Top 15 koristnih novosti novega uporabniškega vmesnika

V današnji objavi vam bomo predstavili 15 zelo uporabnih novosti v novem uporabniškem vmesniku. Vabljeni tudi na spletni seminar na temo novega uporabniškega vmesnika, ki bo naslednjo sredo, 18. decembra ob 9. uri. #1 Prenovljen pogled na kartico stranke Na kartici stranke imate v levem delu navigacijski meni za povezane zavihke. Konkretno to pomeni, da lahko [...]

Izvoz podatkov iz programa Intrix

Iz programa Intrix lahko v vsakem trenutku izvozite podatke o podjetjih, kontaktih, sestankih, nalogah itd. Izvoz je možen v formatih .doc (Word), .xls (Excel) in univerzalnem formatu .csv. V nadaljevanju je prikazan izvoz podjetij. V NOVEM INTRIX-U: V pomožnem meniju izberemo “Izvozi”, kot prikazuje spodnja slika. Nato izberemo format izvoza, lastnosti, ki jih želimo izvoziti, [...]

Avtor: |2019-11-19T18:03:07+01:0018.11.2019|Kako deluje Intrix, Triki & nasveti|

5 koristi povezave sistema CRM z ERP sistemi

Pri implementaciji sistema Intrix CRM se pogosto srečujem z vprašanjem, ali je mogoče Intrix CRM povezati z informacijskimi ERP sistemi. Ta je običajno temelj poslovanja vsakega podjetja in je po pravilu uveden pred sistemom CRM. Med najpogostejšimi se na trgu srečujemo z ERP sistemi Datalab Pantheon, SAOP iCenter, Vasco in Navision. Odgovor na to vprašanje [...]

Avtor: |2019-10-09T08:44:03+01:0008.10.2019|CRM|

O pomembnosti zbiranja informacij o strankah na enem mestu

Ključ vsakega dolgoročnega odnosa je razumevanje. Razumevanje pa izhaja iz poznavanja potreb, izzivov in načina razmišljanja. To velja tako za osebne odnose kot tudi v poslu. Na srečo se vse več podjetij zaveda pomembnosti zbiranja podatkov o svojih strankah, njihovih navadah in preferencah. V času, ko vse več zavestnega poudarka dajemo uporabniški izkušnji in osebnem [...]

Avtor: |2019-08-05T07:36:39+01:0019.07.2019|Blog, CRM, Prodaja|

Izboljšane funkcionalnosti v sistemu Intrix za projektno vodenje

Če je posel uspešen, se splača narediti evolucijo in ne revolucije. Revolucija bi vse narejeno porušila in začela graditi znova, z evolucijo pa obstoječe stanje nadgrajujemo in izboljšujemo. Tako smo tudi Intrix za projektno vodenje postavili na višjo evolucijsko raven. Ohranili smo dobre prakse starega, upoštevali najnovejše trende na področju spletnih aplikacij in mnenja uporabnikov, [...]

Novosti v zadnji verziji uporabniškega vmesnika

Danes vam želim predstaviti vse novosti v novem uporabniškem vmesniku Intrix, ki smo jih uredili v zadnjih dveh tednih. Na tej povezavi si lahko pogledate naš zadnji spletni seminar, kjer smo podrobneje predstavili nov vmesnik Intrix. No, pa začnimo. Prepričan sem, da vam bodo novosti všeč. ;) Dodatna ikona v seznamih – odpiranje zapisov v [...]

Avtor: |2019-12-04T08:10:34+01:0015.05.2019|Blog, CRM|

Dejavniki, ki vplivajo na uspeh projekta

Projektno vodenje s kopico projektov se nam odvija tudi izven službenega življenja: pri gradnji hiše, varčevanju za nakup želene dobrine, izdelavi daril za popestritev prazničnih dni itd. Projekti so časovno omejeni. Ponavadi se na določeni točki zaključijo in za seboj pustijo rezultate oz. (ne)dosežene cilje. Tokrat se bomo lotili dejavnikov, ki lahko vplivajo na (ne)uspeh [...]

Dejstva o CRM

CRM sistem je eno najučinkovitejših orodij, ki jih lahko uporabite v vašem podjetju, saj vam lahko pomaga gojiti in izboljšati odnose s strankami. Podjetja, ki so uvedla CRM, vedo, kako dragocen je lahko, vendar pa obstaja veliko podjetij, ki še ne poznajo prednosti sistema. Poglejmo si svetovna dejstva, ki kažejo pomembne koristi. Z uporabo podatkov [...]

Avtor: |2019-04-21T11:35:57+01:0021.04.2019|Blog|

Novosti novega uporabniškega vmesnika

Gotovo ste že opazili, da v zadnjem času veliko pozornosti posvečamo razvoju novega uporabniškega vmesnika. V tej objavi želim zbrati vse novosti novega vmesnika na enem mestu. Če želite, si lahko ogledate tudi posnetek spletnega seminarja na temo novega uporabniškega vmesnika. Kartica stranke V novem vmesniku smo povsem spremenili kartico stranke, kontakta, priložnosti [...]

Avtor: |2019-04-19T11:18:25+01:0018.04.2019|Blog|

Kako naj moje podjetje zraste?

Rast je nujna za preživetje vsakega podjetja, zato so pravi koraki na tej poti zelo pomembni. Kaj lahko storite, da bo vaše podjetje preseglo raven preživetja in da zagotovite nenehno rast? Poskusite z naslednjimi nasveti, ki vam bodo pri tem pomagali. - Spoznajte svoje stranke Ključnega pomena je poznavanje vaših strank. Če veste, kaj imajo [...]

Avtor: |2019-04-16T17:03:49+01:0016.04.2019|Blog|
Naloži več prispevkov