Pridruži se naši ekipi

Nenehen napredek in konsistentna odličnost v zaposlovanju

Intera s svojo 20-letno tradicijo vztrajnostnega zaposlovanja postavlja zgled podjetjem v celotni Sloveniji. Gradimo okolje in kulturo, v kateri lahko vsak posameznik pokaže svoj poln potencial in ga nato, skupaj z nami, razvija v prihodnosti.

Že 13 let smo v družbi najboljših zaposlovalcev v Sloveniji, naši zaposleni pa gradijo veliko več, kot samo profesionalne odnose. S povezanostjo ekipe in druženji izven delovnega časa se trudimo pozitivno vplivati tako na zaposlene kot njihove družine.

Trenutno ni odprtih delovnih mest

Kljub temu nam lahko pošlješ svoj CV in motivacijsko pismo na [email protected], če se želiš predstaviti.

Morda te vseeno povabimo v naše vrste!

Strokovnjak za tehnično podporo uporabnikom (Customer Success Specialist)

Entuziastično spremljaš tehnološke trende, uživaš v reševanju izzivov in imaš empatičen čut za ljudi? Potem morda iščemo prav tebe!

Na Interi ustvarjamo lasten sistem Intrix – smo eden izmed vodilnih ponudnikov poslovnih rešitev CRM, HRM in za projektno vodenje v Sloveniji in širši Adria regiji. Naša ekipa na oddelku zadovoljstva strank (Customer Success) išče novega sodelavca ali sodelavko, ki bo z nami gradil/a trdno vez med strankami in produkti ter odkrivala priložnosti za lastno učenje in rast.

Kakšne bodo tvoje vsakodnevne naloge?

  • Proaktivno spremljanje trendov uporabe produktov, analiza podatkov in predlaganje izboljšav, ki bodo povečale zadovoljstvo strank ter pripomogle k izboljšanju produktov.
  • Svetovanje glede optimizacije uporabe Intrix-a in učinkovitih nadgradenj funkcionalnosti za stranke, pri čemer ti bo v pomoč poznavanje poslovnih procesov v različnih branžah.
  • Jasna, prijazna in strokovna komunikacija prek različnih kanalov (telefon, e-pošta, klepetalnik) za učinkovito reševanje vsakodnevnih izzivov naših uporabnikov.
  • Priprava in prilaganje dokumentacije (članki, webinarji, posnetki, sporočila …), ki uporabnike v različnih ciklih spodbuja k spoznavanju funkcionalnosti Intrix produktov.
  • Nenehno iskanje tehnoloških rešitev, uporaba in testiranje novih tehnologij za optimizacijo procesov in nalog (tudi AI 🙂).

Kaj pričakujemo od tebe

  • Vsaj 2 leti izkušenj na področju podpore strankam (v B2B, Saas okolju ali primerljive izkušnje).
  • Razumevanje delovanja CRM, ERP, HRM in drugih sistemov za upravljanje zahtevkov, projektno vodenje ter splošno poznavanje spletnih tehnologij in orodij (Intrix, Jira, Confluence, Intercom, Mixpanel in druga).
  • Sposobnost razumevanja in razlage kompleksnih tehničnih konceptov strankam in učinkovita komunikacija s programersko, razvojno in drugimi ekipami.
  • Samostojen, zanesljiv in proaktiven pristop pri reševanju zapletenih tehničnih zahtevkov na več platformah in komunikacijskih kanalih hkrati.

Zakaj bi se pridružil/a Interi?

  • Smo ekipa 50 inovativnih in ustvarjalnih posameznikov, ki sodelujemo med seboj ter neprestano rastemo – tako strokovno kot osebno.
  • Že 16. let zapored smo finalisti nagrade Zlata nit (in četrtič zmagovalci), kar potrjuje, da je skrb za zaposlene pri nas na prvem mestu.
  • Verjamemo, da so dobri odnosi temelj uspeha, zato ustvarjamo okolje, kjer se vsi počutimo cenjene, slišane in motivirane.
  • Nudimo mentorstvo in izobraževanja, ki ti pomagajo pri nadgrajevanju znanja in kompetenc, prav tako pa poskrbimo, da se kar najbolje povežeš z ekipo.
  • Seveda ne manjka niti zabava – teambuildingi, knjižnica, ročni nogomet, fitnes ter soba za jogo v našem Tehnološkem parku so del vsakdana.

Zaposlitev bo sklenjena za določen čas enega leta, s potencialno možnostjo podaljšanja glede na takratne potrebe in okoliščine.

Imaš občutek, da bi se vklopil/a v našo ekipo in da lahko prispevaš k našemu skupnemu uspehu?

Pošlji nam sporočilo in CV na [email protected], komaj čakamo, da te spoznamo!

Življenje v Interini ekipi

Z nami, zmeraj v dobri družbi