uspešnih projektih vpeljave CRM rešitev je pripravljen pomagati podjetjem različnih panog premagati izzive in optimizirati njihove prodajne procese.

Manca Vidmar
Manca Vidmar je del Dun & Bradstreet prodajne ekipe 6 let. Odgovorna je za nabor ključnih strank, ki s pomočjo Dun & Bradstreet rešitev lahko sprejemajo prave in utemeljene odločitve, ki temeljijo le na zaupanja vrednih in točnih podatkih.
V zadnjem času se ukvarja predvsem s projekti integracij podatkov v informacijske sisteme podjetij.



 Slovenščina
 Slovenščina Hrvaščina
 Hrvaščina Srbski
 Srbski Angleščina
 Angleščina