

50.000 evrov večja prodaja – z Intrix CRM in Google Ads
Z uvedbo sistema Intrix CRM je podjetje Primat Logistika naredilo ključen korak k optimizaciji poslovanja. Sistem je zasnovan za reševanje izzivov v prodaji in marketingu ter za izboljšanje spremljanja izdanih ponudb.

NAROČNIK SE PREDSTAVI

PANOGA
B2B

ZAPOSLENIH
70

USTANOVLJENO
2003

Podjetje Primat Logistika svojo strategijo gradi na visoki kakovosti izdelkov in storitev, sodobni tehnologiji ter 30-letnih izkušnjah na področju proizvodnje, projektiranja in vgradnje arhivske, skladiščne, varnostne in industrijske opreme, logističnih in informacijskih sistemov ter opremljanja objektov. Danes spada med vodilna hrvaška podjetja v svoji panogi.
Z nenehnimi vlaganji v razvoj človeškega in intelektualnega kapitala zagotavljajo kontinuiteto pri zagotavljanju visokokakovostnih rešitev na področju logistike in opremljanja objektov.

Izzivi pri upravljanju ponudb manjše vrednosti in koordinaciji timov
Primat Logistika se je soočala z izzivi v prodajnih in marketinških procesih. Na letni ravni izdajo med 8.000 in 9.000 ponudb, poseben izziv pa so predstavljale ponudbe manjše vrednosti – tiste do 500 €. Zaradi ročnega spremljanja so pogosto ostale prezrte.
Pomanjkanje sistematičnega beleženja aktivnosti, ponudb in povpraševanj je upočasnjevalo delo, neustrezna koordinacija med prodajo in marketingom pa je onemogočala učinkovito ciljanje strank.
Čeprav gre za ponudbe nižje vrednosti, le-te predstavljajo pomemben del prihodkov. Njihova izguba je pomenila zamujene priložnosti za rast. Podjetje je zato potrebovalo sistem, ki bi omogočal centralizacijo podatkov o strankah, analitiko, avtomatizacijo prodajnega procesa in uporabo teh podatkov v marketinške namene.


»Odlična stvar pri Intrixu je možnost filtriranja poročil glede na vrednost ponudb in vpogled v aktivnosti po posameznih ponudbah. Tako smo začeli bolj kakovostno spremljati ponudbe do 500 € in bistveno izboljšali njihovo realizacijo.«
Petar Anić, vodja marketinga, Primat logistika
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno in popolnoma brez tveganja.
Rešitev – uvedba CRM sistema
Z uvedbo sistema Intrix CRM je Primat logistika naredila pomemben korak v smeri optimizacije poslovanja. Sistem je bil prilagojen za reševanje izzivov s področja prodaje in marketinga, še posebej spremljanje ponudb manjše vrednosti (do 500 €). V nadaljevanju so predstavljene ključne prednosti sistema.
Centralizacija podatkov
Vse aktivnosti, povpraševanja in ponudbe so zdaj zbrane na enem mestu, v enem sistemu. Prodajni in marketinški timi imajo enostaven dostop do ključnih informacij, kar omogoča boljšo koordinacijo.
Avtomatizacija procesov
CRM je avtomatiziral spremljanje ponudb, pošiljanje opomnikov strankam in pripravo poročil, kar je zmanjšalo potrebo po ročnem delu in pospešilo procese.
Sinergija prodaje in marketinga
Povezava CRM-ja z Google Ads in Google Analytics je omogočila marketingu uporabo realnih podatkov iz prodaje. Do prodaje zdaj prihajajo kakovostnejši “leadi”, marketing pa optimizira kampanje glede na prejete povratne informacije.
Manjše ponudbe niso več “izgubljene”
Ena največjih težav je bila izguba ponudb do 500 € zaradi pomanjkljivega spremljanja. Z avtomatizacijo procesa so zagotovili:
pravočasen “follow-up” za vsako ponudbo,
avtomatizirano pošiljanje opomnikov strankam,
podrobna poročila za sledenje manjšim ponudbam.
Prilagojena poročila za ponudbe do 500 €
CRM je uvedel poročila, posebej prilagojena za spremljanje ponudb manjše vrednosti, ki omogočajo:
- jasen vpogled v status ponudb (odprte, poslane, sprejete, zavrnjene),
- pregled vseh aktivnosti povezanih s posamezno ponudbo (komunikacija, “follow-up”),
- natančno analizo uspešnosti ponudb do 500 € in učinkovitosti ekipe.

