Najboljša pomoč pri digitalizaciji servisnih procesov

Od prejetega zahtevka, planiranja ekipe do izvedbe in zaključka servisa, montaže ali reklamacije. Hitro, pregledno in digitalno.

Intrix sistem za reklamacije montaze servise

Preizkusite 30 dni.Brezplačno.

S klikom na “Brezplačen preizkus" se strinjam s pogoji uporabe in politiko zasebnosti.

Kako vam lahko Intrix pomaga digitalizirati servise, montaže in reklamacije?

Sistem prilagojen po vaši meri vsebuje točno to kar potrebujete – nič več in nič manj.

crm urejena baza strank

Zajem zahtevkov in nadzor nad stanjem

Zahtevki, prejeti po telefonu, e-pošti ali prek spletne strani, zbrani na enem mestu. Razporeditev po prioriteti, lokaciji in vrsti zahtevka omogoča hiter odziv in pregled nad stanjem.

crm ponudbe erp

Planer za enostavno planiranje ekip, prostorov ali vozil

Planer olajša razporejanje montažnih in servisnih ekip, opreme ter vozil. Omogoča enostavno načrtovanje in optimalno izrabo vseh razpoložljivih virov.

nadzor kontrola prodaje

Mobilna aplikacija in elektronski delovni nalog

Z elektronskim delovnim nalogom in mobilno aplikacijo bodo povratne informacije o opravljenem delu hipne. Stranki boste lahko takoj izstavili račun za opravljeno storitev.

OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI

Popoln nadzor nad zahtevki

Vse se začne pri zahtevku za servis. Stranka lahko poda zahtevek po telefonu, e-pošti ali prek obrazca na spletni strani, vsi zahtevki pa so zbrani na enem mestu. Modul omogoča vodenje vzdrževalnih pogodb in periodičnih servisov ter vas samodejno opomni na pravočasno izvedbo.

Vsakemu zahtevku lahko določite stopnjo pomembnosti ali vrsto, da boste takoj vedeli, ali gre za reklamacijo, garancijsko popravilo, interventni ali redni servis.

Vhodne kanale lahko digitaliziramo in avtomatiziramo, tako da se novi zahtevki, ki prispejo prek spletnega obrazca ali e-pošte, samodejno zabeležijo v sistem.

nadzor nad servisi
Prikaz namizne in mobilne aplikacije Intrix help desk za podporo strankam

Celostno upravljanje in reševanje zahtevkov – help desk

V modulu help desk se vsi prejeti zahtevki zbirajo na enem mestu. Z njimi lahko upravljate in jih rešujete neposredno v sistemu.

Na voljo imate celovit vpogled v vse, kar je povezano z zahtevkom – od vhodnih in odhodnih sporočil, do komentarjev. Omogočena je tudi interna komunikacija med zaposlenimi, kar poenostavi sodelovanje in pospeši reševanje.

Planiranje zasedenosti ekipe, vozil, naprav, prostorov ...

Planer

Z digitalnim planerjem enostavno razporedite opravila servisnih ekip v delavnicah ali na terenu.

Nerazporejeni servisi ali montaže

Iz “bazena” nerazporejenih servisnih obiskov lahko servis hitro dodelite želenemu serviserju, na želeni dan.

Dinamično spreminjanje plana

Poleg enostavnega dodajanja obiskov in delovnih nalogov lahko te tudi hitro zamaknete, če pride do sprememb v planu.

planer za planiranje servisne ekipe
Play Video
Play Video

Zemljevid za optimalno planiranje servisnih obiskov

Prikaz strank in servisnih zahtevkov na zemljevidu še bolj poenostavi načrtovanje montaž in servisov.

“Pini” na zemljevidu so različnih barv ali imajo različne oznake, kar omogoča takojšen pregled, ali gre za nujen servis, garancijsko popravilo ali drugo vrsto zahtevka. Servisne obiske lahko nato enostavno načrtujete neposredno iz zemljevida.

Na voljo je tudi prikaz strank v radiju glede na trenutno lokacijo serviserja in funkcija “check-in” na lokaciji.

Proces izvedbe montaže ali servisa

Koledar

Enostaven pregled dnevnega plana obiskov, navigacija do stranke ali prikaz strank v radiju na zemljevidu.

Zajem fotografij, skic in ostale dokumentacije

Na obisk lahko priložite skice ali fotografije posnete z mobilno napravo na lokaciji stranke.

Zgodovina naprav, strojev ali objektov

Natančen pregled nad zgodovino naprave na lokaciji in neposredno beleženje opravljenega dela, porabljenega materiala, časa in kilometrine.

Urnik za dnevni plan dela serviserjev
Play Video
Evidenca strojev in servisov na stroju
Play Video

Elektronski delovni nalog in e-podpis

Pozabite na papirnate delovne naloge, ustvarite jih v elektronski obliki neposredno na mobilni napravi ali tablici.

Delovni nalog se samodejno generira in izpiše na grafični predlogi vašega podjetja, stranka pa ga lahko takoj pregleda in tudi elektronsko podpiše.

Ob podpisu se nalog avtomatsko pošlje stranki po e-pošti, hkrati pa je takoj dostopen tudi podjetju za obračun.

Želite več informacij ali
predstavitev rešitve?
Uroš Žohar
INTRIX SVETOVALEC
Poročila servisov in reklamacij

Poročila

Odlična poročila vam v vsakem trenutku omogočajo natančen pregled stanja in najboljšo podporo odločanju. Izdelamo vam tudi poročila po meri, uredimo samodejno pošiljanje tedenskih poročil po e-pošti, povezavo CRM rešitve z BI ali poročila prikažemo na zaslonih v pisarnah.

