







































Kako vam lahko Intrix pomaga digitalizirati servise, montaže in reklamacije?
Sistem prilagojen po vaši meri vsebuje točno to kar potrebujete – nič več in nič manj.
Zajem zahtevkov in nadzor nad stanjem
Zahtevki, prejeti po telefonu, e-pošti ali prek spletne strani, zbrani na enem mestu. Razporeditev po prioriteti, lokaciji in vrsti zahtevka omogoča hiter odziv in pregled nad stanjem.
Planer za enostavno planiranje ekip, prostorov ali vozil
Planer olajša razporejanje montažnih in servisnih ekip, opreme ter vozil. Omogoča enostavno načrtovanje in optimalno izrabo vseh razpoložljivih virov.
Mobilna aplikacija in elektronski delovni nalog
Z elektronskim delovnim nalogom in mobilno aplikacijo bodo povratne informacije o opravljenem delu hipne. Stranki boste lahko takoj izstavili račun za opravljeno storitev.
OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI
Popoln nadzor nad zahtevki
Vse se začne pri zahtevku za servis. Stranka lahko poda zahtevek po telefonu, e-pošti ali prek obrazca na spletni strani, vsi zahtevki pa so zbrani na enem mestu. Modul omogoča vodenje vzdrževalnih pogodb in periodičnih servisov ter vas samodejno opomni na pravočasno izvedbo.
Vsakemu zahtevku lahko določite stopnjo pomembnosti ali vrsto, da boste takoj vedeli, ali gre za reklamacijo, garancijsko popravilo, interventni ali redni servis.
Vhodne kanale lahko digitaliziramo in avtomatiziramo, tako da se novi zahtevki, ki prispejo prek spletnega obrazca ali e-pošte, samodejno zabeležijo v sistem.


Celostno upravljanje in reševanje zahtevkov – help desk
V modulu help desk se vsi prejeti zahtevki zbirajo na enem mestu. Z njimi lahko upravljate in jih rešujete neposredno v sistemu.
Na voljo imate celovit vpogled v vse, kar je povezano z zahtevkom – od vhodnih in odhodnih sporočil, do komentarjev. Omogočena je tudi interna komunikacija med zaposlenimi, kar poenostavi sodelovanje in pospeši reševanje.
Planiranje zasedenosti ekipe, vozil, naprav, prostorov ...
Planer
Z digitalnim planerjem enostavno razporedite opravila servisnih ekip v delavnicah ali na terenu.
Nerazporejeni servisi ali montaže
Iz “bazena” nerazporejenih servisnih obiskov lahko servis hitro dodelite želenemu serviserju, na želeni dan.
Dinamično spreminjanje plana
Poleg enostavnega dodajanja obiskov in delovnih nalogov lahko te tudi hitro zamaknete, če pride do sprememb v planu.


Zemljevid za optimalno planiranje servisnih obiskov
Prikaz strank in servisnih zahtevkov na zemljevidu še bolj poenostavi načrtovanje montaž in servisov.
“Pini” na zemljevidu so različnih barv ali imajo različne oznake, kar omogoča takojšen pregled, ali gre za nujen servis, garancijsko popravilo ali drugo vrsto zahtevka. Servisne obiske lahko nato enostavno načrtujete neposredno iz zemljevida.
Na voljo je tudi prikaz strank v radiju glede na trenutno lokacijo serviserja in funkcija “check-in” na lokaciji.
Proces izvedbe montaže ali servisa
Koledar
Enostaven pregled dnevnega plana obiskov, navigacija do stranke ali prikaz strank v radiju na zemljevidu.
Zajem fotografij, skic in ostale dokumentacije
Na obisk lahko priložite skice ali fotografije posnete z mobilno napravo na lokaciji stranke.
Zgodovina naprav, strojev ali objektov
Natančen pregled nad zgodovino naprave na lokaciji in neposredno beleženje opravljenega dela, porabljenega materiala, časa in kilometrine.


Elektronski delovni nalog in e-podpis
Pozabite na papirnate delovne naloge, ustvarite jih v elektronski obliki neposredno na mobilni napravi ali tablici.
Delovni nalog se samodejno generira in izpiše na grafični predlogi vašega podjetja, stranka pa ga lahko takoj pregleda in tudi elektronsko podpiše.
Ob podpisu se nalog avtomatsko pošlje stranki po e-pošti, hkrati pa je takoj dostopen tudi podjetju za obračun.
predstavitev rešitve?
INTRIX SVETOVALEC

Poročila
Odlična poročila vam v vsakem trenutku omogočajo natančen pregled stanja in najboljšo podporo odločanju. Izdelamo vam tudi poročila po meri, uredimo samodejno pošiljanje tedenskih poročil po e-pošti, povezavo CRM rešitve z BI ali poročila prikažemo na zaslonih v pisarnah.
Projektno vodenje montaž
Spremljanje internih ali izvedbenih projektov
Vsakemu projektu lahko izberete projektno ekipo, določite naloge in roke, beležite prihodke in odhodke, spremljate porabo časa, pripnete dokumentacijo ipd.
Planer
Celostni pregled in razporejanje vseh vaših virov na enem mestu. Pregledno in enostavno.
Upravljajte z različnimi viri, kot so kadri, vozni park, prostori, oprema in podobno. Planer je tesno povezan z vsemi vašimi podatki v CRM (servisi, projekti …) in na eni časovnici prikazuje zasedenost vseh resursov.
Finančno spremljanje projektov
Popolna kontrola nad prihodki in odhodki je osnova za pravočasno ukrepanje.



