Kaj je CRM sistem in zakaj ga vaše podjetje sploh potrebuje?

V svetu nenehno spreminjajočih se poslovnih trendov in rastoče konkurence postaja upravljanje odnosov s strankami (CRM) dejavnik uspeha za podjetja vseh velikosti. Poiščite odgovor na vprašanje, kaj je CRM, raziščite njegove prednosti ter odkrijte, kako lahko sistem za upravljanje odnosov s strankami izboljša vaše poslovanje in vam pomaga izstopati v letu 2024.

Kaj je CRM sistem?

Vsako podjetje na nek način spremlja svoje stranke – nekateri podatke hranijo v glavi, drugi v zvezku ali preglednicah. Vse to so osnovne oblike sistema za upravljanje odnosov s strankami (CRM – ang. Customer Relationship Management).

S programsko rešitvijo CRM pa pridobimo namensko orodje, ki združuje vse podatke o strankah na enem mestu. To vključuje informacije o prejšnjih interakcijah, prodajnih priložnostih in povpraševanjih.

CRM sistem nam omogoča pridobivanje novih strank, učinkovito zaključevanje poslov in ohranjanje zadovoljstva obstoječih strank, kar vodi do njihove zvestobe in dolgoročnih poslovnih odnosov.

Infografika, ki predstavlja kaj je crm sistem

Zakaj vaše podjetje sploh potrebuje CRM sistem?

CRM sistem je ključnega pomena za podjetja, ki želijo:

  • izboljšati odnose s strankami – enotna baza podatkov omogoča hiter dostop do informacij o strankah in zgodovine interakcij, kar vodi do bolj personaliziranih storitev in večjega zadovoljstva strank;
  • povečati prodajo – boljše razumevanje potreb strank omogoča ciljno usmerjeno prodajo in učinkovitejše marketinške kampanje, kar prispeva k višji stopnji konverzije;
  • povečati produktivnost – avtomatizacija nalog in procesov povečuje učinkovitost zaposlenih, zmanjšuje potrebo po ročnem vnosu podatkov ter omogoča osredotočenost na bolj strateške dejavnosti;
  • imeti natančen pregled stanja in podporo pri odločanju – analize in poročila omogočajo natančnejše napovedi prihodnjih prodaj in poslovnih trendov.
Prikaz Intrix CRM aplikacije z grafi

Katere funkcionalnosti (lahko) vsebuje CRM sistem?

CRM sistemi ponujajo širok spekter funkcionalnosti, ki podjetjem pomagajo izboljšati poslovanje in odnose s strankami.

Osnovne funkcionalnosti CRM sistema

  • 360° pregled nad strankami – Intrix CRM omogoča 360° pogled na stranke in pregled vseh prodajnih, projektnih in servisnih aktivnosti na enem mestu. Za vsako stranko lahko spremljate vse pomembne informacije, ki jih zabeležite vi ali vaši sodelavci. Ključne podatke boste tako vedno imeli pri roki.
  • Enostaven pregled nad delom – enotna delovna tabla vam omogoča dostop do ključnih informacij, ki jih potrebujete za uspešno delo. Pridobite pregled nad prodajnimi aktivnostmi, urniki sestankov, napredkom prodaje ter ključnimi poročili, kar pripomore k popolni organiziranosti in povečanju produktivnosti.
Prikaz Intrix CRM funkcionalnosti sistema

Podpora prodajnemu procesu – CRM sistem vam omogoča celovito upravljanje prodajnega procesa, od prvega stika s kupcem do nakupa in ponakupne podpore. V vsakem trenutku imate pregled nad prodajnimi priložnostmi in lahko enostavno spremljate, v kateri fazi se nahaja posamezna priložnost.

Uspešna organizacija aktivnosti – koledar v CRM sistemu ponuja več kot le njegovo osnovno funkcionalnost. Omogoča spremljanje različnih vrst aktivnosti, ki jih pripnete vašim strankam, kot so sestanki, klici, naloge in servisi. Z uporabo planerja pa lahko enostavno načrtujete sestanke, servise in delovne naloge ekipe ter ohranite pregled nad vsem dogajanjem.

