V Intrixu lahko preprosto spremljamo finančno stanje projektov z rednim pregledovanjem prihodkov in odhodkov, ki nastajajo med izvedbo. To nam omogoča takojšen vpogled v to, ali projekt poteka skladno z načrti ali se sooča z odstopanji. S tem orodjem lahko učinkovito nadzorujemo proračun, izboljšamo finančno preglednost in hitro prepoznamo morebitne težave, kar omogoča pravočasno prilagajanje strategije. Tako zagotavljamo, da projekti ostanejo v okviru predvidenih ciljev in resursov, kar prispeva k njihovi uspešni izvedbi.
Finančni podatki
Ko v Intrixu odpremo nov projekt, mu lahko že na predogledu zapisa določimo predvidene prihodke in odhodke v razdelku “Finančni podatki“. Med potekom projekta imamo tako ves čas na voljo pregled nad ključnimi kazalniki, kot so predvideni in realizirani prihodki, odhodki ter realiziran RVC. Poleg tega lahko spremljamo tudi skupno porabo časa za vse naloge, povezane s projektom, kar omogoča natančen vpogled v učinkovitost in uspešnost projekta.
Vnos odhodkov
Če se na predogledu projekta pomaknemo nekoliko nižje, lahko pregledamo že dodane naloge, ki so povezane z izvedbo projekta. Po potrebi lahko dodamo nove naloge s klikom na zeleni gumb “+“. Vsaki nalogi lahko dodamo tudi odhodke – to lahko storimo prek povezane vsebine na sami nalogi ali pa jih dodamo neposredno prek koledarja, kar omogoča prilagodljivo in pregledno upravljanje stroškov projekta.
Odpre se novo okno, kjer lahko vnesemo znesek odhodka, določimo datum, na katerega je bil odhodek realiziran, in dodamo opombo za boljšo preglednost in sledljivost vnosa. Ko smo zadovoljni z vnosom, kliknemo na gumb “Shrani“.
Poraba časa
Ko zaključimo nalogo, lahko vanjo dodamo tudi porabo časa. To lahko storimo prek povezane funkcije “Poraba časa” ali neposredno prek koledarja. Preprosto kliknemo na nalogo, nato pa v prikazanem oblačku izberemo možnost “Nova poraba časa“.
Vpišemo ustrezne podatke in shranimo zapis.
Ko vnesemo odhodke in porabo časa, se lahko vrnemo na kartico projekta in v razdelku “Podrobno” pregledamo trenutno stanje finančnih podatkov.
Vnos prihodkov
Prihodke vnašamo na enak način kot odhodke: ali preko koledarja/naloge ali pa preko povezane vsebine na kartici. Izpolnimo obvezna polja in določimo nalogo na katero se prihodek nanaša.
Ko shranimo zapis, se avtomatsko posodobijo finančni podatki na kartici projekta.