Projektno vodenje montaž

Spremljanje internih ali izvedbenih projektov

Vsakemu projektu lahko izberete projektno ekipo, določite naloge in roke, beležite prihodke in odhodke, spremljate porabo časa, pripnete dokumentacijo ipd.

Planer

Celostni pregled in razporejanje vseh vaših virov na enem mestu. Pregledno in enostavno.
Upravljajte z različnimi viri, kot so kadri, vozni park, prostori, oprema in podobno. Planer je tesno povezan z vsemi vašimi podatki v CRM (servisi, projekti …) in na eni časovnici prikazuje zasedenost vseh resursov.

Finančno spremljanje projektov

Popolna kontrola nad prihodki in odhodki je osnova za pravočasno ukrepanje.

Spremljanje internih ali izvedbenih projektov
Play Video
finančni podatki projekta intrix finančno spremljanje projektno vodenje finance
Urnik za dnevni plan dela serviserjev
Play Video
Play Video

Mobilna aplikacija

Mobilna CRM aplikacija za Android in iOS prinaša revolucionarno, povsem prilagodljivo mobilno uporabniško izkušnjo. Kjerkoli dostopajte do podatkov o napravah, zgodovini servisov, izpolnite delovni nalog s porabljenim materialom, delovni nalog elektronsko podpišite in pošljite stranki na e-naslov.

Pregled nad dnevnim planom dela

Fotografiranje

E-podpis

Želite več informacij ali
predstavitev rešitve za servis,
montaže in reklamacije?
Uroš Žohar
INTRIX SVETOVALEC

Želite več informacij ali
predstavitev rešitev?

MARKO BAUMAN
INTRIX SVETOVALEC

POVEZLJIVOST

Logotipi razlicnih ERP ponudnikov, s katerimi ima Intrix aktivne povezave

ERP povezave

Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Seyfor Saop, Saop proizvodnja, Datalab Pantheon, Largo, E-računi, Navision, GoSoft, AccountingBox, Opal, Minimax, Vasco, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri.

Standardna integracija zajema dvosmerno sinhronizacijo podjetij in kontaktov, enosmerni prenos ponudb in naročil ter enosmerni prenos finančnih podatkov iz sistema ERP v Intrix.

Povezava z obrazcem na spletni strani

Če imate na spletni strani obrazec za reklamacije ali servis, ga je smiselno povezati z Intrixom. Vsi podatki iz spletnega obrazca se avtomatsko prenesejo v Intrix – kot nov servisni ali reklamacijski zahtevek. V istem koraku se kreira tudi aktivnost za odgovorno osebo, da se na zahtevek ne pozabi.

povezava obrazca iz spletne strani crm intrix
crm intrix api

Intrix CRM API

Intrix CRM podpira namenske vmesnike API (Application Programming Interface) za integracijo z drugimi programskimi rešitvami. S pomočjo API-jev je Intrix mogoče povezati s katerokoli drugo aplikacijo.

Intrixovi API-ji se ustrezno prilagajajo glede na različne poslovne procese.

RAZŠIRITVE

prikaz strank za zemljevidu

Prikaz strank na zemljevidu

Obiske strank načrtujte z zemljevidom, ki omogoča prikaz strank glede na lokacijo, sestanek pa dodate že neposredno na zemljevidu.

plan zasedenost sluzbenih vozil intrix

Spremljanje zasedenosti vozil

Spremljanju zasedenosti ekipe na planerju lahko dodamo še spremljanje zasedenosti vozil, opreme in prostorov.
kreiranje ponudb pogodb računov

Kreiranje pogodb, delovnih in potnih nalogov

Priprava vzdrževalnih pogodb, delovnih in servisnih nalogov neposredno v PDF ali DOC ter pošiljanje neposredno na e-naslov stranke.

elektronsko podpisovanje

Elektronsko podpisovanje dokumentov

Delovni nalog je na mobilni aplikaciji izpolnjen in podpisan ter tako pripravljen za končni obračun. Brezpapirno.

slovenski hrvaški angleški nemški crm

Večjezičnost

Zraven slovenskega je Intrix CRM mogoče uporabljati tudi v hrvaškem, angleškem in nemškem jeziku. Če ste mednarodno podjetje, bo vsak uporabnik aplikacijo uporabljal v svojem želenem jeziku.

sms sporočila opomniki

Obveščanje in opomniki strankam

Stranke lahko ob spremembi statusa zahtevka ali pred obiskom obveščate preko e-poštnih in SMS sporočil. Obveščanje avtomatiziramo glede na definiran proces.

Kaj pravijo naše stranke...

CRM servisni modul je za vsakogar

DIREKTOR

Z modulom Intrix za servis boste digitalizirali in avtomatizirali servisne procese. To bo omogočalo hitrejšo obdelavo zahtevkov, natančen pregled in pravočasno obveščanje strank. Z uporabo naprednih poročil pa boste pridobili še odlično podlago za strateško odločanje.

VODJA SERVISA

Z Intrixom boste spremljali zasedenost in načrtovali aktivnosti servisne ekipe na planerju ali koledarjih. Natančna sledljivost servisnih zahtevkov in stanja vsakega zahtevka ter enostavno delegiranje zadolžitev pa vam bosta zagotavljala popoln pregled nad stanjem servisov.

SERVISER

Z mobilno servisno aplikacijo bo natančno znan plan dela in zgodovina servisov na posamezni napravi. Na lokaciji stranke se lahko izpolni elektronski delovni nalog, ki ga stranka elektronsko podpiše. V istem hipu ga bo stranka prejela na svoj e-naslov, nalog pa se lahko samodejno prenese še v ERP sistem za obračun dela.