Domov » Webinar » Webinar: Nov modul za podporo – ticketing
Brezplačen webinar
Nov modul za podporo – ticketing
Vsebina webinarja
Iščete načine, kako bolj učinkovito slediti in reševati zahtevke svojih strank? Želite pospešiti in optimizirati svoje podporne procese?
Pridružite se nam na brezplačnem webinarju, na katerem bomo v praksi predstavili nov Intrix modul za podporo – ticketing. V ticketing modulu se vsi prejeti e-maili zbirajo na enem mestu. Vsak uporabnik lahko na vsakem podpornem zahtevku neposredno komunicira s stranko in s sodelavci. Cilj? Hitro, učinkovito in enostavno zaključevanje zahtevkov.
Kdaj? V četrtek, 7. decembra 2023, ob 9.00. Webinar bo trajal 30 minut.
Kje? Na spletu.
Na kaj se bomo osredotočili 👇:
predstavitev osnovnega modula za ticketing,
napredne rešitve za vzpostavitev podpornega sistema,
prednosti zbiranja zahtevkov na enem mestu,
vpogled v uporabniške primere v praksi.
Možnost postavljanja vprašanj in interakcija s predavateljem bo zagotovljena.
Z vami bo Marko Bauman, vodja produktnega razvoja na Interi.