Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74 % podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. CRM nam pomaga pridobivati nove stranke, iz obstoječih pa narediti zadovoljne stranke, ki se z veseljem vračajo po naše izdelke in storitve. – preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.

Intrix CRM priročnik

Iz vsebine e-priročnika…

CRM ... kaj je to?

Največ definicij CRM (angl. Customer Relationship Management – upravljanje odnosov s strankami) opredeli kot zbiranje, analiziranje in uporabo informacij o kupcih …

7 pokazateljev, da potrebujemo sistem CRM

Povpraševanja, ki jih prejemate po elektronski pošti, telefonu, prek spletne strani in drugih kanalov, je pametno spremljati v enem urejenem CRM sistemu …

Imamo ERP. Ali potrebujemo tudi CRM?

Za spremljanje poslovanja največkrat uporabljamo poslovne sisteme ERP – npr. Pantheon, SAOP, Vasco … Toda ko govorimo o naših potencialnih kupcih, ti sistemi več ne zadostujejo …

Zakaj CRM sistem in kako nam lahko pomaga?

Kako vemo, kaj se je sodelavec s stranko pogovarjal pred enim letom? Katere poslovne partnerje bo naš prodajnik obiskal ta teden?

Je Excel dovolj?

Ali svoje stranke in prodajne aktivnosti še zmeraj spremljate v Excelovih preglednicah? Običajno Excel na široko uporabljajo v večini podjetij, zaposleni pa ga imajo radi …

Uvedli bomo CRM, kaj pa zdaj?

Ko spoznamo, da je CRM dobra odločitev za podjetje, je tu nekaj korakov, kako poteka implementacija zahtevnejših in prilagojenih rešitev.