Dogodek za kadrovnike
Digitalizacija kadrovske službe: zakonito, varno in celovito
Digitalizacija kadrovskih procesov ni več vprašanje prihodnosti, je realnost, ki zahteva premišljene odločitve in zakonsko skladne rešitve.
Predavanja strokovnjakinj bodo osvetlila najpogostejše izzive digitalizacije in ponudila praktične napotke za zakonito, varno in učinkovito upravljanje kadrovskih dokumentov, od zaposlitve do upokojitve.
Vsebina:
- Kaj pomeni digitalna hramba in kako zgraditi varen digitalni arhiv?
- Katere zakonske obveznosti veljajo za hrambo kadrovskih dokumentov?
- Kaj sta trajna hramba in klasifikacijski načrt – in zakaj sta pomembna?
- Katere strokovne rešitve in zakoni nas pri tem podpirajo?
- Kako zagotoviti varnost, sledljivost in preglednost digitalnih dokumentov?
- Kako zagotoviti digitalizacijo kadrovskih procesov?
Komu je dogodek namenjen in zakaj ga ne smete zamuditi?
Dogodek je namenjen vsem, ki so v podjetjih vključeni v HR procese: kadrovnikom, poslovnim sekretarjem in administratorjem in tudi vsem tistim, ki tem procesom nudijo podporo.
Zakonita digitalna hramba
Kje so najpogostejše napake v praksi in kako jih preprečiti? Kaj se zgodi, če pogodba ni pravilno hranjena ali je nedostopna?
Nujnost digitalizacije procesov
Kje v kadrovskih procesih digitalizacija prinaša največ koristi (zaposlovanje, pogodbe, dopusti, razvoj, on/offboarding).
Kaj pomeni varen digitalni arhiv?
Pregled tehnologij: e-podpis, časovni žig, revizijska sled in kako zagotoviti sledljivost, transparentnost in dostopnost.
Termini in prijave
ŠGZ Maribor

Datum: 5. 12. 2025
Ura: od 10. do 12. ure
Lokacija: Štajerska gospodarska zbornica – Konferenčna dvorana, Ulica Talcev 24, Maribor
Novo mesto, GZDBK

Datum: 17. 11. 2025
Ura: od 9. do 12. ure
Lokacija: Trgovski center Rialto, Foersterjeva ulica 10, Novo mesto
Vsebina
Pravni vidik digitalizacije: varnost in skladnost
Andreja Samec Koderman (Andreja Consulting)
- Kaj pomeni zakonita digitalna hramba?
- Katere zakonske obveznosti veljajo za hrambo kadrovskih dokumentov? (ZDR-1, ZVOP-2, ZEPEP itd.)
- Pojasnilo: trajna hramba, klasifikacijski načrt, rok hrambe, izbris.
- Kje so najpogostejše napake v praksi in kako jih preprečiti?
- Vmesni primer: »Kaj se zgodi, če pogodba ni pravilno hranjena ali je nedostopna?«

Andreja Samec Koderman je direktorica podjetja Andreja Consulting d.o.o., soustanoviteljica blagovne znamke Team Consulting in specialistka kadrovske pravne varnosti.
Andreja zagovarja stališče, da je urejena delovnopravna dokumentacija temelj vsake organizacije za nadaljnji razvoj kadrov. Ima 25 let delovnih izkušenj na področju kadrovskega svetovanja, prenove kadrovskih procesov in izvedbe usposabljanj. Je avtorica več kot 40 strokovnih člankov in prispevkov.
Izvaja specializirano kadrovsko forenziko z namenom identifikacije tveganj v kadrovskih dokumentih in procesih. Organizacijam pomaga v internih aktih vzpostaviti varne delovnopravne temelje in jih pripeljati do kadrovske pravne varnosti (prenos pravil v prakso). Je specializirana za pripravo in implementacijo kompleksnejših fleksibilnih sistemizacij delovnih mest, motivacijskih sistemov nagrajevanja in napredovanja, razvojev sistemov delovnega časa in obvladovanja tveganj pri pravici do odklopa, reševanja izzivov na področju mobinga in konfliktov, ter zasnove celovite kreativne in navdihujoče promocije zdravja na podlagi prepoznanih izzivov.
Leta 2015 in 2017 je na svetovnem kadrovskem kongresu v Mumbaju dvakrat zapored prejela prestižno nagrado za prepoznavanje in vodenje talentov.

Zakaj digitalizacija danes ni več izbira?
Petra Vajda (Intera)
- Sodobni kadrovski izzivi: preglednost, hitrost, učinkovitost, od operativnega k strateškemu.
- Kje v kadrovskih procesih digitalizacija prinaša največ koristi (zaposlovanje, pogodbe, dopusti, razvoj, on/offboarding).
- Predstavitev primera: prikaz celovitosti Intrixa in primer priprave pogodbe v Intrixu s povezavo s storitvijo mSign.
Petra Vajda je v podjetju Intera svetovalka za digitalizacijo HRM in projektnega vodenja. Verjame, da tehnologija doseže pravo vrednost šele, ko podpira ljudi, odnose in kulturo podjetja. Strast do ustvarjanja, dizajna in celostnih rešitev prepleta tudi v poslovni svet. Organizira poslovne dogodke, ki povezujejo vodje in strokovnjake pri iskanju idej, znanj in svežih pristopov za ustvarjanje navdihujočih, učinkovitih in človeku usmerjenih delovnih okolij.
Od papirja do pravno veljavne digitalne oblike
Nina Božjak Lipovšek (Mikrografija):
- Kaj pomeni varen digitalni arhiv.
- Od skeniranja do kvalificirane e-hrambe.
- Katere so ključne tehnologije varne digitalizacije.
- Klasifikacijski načrt kot osnova upravljanja dokumentov.
- Sledljivost, transparentnost in dostopnost v praksi.
- Primer iz prakse: digitalizacija kadrovske mape.

Nina Božjak Lipovšek je IT svetovalka za poslovne rešitve in produktna vodja v podjetju Mikrografija.
Več kot 15 let izkušenj z vodenjem in svetovanjem v IKT projektih ji je omogočilo, da podjetjem pomaga odkrivati (skrite) priložnosti optimizacije poslovanja in jih samozavestno pretvarjati v konkretne uspehe. Njene bogate izkušnje obsegajo (strateška) svetovanja, optimizacijo poslovnih procesov, pripravo analiz, vodenje manjših projektov in oblikovanje vsebin, pri čemer vedno išče najboljše poti za ustvarjanje dodane vrednosti.
Zadnja leta se še posebej posveča digitalizaciji delovnih procesov in brezpapirnemu poslovanju, kjer združuje tehnično znanje s posluhom za ljudi. Njeno delo temelji na iskanju praktičnih, učinkovitih rešitev, ki podjetjem omogočajo hitrejši in lažji prehod v sodobno, digitalno poslovno okolje.
Ninina energija, usmerjenost v celostne rešitve in sposobnost prepoznavanja ključnih potencialov prispevajo k uspešnemu razvoju projektov in doseganju merljivih poslovnih rezultatov.
Partnerji dogodka


