Dodatni gradniki na vizitki v Intrixu
Dodatni gradniki na vizitki predstavljajo pomembno nadgradnjo v Intrix CRM, HRM in aplikaciji za projektno vodenje. S pomočjo gradnikov lahko…
Dodatni gradniki na vizitki predstavljajo pomembno nadgradnjo v Intrix CRM, HRM in aplikaciji za projektno vodenje. S pomočjo gradnikov lahko…
V Intrixu lahko duplikate urejamo na preprost način. Velikokrat se zgodi, da po pomoti uporabniki vnesejo enako podjetje, ki se…
V sodobnem poslovnem okolju se podjetja srečujejo z izzivi, kako maksimizirati produktivnost in učinkovitost svojih zaposlenih. Ena od ključnih poti…
Intrix zraven mnogih nadgradenj omogoča tudi povezavo z IP telefonijo. Uporabniku ta funkcionalnost olajša in pohitri delo, saj lahko svoje stranke enostavno pokliče neposredno iz Intrixa. Povezava deluje tudi v obratni smeri: ob dohodnem klicu Intrix samodejno prikaže podatke klicatelja in vse pretekle aktivnosti s to stranko.
Prvi korak pri poslovni nadgradnji je uvedba sistema, ki nas bo pomagal razbremeniti pri prodajnih, projektnih in servisnih aktivnostih. Kako…
V Intrixu smo razvili funkcionalnost “Ticketing modul“, ki olajšala delo podpore strankam. Z uporabo funkcionalnosti za podporo uporabnikom, boste tako…
V Intrixu lahko sedaj razdelite naloge na preprosta opravila, katerim boste enostavno sledili in spremljali svoj napredek opravljanja nalog. Predstavljamo…
Za lažje in hitrejše premikanje po sami Intrix aplikaciji lahko uporabljamo tudi številne bližnjice. Do seznama bližnjic lahko dostopamo na…
Pomembno: za vklop EDČ modula kontaktirajte svojega skrbnika Intrix aplikacije. V kolikor še niste uporabnik Intrix rešitev, nas kontaktirajte na…
V primeru, da ste na poti in nimate dostopa do računalnika, lahko Intrix uporabljate tudi kar preko mobilnega telefona ali…
Aktivnosti Aktivnosti so vezane na komunikacijo s stranko in največkrat predstavljajo zaznamke o klicih in pomembnih opravkih, ki jih imamo…
Intrix lahko uporabljate tudi v drugih jezikih, kot so angleščina, nemščina, hrvaščina, srbščina in bosanščina.
Za vklop drugega jezika v vaši Intrix aplikaciji nam prosim pišite na [email protected].
V Intrixu lahko sedaj preprosto dodajate fotografije v podzavihku “Komunikacija” na “Komentarje” (tako predogled kot pogled urejanja zapisa), prav tako…
Kako uporabiti povezavo aplikacije Slack s sistemom Intrix za bolj učinkovito komunikacijo in boljši pregled nad delom v podjetju.
Intrix je sistem, ki s svojo povezljivostjo nudi prilagodljive možnosti povezave s preostalimi spletnimi aplikacijami, spletnimi mesti ter ostalo programsko…
Intrix omogoča hitro urejanje zapisov kar na seznamu zapisov, ne glede na to na katerem zavihku se nahajate.
Spoznajmo dodatne akcije na zavihkih. S klikom na trikotnik, ki se prikaže ob prehodu zavihka, se odprejo dodatne akcije, ki omogočajo ogled prednastavljenih pogledov in dodajanje novih zapisov.
Spoznali bomo elemente na kartici zapisa v Intrixu, čemu so namenjeni in kako nam lahko pomagajo pri hitrejšem in bolj učinkovitem delu.
V Intrix aplikaciji si lahko posamezen uporabnik poljubno prilagodi vrstni red zavihkov, tako da kar se da najhitreje dostopa do zanj pomembnih podatkov.
S pomočjo protokola Open ID Connect vam sedaj lahko v Intrixu omogočimo enotno prijavo oz. single sign on. To je varen dostop do Intrixa prek ponudnika identitete (IdP) po vaši izbiri. To deluje tako, da prenesemo identiteto uporabnika z enega mesta (ponudnik identitete) na drugo (Intrix).
Intrix nam omogoča, da za posamezne uporabniške skupine ali za individualne uporabnike prilagodimo pravice vpogleda in urejanja zapisov. V praksi to pomeni, da nepooblaščena oseba zapisa v Intrixu ne vidi in ga posledično tudi ne more spreminjati.
Upravljanje z matičnimi podjetji in podružnicami v Intrixu ni privzeta funkcija, vendar vam jo lahko omogočimo. Oglejte si, kako lahko vnesete podružnice in jih v Intrixu priključite matičnemu podjetju.
V sistemu Intrix se za vsako spremembo zapisov ta sprememba zabeleži v dnevnik aktivnosti, hkrati pa je možna povrnitev zapisa iz zgodovine.
V Intrixu privzeto velja, da posamezno nalogo ureja le en uporabnik oziroma izvajalec. V nekaterih primerih pa se vseeno izkaže, da izvajalec naloge ni samo en posameznik, temveč več uporabnikov hkrati.
Ob nastavitvi dvostopenjske avtentikacije pridobite dostop do desetih obnovitvenih kod, ki so na voljo za prenos. Preverite zakaj jih potrebujete, kako jih pridobite in uporabite.
Sedaj lahko tudi v Intrix sistemu poskrbite za še večjo varnost vaših podatkov – z dvostopenjsko avtentikacijo (2FA). Oglejte si postopek.
Znotraj nadgradnje Intrix CRM aplikacije nenehno skrbimo tudi za varnost podatkov, ki se hranijo v posamezni aplikaciji. Pomembno vlogo pri dostopu do podatkov imajo tudi uporabniška gesla, ki posameznemu uporabniku omogočajo prijavo v sistem.
Znotraj nadgradnje Intrix CRM aplikacije nenehno skrbimo tudi za varnost podatkov, ki se hranijo v posamezni aplikaciji. Pomembno vlogo pri dostopu do podatkov imajo tudi uporabniška gesla, ki posameznemu uporabniku omogočajo prijavo v sistem.
V Intrixu je možno urejati in prilagajati filtre in sezname ter si s tem ustvariti povsem personalizirane poglede, ki so…