Mobilna aplikacija
Mobilna CRM aplikacija za Android in iOS prinaša revolucionarno, povsem prilagodljivo mobilno uporabniško izkušnjo. Kjerkoli dostopajte do podatkov o napravah, zgodovini servisov, izpolnite delovni nalog s porabljenim materialom, delovni nalog elektronsko podpišite in pošljite stranki na e-naslov.
Pregled nad dnevnim planom dela
Fotografiranje
E-podpis
predstavitev rešitve za servis,
montaže in reklamacije?
INTRIX SVETOVALEC
Želite več informacij ali
predstavitev rešitev?
MARKO BAUMAN
INTRIX SVETOVALEC
POVEZLJIVOST

ERP povezave
Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Seyfor Saop, Saop proizvodnja, Datalab Pantheon, Largo, E-računi, Navision, GoSoft, AccountingBox, Opal, Minimax, Vasco, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri.
Standardna integracija zajema dvosmerno sinhronizacijo podjetij in kontaktov, enosmerni prenos ponudb in naročil ter enosmerni prenos finančnih podatkov iz sistema ERP v Intrix.
Povezava z obrazcem na spletni strani
Če imate na spletni strani obrazec za reklamacije ali servis, ga je smiselno povezati z Intrixom. Vsi podatki iz spletnega obrazca se avtomatsko prenesejo v Intrix – kot nov servisni ali reklamacijski zahtevek. V istem koraku se kreira tudi aktivnost za odgovorno osebo, da se na zahtevek ne pozabi.


Intrix CRM API
Intrix CRM podpira namenske vmesnike API (Application Programming Interface) za integracijo z drugimi programskimi rešitvami. S pomočjo API-jev je Intrix mogoče povezati s katerokoli drugo aplikacijo.
Intrixovi API-ji se ustrezno prilagajajo glede na različne poslovne procese.
RAZŠIRITVE

Prikaz strank na zemljevidu
Obiske strank načrtujte z zemljevidom, ki omogoča prikaz strank glede na lokacijo, sestanek pa dodate že neposredno na zemljevidu.

Spremljanje zasedenosti vozil

Kreiranje pogodb, delovnih in potnih nalogov
Priprava vzdrževalnih pogodb, delovnih in servisnih nalogov neposredno v PDF ali DOC ter pošiljanje neposredno na e-naslov stranke.

Elektronsko podpisovanje dokumentov
Delovni nalog je na mobilni aplikaciji izpolnjen in podpisan ter tako pripravljen za končni obračun. Brezpapirno.

Večjezičnost
Zraven slovenskega je Intrix CRM mogoče uporabljati tudi v hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku. Če ste mednarodno podjetje, bo vsak uporabnik aplikacijo uporabljal v svojem želenem jeziku.

Obveščanje in opomniki strankam
Stranke lahko ob spremembi statusa zahtevka ali pred obiskom obveščate preko e-poštnih in SMS sporočil. Obveščanje avtomatiziramo glede na definiran proces.
Kaj pravijo naše stranke...

Marko Žunec, Impol Servis

Marijan Hertiš, direktor, Seltron

Boris Sovič, direktor, Arcont IP

Peter Kumer, direktor, Enertec
CRM servisni modul je za vsakogar
DIREKTOR
Z modulom Intrix za servis boste digitalizirali in avtomatizirali servisne procese. To bo omogočalo hitrejšo obdelavo zahtevkov, natančen pregled in pravočasno obveščanje strank. Z uporabo naprednih poročil pa boste pridobili še odlično podlago za strateško odločanje.
VODJA SERVISA
Z Intrixom boste spremljali zasedenost in načrtovali aktivnosti servisne ekipe na planerju ali koledarjih. Natančna sledljivost servisnih zahtevkov in stanja vsakega zahtevka ter enostavno delegiranje zadolžitev pa vam bosta zagotavljala popoln pregled nad stanjem servisov.
SERVISER
Z mobilno servisno aplikacijo bo natančno znan plan dela in zgodovina servisov na posamezni napravi. Na lokaciji stranke se lahko izpolni elektronski delovni nalog, ki ga stranka elektronsko podpiše. V istem hipu ga bo stranka prejela na svoj e-naslov, nalog pa se lahko samodejno prenese še v ERP sistem za obračun dela.