Najboljši CRM sistemi – 5 ključnih prednosti za uspešno poslovanje

Predstavljajte si neprecenljivo orodje, ki poenostavi vaše vsakodnevne operacije, izboljša interakcijo s strankami in vaši ekipi omogoči doseganje novih višin. Govorimo o izjemni moči sistema za upravljanje odnosov s strankami (CRM). 

A ne samo o katerem koli, pač pa o crème de la crème CRM sistemu – tistem, ki močno blesti med ostalimi in ponuja zakladnico prednosti, ob katerih se boste spraševali, kako ste sploh zdržali brez njega. Pripnite si pasove in se pripravite na raziskovanje petih ključnih prednosti, ki jih ponujajo najboljši CRM-ji.

V današnjem hiper konkurenčnem poslovnem okolju je gradnja in vzdrževanje močnih odnosov s strankami ključnega pomena za dolgoročni uspeh.

In čeprav je trg preplavljen s številnimi CRM sistemi, je pomembno razumeti, da niso vsi enaki. Najboljši CRM ponuja številne prednosti, ki ga ločujejo od ostalih. Kaj je tistih pet ključnih prednosti najboljšega CRM sistema?

1. CRM mora biti enostaven in uporaben

Priznajmo si, če sistem CRM ni uporabniku prijazen, ne bo zanj niti uporaben. Zato najboljši CRM-ji dajejo prednost preprostosti v oblikovanju in ponujajo intuitivne uporabniške vmesnike, ki zagotavljajo brezhibno uporabniško izkušnjo (UX). Osredotočajo se na praktične funkcije, ki olajšajo vsakodnevno delo. 

Z optimizacijo uporabniške izkušnje lahko podjetja zmanjšajo krivuljo učenja, pospešijo uvedbo uporabnikov in povečajo potencial sistema. Pri uporabnikih je ključnega pomena tudi domačnost, zato je prednost vrhunskega sistema v večjezičnosti. Na tak način si lahko uporabnik izbere jezik sistema glede na svoje potrebe, bodisi je to slovenščina, hrvaščina, angleščina ali nemščina.

Najboljši CRM sistem vam omogoča, da ga prilagodite svojim poslovnim potrebam. Izberite funkcije, prilagodite kontaktna polja in ustvarite prilagojena poročila. To zagotavlja, da sistem vsebuje natanko tisto, kar zahteva vaše podjetje, in odpravi nepotrebna polja in navlako. To omogoča še bolj udobno in učinkovito uporabniško izkušnjo.

Predstavitev enostavnega in uporabnega CRM sistema.

2. CRM mora vsebovati uporabne funkcije za hitrejše in lažje delo

CRM program ponuja vrsto funkcij za racionalizacijo vaših poslovnih operacij in povečanje produktivnosti. Tukaj so 3 glavne funkcije CRM sistemov, ki vam bodo pomagale pohitriti in izboljšati poslovanje:

Avtomatizacija dela in nalog

Prihranite čas in povečajte učinkovitost z avtomatizacijo, kot je npr. samodejno spremljanje potencialnih strank, negovanje strank v svojem prodajnem lijaku, segmentacija strank, follow-up (poprodajne) aktivnosti in poročanje o uspešnosti. Vse to vam odpravi težave pri ponavljajočih se prodajnih opravilih in pomaga pri obdelavi naročil in nadzoru zalog.

Sledenje prodajnemu procesu

Najboljši CRM sistemi ponujajo vrsto funkcij za izboljšanje storitev za stranke in povečanje učinkovitosti prodajne ekipe. Funkcije, kot so avtomatizirano sledenje komunikaciji, beleženje kakršnih koli incidentov, automatizirana korespondenca in vnaprej pripravljene e-poštne predloge, bodo dvignile vašo komunikacijo s strankami na popolnoma nov nivo.

Poročanje in analitika

V vrhunskem CRM orodju lahko pridobite dragocene podatke za boljše načrtovanje prihodnosti. Od segmentacije strank, podatkih o dobičku in izgubi ter informativno spletno analitiko. Dostopate lahko do različnih poročil za analizo uspešnosti prodaje, učinkovitosti vaših prodajnikov, obsega klicev, učinkovitosti e-pošte in stopenj konverzije potencialnih strank.

