Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74 % podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. CRM nam pomaga pridobivati nove stranke, iz obstoječih pa narediti zadovoljne stranke, ki se z veseljem vračajo po naše izdelke in storitve. – preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.

Intrix CRM priročnik

Iz vsebine e-priročnika…

CRM ... kaj je to?

Največ definicij CRM (angl. Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami) opredeli kot zbiranje, analiziranje in uporabo informacij o kupcih …

7 pokazateljev, da potrebujemo sistem CRM

Povpraševanja, ki jih prejemate po elektronski pošti, telefonu, prek spletne strani in drugih kanalov, je pametno spremljati v enem urejenem CRM sistemu …

Imamo ERP. Ali potrebujemo tudi CRM?

Za spremljanje poslovanja največkrat uporabljamo poslovne sisteme ERP – npr. Pantheon, SAOP, Vasco … Toda ko govorimo o naših potencialnih kupcih, ti sistemi več ne zadostujejo …

Zakaj CRM sistem in kako nam lahko pomaga?

Kako vemo, kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal pred enim letom? Katere poslovne partnerje bo naš prodajnik obiskal ta teden?

Je Excel dovolj?

Ali svoje stranke in prodajne aktivnosti še zmeraj spremljate v Excelovih preglednicah? Običajno Excel na široko uporabljajo v večini podjetij, zaposleni pa ga imajo radi …

Uvedli bomo CRM, kaj pa zdaj?

Ko spoznamo, da je CRM dobra odločitev za podjetje, je tu nekaj korakov, kako poteka implementacija zahtevnejših in prilagojenih rešitev.

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.