Ponudbe manjše vrednosti postajajo priložnost za rast
Eden največjih izzivov je bil izguba ponudb do 500 evrov zaradi pomanjkljivega spremljanja. Uvedba CRM sistema je to težavo odpravila. Samodejno spremljanje teh ponudb zagotavlja reden “follow-up”, kar je povečalo njihovo realizacijo.
Podjetje zdaj zlahka sledi statusu vsake ponudbe ter aktivnosti, povezane z njo. Prilagojena poročila dajejo jasen vpogled v uspešnost ponudb, kar omogoča boljše načrtovanje virov in učinkovitejše upravljanje prodajnih aktivnosti.
Rezultat? Realizacija ponudb manjše vrednosti se je povečala za 12 %, kar je v enem letu prineslo dodatnih 50.000 € prihodkov.

Stanje pred uvedbo intrixa
- Nepregledno sledenje procesom,
- neurejeni podatki o ponudbah,
- pomanjkanje povratnih informacij,
- izguba ponudb manjše vrednosti,
- slaba analiza učinkovitosti marketinga,
- nepopoln vpogled v poslovanje.
Stanje po uvedbi intrixa
- Centralizacija in podrobna analiza podatkov,
- avtomatizirani prodajni procesi,
- učinkovitejše oglaševanje,
- večja konverzija,
- prihranek časa in virov,
- celovit pregled nad poslovanjem.
Podatki v digitalnem marketingu so “nova nafta”
Povezava CRM-ja z orodji, kot sta Google Ads in Analytics, je popolnoma spremenila marketinške procese. Podatki o kvalificiranih leadih iz CRM-ja se pošiljajo v Google Ads, kar omogoča boljše ciljanje oglasov.
Na podlagi podatkov iz CRM-ja so optimizirali kampanje in “naučili” Google Ads ter Google Analytics prepoznavati kakovostne stranke. Tako so izboljšali donosnost naložb v oglaševanje. Sinergija prodaje in marketinga omogoča optimalno rabo virov.
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno in popolnoma brez tveganja.
Poročila in avtomatizirani opomniki
Ponudbe se zdaj generirajo znotraj sistema v nekaj klikih, z vsemi potrebnimi podatki in personalizacijo za vsako stranko.
Sistem tudi samodejno pošilja opomnike strankam, ki še niso odgovorile. To je povečalo število odzivov in realiziranih poslov.
Rezultati – večji prihodki in bolj učinkoviti procesi
Implementacija Intrix CRM sistema je prinesla konkretne rezultate:
- 12 % večja realizacija ponudb manjše vrednosti,
- 50.000 € dodatnega letnega prihodka,
- boljša koordinacija prodaje in marketinga,
- optimizirane marketinške kampanje in natančnejše ciljanje v oglaševanju,
- avtomatizacija procesov = prihranek časa in virov.
Stanje pred uvedbo Intrixa
- Nepregledno sledenje procesom,
- neurejeni podatki o ponudbah,
- pomanjkanje povratnih informacij,
- izguba ponudb manjše vrednosti,
- slaba analiza učinkovitosti marketinga,
- nepopoln vpogled v poslovanje.
Stanje po uvedbi Intrixa
- Centralizacija in podrobna analiza podatkov,
- avtomatizirani prodajni procesi,
- učinkovitejše oglaševanje,
- večja konverzija,
- prihranek časa in virov,
- celovit pregled nad poslovanjem.
Sinergija prodaje in marketinga s CRM sistemom prinaša rezultate
Ta študija primera jasno kaže, kako lahko dobra implementacija CRM sistema transformira poslovanje. Z avtomatizacijo spremljanja ponudb in boljšim usklajevanjem med oddelki ni izgubljena več nobena priložnost.
S sistemom Intrix CRM ponudbe manjše vrednosti ne »padejo v pozabo«, temveč postanejo ključne priložnosti za rast.

Razmišljate o digitalni transformaciji?
Eden ključnih izzivov digitalizacije je uspešno premagovanje morebitnega odpora zaposlenih do sprememb. Pomembno je, da se jasno predstavijo koristi in potreba po uvedbi novih sistemov vsem zaposlenim – od proizvodnje do menedžmenta.
Želite tudi vi digitalno preobraziti svoje podjetje? Izboljšajte svoje poslovne procese in povečajte zadovoljstvo svojih strank z uvedbo CRM sistema. Kontaktirajte nas – skupaj bomo našli najbolj učinkovite rešitve za uspešno digitalno preobrazbo vašega podjetja.
predstavitev rešitve?
INTRIX SVETOVALEC