Modul za podporo – ticketing
V Intrixu smo razvili funkcionalnost “Ticketing modul“, ki vam bo olajšala delo podpore strankam. Z uporabo funkcionalnosti za podporo uporabnikom,…
V Intrixu smo razvili funkcionalnost “Ticketing modul“, ki vam bo olajšala delo podpore strankam. Z uporabo funkcionalnosti za podporo uporabnikom,…
V Intrixu lahko sedaj razdelite naloge na preprosta opravila, katerim boste enostavno sledili in spremljali svoj napredek opravljanja nalog. Predstavljamo…
Za lažje in hitrejše premikanje po sami Intrix aplikaciji lahko uporabljamo tudi številne bližnjice. Do seznama bližnjic lahko dostopamo na…
Pomembno: za vklop EDČ modula kontaktirajte svojega skrbnika Intrix aplikacije. V kolikor še niste uporabnik Intrix rešitev, nas kontaktirajte na…
V primeru, da ste na poti in nimate dostopa do računalnika, lahko Intrix uporabljate tudi kar preko mobilnega telefona ali…
Aktivnosti Aktivnosti so vezane na komunikacijo s stranko in največkrat predstavljajo zaznamke o klicih in pomembnih opravkih, ki jih imamo…
Intrix lahko uporabljate tudi v drugih jezikih, kot so angleščina, nemščina, hrvaščina, srbščina in bosanščina.
Za vklop drugega jezika v vaši Intrix aplikaciji nam prosim pišite na [email protected].
V Intrixu lahko sedaj preprosto dodajate fotografije v podzavihku “Komunikacija” na “Komentarje” (tako predogled kot pogled urejanja zapisa), prav tako…
Kako uporabiti povezavo aplikacije Slack s sistemom Intrix za bolj učinkovito komunikacijo in boljši pregled nad delom v podjetju.
Intrix je sistem, ki s svojo povezljivostjo nudi prilagodljive možnosti povezave s preostalimi spletnimi aplikacijami, spletnimi mesti ter ostalo programsko…
Intrix omogoča hitro urejanje zapisov kar na seznamu zapisov, ne glede na to na katerem zavihku se nahajte.
Spoznajmo dodatne akcije na zavihkih. S klikom na trikotnik, ki se prikaže ob prehodu zavihka, se odprejo dodatne akcije, ki omogočajo ogled prednastavljenih pogledov in dodajanje novih zapisov.
Spoznali bomo elemente na kartici zapisa v Intrixu, čemu so namenjeni in kako nam lahko pomagajo pri hitrejšem in bolj učinkovitem delu.
V Intrix aplikaciji si lahko posamezen uporabnik poljubno prilagodi vrstni red zavihkov, tako da kar se da najhitreje dostopa do zanj pomembnih podatkov.
S pomočjo protokola Open ID Connect vam sedaj lahko v Intrixu omogočimo enotno prijavo oz. single sign on. To je varen dostop do Intrixa prek ponudnika identitete (IdP) po vaši izbiri. To deluje tako, da prenesemo identiteto uporabnika z enega mesta (ponudnik identitete) na drugo (Intrix).
Intrix nam omogoča, da za posamezne uporabniške skupine ali za individualne uporabnike prilagodimo pravice vpogleda in urejanja zapisov. V praksi to pomeni, da nepooblaščena oseba zapisa v Intrixu ne vidi in ga posledično tudi ne more spreminjati.
Upravljanje z matičnimi podjetji in podružnicami v Intrixu ni privzeta funkcija, vendar vam jo lahko omogočimo. Oglejte si, kako lahko vnesete podružnice in jih v Intrixu priključite matičnemu podjetju.
V sistemu Intrix se za vsako spremembo zapisov ta sprememba zabeleži v dnevnik aktivnosti, hkrati pa je možna povrnitev zapisa iz zgodovine.
V Intrixu privzeto velja, da posamezno nalogo ureja le en uporabnik oziroma izvajalec. V nekaterih primerih pa se vseeno izkaže, da izvajalec naloge ni samo en posameznik, temveč več uporabnikov hkrati.
Ob nastavitvi dvostopenjske avtentikacije pridobite dostop do desetih obnovitvenih kod, ki so na voljo za prenos. Preverite zakaj jih potrebujete, kako jih pridobite in uporabite.
Sedaj lahko tudi v Intrix sistemu poskrbite za še večjo varnost vaših podatkov – z dvostopenjsko avtentikacijo (2FA). Oglejte si postopek.
Znotraj nadgradnje Intrix CRM aplikacije nenehno skrbimo tudi za varnost podatkov, ki se hranijo v posamezni aplikaciji. Pomembno vlogo pri dostopu do podatkov imajo tudi uporabniška gesla, ki posameznemu uporabniku omogočajo prijavo v sistem.
Znotraj nadgradnje Intrix CRM aplikacije nenehno skrbimo tudi za varnost podatkov, ki se hranijo v posamezni aplikaciji. Pomembno vlogo pri dostopu do podatkov imajo tudi uporabniška gesla, ki posameznemu uporabniku omogočajo prijavo v sistem.
V Intrixu je možno urejati in prilagajati filtre in sezname ter si s tem ustvariti povsem personalizirane poglede, ki so…
Različne poglede delovne table, ki jih ustvarite v Intrixu, je možno deliti z vašimi sodelavci. Oglejte si, kako to storite v vašem Intrix sistemu.
Delovna tabla omogoča ogled podatkov v različnih pogledih. Te lahko prilagodite po želji za popoln pregled nad različnimi deli posla. Preberite več o pogledih v delovni tabli v našem prispevku.
E-poštni naslov je v Intrixu unikatna vrednost, kar pomeni, da več različnih kontaktov ne more imeti istega naslova, pri čemer pa obstajajo izjeme. Preberite več o unikatnosti e-poštnega naslova v Intrixu.
Filtriranje podatkov je omogočeno tudi v Intrix mobilni aplikaciji. Poglejte, kako lahko z njihovo pomočjo olajšate svoje delo v pisarni in na poti.
V Intrixu smo izboljšali uporabnost naše funkcije vnašanja časa. Preverite podrobnosti o izboljšavi v našem članku in kako vam bo ta olajšala delo v Intrixu.