Z uporabo podatkov, ki se nenehno posodabljajo, lahko začnete sprejemati premišljene tržne odločitve, prilagajate vašo strategijo in prepoznate izdelke oziroma storitve, ki ustvarjajo visoke ali nizke prihodke.

Najboljsi CRM sistemi ponujajo analitiko in porocanje na dlani

3. CRM mora zagotoviti celovito podporo uporabnikom

Uvedba novega sistema CRM je lahko pomemben podvig za podjetja. Najboljši CRM-ji to razumejo in dajejo prednost zagotavljanju celovite podpore in pomoči uporabnikom.

Pomembno je, da se odločite za CRM, ki ponuja različne vire za olajšanje nemotenega procesa uvedbe in stalnega izobraževanja. Informativni spletni seminarji, telefonska podpora strankam, blogi in članki, namenjeni izključno za uporabnike, so le nekatera orodja, ki morajo biti na voljo uporabnikom.

Z nenehno pomočjo se uporabniki počutijo opolnomočene, samozavestne in sposobne izkoristiti CRM v največji možni meri.

4. CRM mora omogočati integracijo z drugimi orodji in sistemi

Podjetja se za učinkovito delovanje zanašajo na množico programskih orodij, najboljše CRM aplikacije pa služijo kot osrednja točka vseh teh.

Napredne možnosti integracije omogočajo brezhibno povezavo z obstoječimi poslovnimi rešitvami. Sinhronizirate lahko podatke med svojim CRM-jem, e-poštnimi predali, računovodsko programsko opremo (ERP), spletnim mestom in še bi lahko naštevali.

Integracija s ponudniki tržnih informacij, kot je portal Dun & Bradstreet (v preteklosti Bisnode), vam omogoča, da preko naziva ali davčne številke v hipu pridobite vse informacije želenega podjetja neposredno v CRM rešitev.

Zraven osnovnih, ostalih in finančnih podatkov, se po shranjevanju podjetje prikaže tudi na zemljevidu. S tem je vnos novih (potencialnih) kupcev v sistem bistveno preprostejši.

Vse te integracije odpravljajo podatkovne silose in močno olajšajo pretok podatkov med sistemi. To povzdigne CRM program iz zgolj orodja za upravljanje odnosov s strankami v močan katalizator rasti poslovanja.

Oglejte si webinar, na katerem vam Denis Glogovčan na primeru iz prakse prikaže, kako poteka postopek povezave CRM in ERP sistemov. 

5. CRM mora biti dostopen kjer koli in kadar koli

V današnjem hitrem svetu, ki temelji na mobilnih napravah, je dostopnost najpomembnejša. Najboljši CRM sistemi ponujajo mobilne aplikacije za platformi iOS in Android, kar zagotavlja, da lahko uporabniki dostopajo do svojih podatkov CRM od koder koli in kadar koli. Ne glede na to, ali so v pisarni, na poti ali delajo na daljavo, lahko prodajni zastopniki posodabljajo podatke o strankah, spremljajo posle in nemoteno sodelujejo s potencialnimi strankami. 

Mobilnost omogoča podjetjem, da ostanejo povezana, sprejemajo informirane odločitve in nudijo hitre odgovore na vprašanja strank. Z izkoriščanjem moči mobilnosti lahko podjetja spodbujajo močnejše odnose, povečajo učinkovitost prodaje in spodbujajo trajnostno rast.

Dostop do CRM sistema preko mobilne aplikacije na mobilnem telefonu.

Kako izbrati najboljši CRM za vaše podjetje?

Izbira pravega sistema CRM je ključnega pomena za podjetja, ki želijo optimizirati svoje odnose s strankami in poslovati še uspešneje. Sedaj, ko veste, kaj iskati, se vam bo veliko lažje podati na to pot. 😉

Ne glede na to, ali ste majhen startup ali uveljavljeno podjetje, Intrix CRM vam ponuja orodja, ki jih potrebujete za pridobivanje in ohranjanje strank, povečanje produktivnosti in sprejemanje pametnih odločitev. 

Izkusite moč Intrix CRM in popeljite svoje podjetje na nove višine uspeha. Izkoristite moč vrhunskega CRM in odklenite pot do trajnega uspeha pri vzpostavljanju in negovanju dragocenih odnosov s strankami.

Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
|
Oceni prispevek