Organizacija aktivnosti v CRM sistemu

Povezljivost CRM sistema

CRM sistemi se lahko povezujejo z različnimi sistemi in orodji. Intrix CRM omogoča povezovanje z ERP sistemi za dvosmerno sinhronizacijo podatkov o podjetjih in kontaktih, z marketinškimi sistemi ter IP telefonijo za prepoznavanje klicev in enostavno izvajanje izhodnih klicev. Prav tako omogoča povezavo z obrazci na spletni strani za samodejno zbiranje in upravljanje povpraševanj in kontaktnih podatkov ter povezave z drugimi koledarji za enostavno sinhronizacijo in organizacijo sestankov.

Želite več informacij ali predstavitev rešitve?
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve?
Uroš Žohar
INTRIX SVETOVALEC

Razširitve CRM sistema

CRM sistemi pogosto vključujejo dodatne razširitve za prilagoditev specifičnim potrebam podjetij. Intrix CRM nudi funkcionalnosti, kot so prikaz strank na zemljevidu za lažje načrtovanje obiskov, kreiranje dinamičnih dokumentov (npr. ponudb, pogodb), elektronsko podpisovanje dokumentov, spremljanje kadrov, množično SMS obveščanje, ipd.

Dodatne razširitve CRM sistema, za prilagoditev specifičnim potrebam podjetij

Kakšne so cene najema CRM sistema?

Cene CRM sistemov se razlikujejo glede na funkcionalnosti, velikost podjetja in obliko namestitve (v oblaku ali on-premise). Nudimo konkurenčne cene in brezplačno podporo, kar vam omogoča dostop do kakovostnih storitev brez skritih stroškov. Preverite naš cenik za več informacij.

Vrste CRM sistemov

CRM sistemi so na voljo v različnih oblikah, ki ustrezajo potrebam različnih podjetij:

  • CRM v oblaku – to so rešitve, ki so shranjene na strežnikih zunaj vašega podjetja. Ponujajo enostaven dostop iz različnih lokacij in naprav ter zmanjšujejo potrebo po lastni infrastrukturi.
  • Privatni oblak (ang. on-premise) – ta vrsta CRM sistema je nameščena in deluje na strežnikih znotraj vašega podjetja. Omogoča večji nadzor nad podatki, a zahteva več vzdrževanja.

Najbolj priljubljena izbira pri Intrixu je CRM v oblaku. Cena je odvisna od števila uporabnikov, sistem pa vključuje vse, kar potrebujete za delovanje – varovanje podatkov, redne nadgradnje in podporo uporabnikom.

Privatni oblak priporočamo podjetjem z izrecnimi zahtevami po hrambi podatkov znotraj podjetja (npr. ministrstva, agencije ipd.) ali podjetjem z večjim številom uporabnikov (50 ali več).

Koliko časa traja implementacija CRM sistema?

Čas uvedbe CRM sistema se razlikuje glede na velikost podjetja in zahteve naročnika. V povprečju traja od nekaj tednov do nekaj mesecev, odvisno od tega, kako preprosti oziroma kompleksni so procesi, ki jih želite s sistemom CRM upravljati. Pri uvedbi sistema Intrix nudimo podporo in svetovanje skozi celoten proces implementacije, da zagotovimo hitro in uspešno izvedbo. Uvedbe se je najbolj smiselno lotiti fazno.

Koliko casa traja implementacija CRM sistema

Kako se lotiti uvedbe?

Pred uvedbo CRM sistema je ključno, da pridobite osnovni občutek glede njegove uporabe. Priporočamo vam ogled uvajalnega webinarja, v katerem boste dobili vpogled v funkcionalnosti in (z)možnosti sistema Intrix CRM v praksi.

Izkoristite lahko tudi poseben brezplačni uvajalni paket, ki vključuje svetovanje, analizo vašega poslovanja, pripravo preizkusne različice sistema in osnovne prilagoditve glede na vaše potrebe.

Uvajalni paket vključuje:

  • Svetovanje – analiza obstoječega stanja poslovanja in prepoznavanje potreb.
  • Predlog rešitve – individualni predlog rešitve in možnih koristi uporabe sistema Intrix CRM.
  • Priprava preizkusne različice – izdelava preizkusne različice sistema, ki že vključuje osnovne prilagoditve.
Želite več informacij ali predstavitev rešitve?
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve?
Uroš Žohar
INTRIX SVETOVALEC
|
5/5 - (7 votes)