Razlika med CRM, HRM in aplikacijo za projektno vodenje

Prvi korak pri poslovni nadgradnji je uvedba sistema, ki nas bo pomagal razbremeniti pri prodajnih, projektnih in servisnih aktivnostih. Kako pa pravzaprav vemo katera aplikacija najbolj ustreza našim potrebam? Na kratko vam bomo predstavili osnovne funkcije naših treh produktov.

CRM aplikacija

Sistem CRM z angleško kratico označuje Customer Relationship Management. V slovenskem jeziku nam je bolj poznan izraz upravljanje odnosov s strankami. Gre za pristop k poslovanju, ki je usmerjen v vzpostavljanje in ohranjanje najboljših možnih odnosov s strankami in potencialnimi strankami. Ko govorimo o CRM aplikacijah, gre torej za orodja, ki nam pomagajo dosegati in vzdrževati takšen nivo poslovanja. 

CRM aplikacija nam pomaga predvsem pri prodajnem procesu z olajšano in natančnejšo obdelavo povpraševanj, pri spremljanju vsakodnevnih aktivnosti s strankami in potencialnimi strankami, z avtomatskimi opomniki za pomembne korake in prelomne točke v posameznem prodajnem procesu ter z olajšanimi analizami. Nudi nam celostni pregled našega poslovanja s posamezno stranko, vključuje pa lahko tudi t.i. poprodajne informacije in aktivnosti, kot so servisni in reklamacijski zahtevki.

Gre torej za neizogibno orodje v današnjem podjetništvu in odlično nadomestilo klasičnih preglednic in neorganiziranih zapiskov v beležnicah. Aplikacija vam je vedno na dosegu roke: na računalniku, mobilnem telefonu ali tablici.

 

Delovna tabla v Intrix CRM aplikaciji

Aplikacija za projektno vodenje

Aplikacija za projektno vodenje se od CRM-ja in HRM-ja razlikuje predvsem po globini načrtovanja projektov. Gre za orodje, ki nudi popoln pregled nad projekti, hkrati pa učinkovito spremlja in razporeja naloge po projektih s pomočjo koledarja, planerja in kanbana.

Sprotno beleženje prihodkov in odhodkov zagotavlja popoln pregled nad finančnim stanjem vaših projektov. Velika prednost sistema je možnost planiranja po fazah in podfazah, kar lahko vizualno prenesemo na gantogram.

Zraven računalniške aplikacije nudi Intrix Project tudi povsem prilagodljivo mobilno uporabniško izkušnjo pri vodenju projektov.

Predogled projekta in gantogram v Intrixu

HRM aplikacija

S tujko poimenovan HRM (human resources management) nudi popoln pregled nad vsemi kadri. Nam bolje poznano upravljanje človeških virov poenostavi in avtomatizira procese kadrovanja: od objave delovnega mesta do zaposlitve.

Tako kot CRM je tudi HRM program popolnoma prilagodljiv vašim potrebam. Med drugim sistem tudi poenostavi beleženje delovnega časa, odsotnosti in bolniških staležev.

Na enem mestu lahko varno shranjujete, posodabljate in natančno analizirate podatke. Do njih lahko brezskrbno dostopate preko računalnika ali iz udobja kavča preko mobilne aplikacije.

Podrobni podatki delavca v Intrixu

Katera aplikacija je torej prava zame?

  • Če želite izboljšati pregled nad vašimi strankami, optimizirati proces obdelovanja povpraševanj in pridobivanja novih strank ter olajšati analizo vaših prodajnih aktivnosti, vam bo v veliko pomoč rešitev Intrix CRM.
  • Če med vaše vsakodnevne naloge spada upravljanje s sodelavci in pregled nad kadri, vam bo delo olajšal Intrix HRM.
  • Če želite optimizirati vodenje projektov, priporočamo Intrix Project.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.