Help desk za učinkovito podporo strankam
Hitro, organizirano in enostavno zaključevanje podpornih zahtevkov. Za nove in obstoječe Intrix naročnike.

Pogovors svetovalcem





































Kako lahko modul za podporo strankam izboljša vaše procese?
Help desk je prilagojen po vaši meri, vsebuje točno to kar potrebujete – nič več in nič manj.

Prilagoditve po vaši meri

Izboljšajte odnos s kupci

Preizkušeno enostavna uporaba
OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI HELP DESK MODULA

Vsestransko uporaben help desk
Modul lahko uporabite za zbiranje podpornih, reklamacijskih ali servisnih zahtevkov. Upravljate lahko tudi s prodajnimi zahtevki ali pa modul uporabite za zbiranje naročil. Delovanje in namen prilagodimo glede na vaše zahteve in procese.
Vsestransko uporaben modul

Celostno upravljanje in reševanje zahtevkov na enem mestu
V help desk modulu se vsi prejeti zahtevki zbirajo na enem mestu. Z njimi lahko upravljate in jih rešujete neposredno iz sistema. Na enem mestu imate vse, kar je povezano z zahtevkom – od vhodnih in odhodnih sporočil, do komentarjev. V sistemu je omogočena tudi interna komunikacija med zaposlenimi.
Celostno upravljanje in reševanje zahtevkov na enem mestu

Osebni pristop do strank
V help desk modulu se vsi zahtevki zbirajo na enem mestu. Hkrati pa je zagotovljena tudi osebna komunikacija. Vsak uporabnik Intrixa, ki je v stiku s strankami, si lahko nastavi lasten e-poštni podpis.
V praksi to pomeni, da odhodna sporočila pošiljate v svojem imenu, vsa vhodna sporočila pa se v Intrixu beležijo na želenem zavihku.
Osebni pristop do strank

predstavitev rešitve?
INTRIX SVETOVALEC
Z avtomatiziranimi poročili do učinkovitega in uspešnega poslovanja

Z avtomatiziranimi poročili do učinkovitega in uspešnega poslovanja


Brezplačna podpora
Brezplačna podpora

Enostavna uporaba in kratek čas uvajanja

Enostavna uporaba in kratek čas uvajanja



Help desk modul za podporo strankam v praksi
Osnovni modul
Kako izgleda help desk v praksi? Marko Bauman, vodja produktnega razvoja, vam na praktičnih primerih predstavi, kako učinkovito slediti in reševati zahtevke strank s pomočjo Intrix modula za help desk.
Napredne rešitve
Help desk modul je odlična izbira tudi za podjetja s kompleksnejšimi poprodajnimi procesi. Kako so se v uspešnem slovenskem podjetju soočili z vsakoletnim povečanjem števila podpornih zahtevkov, dvignili produktivnost za 70–80 % in kakšno vlogo ima pri tem Intrix?
predstavitev rešitve?
INTRIX SVETOVALKA
POVEZLJIVOST

ERP povezave
Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Perftech Largo, E-računi, Navision, GoSoft, AccountingBox, Datalab Pantheon, Saop, Opal, Edonet, Saop proizvodnja, Minimax, Vasco, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri.
Standardna integracija zajema dvosmerno sinhronizacijo podjetij in kontaktov, enosmerni prenos ponudb in naročil ter enosmerni prenos finančnih podatkov iz sistema ERP v Intrix.
Povezava z IP telefonijo
Intrix help desk modul je povezljiv z različnimi IP centralami: Avaya, Centreks, Alstar, Asterisk, Cisco, MI Switch, Megatel. Povezava deluje tako za dohodne kot za izhodne klice. Ob dohodnem klicu Intrix avtomatsko prepozna kontakt, odpre kartico stranke in ponudi vnos vsebine za klic. Izhodne klice pa lahko izvedete tako, da v Intrixu kliknete na telefonsko številko, s čimer sprožite klic na centrali, istočasno pa se odpre obrazec za vnos vsebine klica.


Povezava z obrazcem na spletni strani
Intrix help desk API
Intrix help desk podpira namenske vmesnike API (Application Programming Interface) za integracijo z drugimi programskimi rešitvami. S pomočjo API-jev je Intrix mogoče povezati s katerokoli drugo aplikacijo.
Intrixovi API-ji se ustrezno prilagajajo glede na različne poslovne procese.
