phone-icon059 089 990
slovenian-flag croatian-flag uk-flag

5 razlogov za zamenjavo vasih Excelovih preglednic s sistemom CRM

Je tudi vaše podjetje med tistimi, ki svoje stranke in prodajne aktivnosti še zmeraj spremljajo v Excelovih preglednicah? Običajno Excel na široko uporabljajo v večini podjetij, zaposleni pa ga imajo radi, ker ga poznajo in [...]

Avtor: | 03.06.2015|Kategorije: CRM, Prodaja|Tags: , , |0 Comments

Pred uvedbo sistema CRM si morate postaviti poslovne cilje!

Uvedba CRM-ja od nekdaj velja za tvegan projekt, predvsem zaradi slabih izkušenj iz preteklosti, ko so CRM uvajali predvsem v IT oddelkih velikih podjetjih. Takšni projekti so bili vnaprej obsojeni na propad, saj so ga [...]

Avtor: | 11.05.2015|Kategorije: CRM, Prodaja|Tags: , , |0 Comments

Komu in kako prodati (več)?

Izboljšave, novi in boljši produkti so danes neizbežni na poti do večje konkurenčnosti. V vlogi kupcev se najpogosteje srečujemo z dvema pristopoma ponudnikov. Na eni strani nam želijo ponuditi več in boljšo storitev oziroma izdelek, [...]

Avtor: | 24.04.2015|Kategorije: Prodaja|Tags: , , |0 Comments

Kaj morate vedeti, ko se odločate za uvedbo sistema CRM?

Če ste tudi vi že ugotovili, da s trenutnim načinom dela v prodaji izgubljate preveč dragocenega časa z iskanjem ustreznih informacij, izkupiček iz prejetih povpraševanj pa želite še izboljšati, ste prav gotovo pred korakom uvedbe [...]

Avtor: | 16.03.2015|Kategorije: CRM|Tags: |0 Comments

Ali imate jasno definiran prodajni proces?

Pri vsakodnevnem delu z našimi naročniki opažamo, da se podjetniki premalo ukvarjajo s svojimi prodajnimi procesi. Vse preveč stvari je nedefiniranih in nedorečenih, kar vpliva na slabši izkoristek uspešnosti prodaje. Prodajni proces mora v podjetju [...]

Avtor: | 26.02.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , , |0 Comments

3 razlogi, zakaj je dobro vedeti, kdo so naše stranke

Če o prodaji razmišljate kot o potovanju, na katerem ste s svojimi kupci, ste na dobri poti. Prepričanje, da je stranka naša, ko je podpisana pogodba oziroma plačan račun, je preteklost. Seveda je za prodajnika [...]

Avtor: | 23.02.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , , |0 Comments

Kako napisati dober mailing?

Na svetu je več kot 3,2 milijona elektronskih poštnih predalov. Ni torej vseeno, komu bomo poslali sporočilo. Baza prejemnikov – obstoječih ali potencialnih kupcev – in okviren načrt vsebine so osnove pri pripravi elektronskih marketinških [...]

Avtor: | 02.02.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , |0 Comments

Ali je prišel čas, ko tudi vaše podjetje potrebuje CRM?

  Pri vsakodnevnem delu se srečujemo z različnimi ljudmi iz različnih podjetjih in moramo priznati, da smo kar presenečeni, ko vidimo, koliko podjetij še nima vzpostavljenega sistema za CRM. Vsaj ne centralnega, ki bi vse [...]

Avtor: | 15.01.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , |0 Comments

Zakaj so potencialni kupci zlato?

Se tudi vi sprašujete, kako ujeti ribo, ko na obrežju čaka še veliko dobrih ribičev? V prednosti so poznavalci terena in tisti, ki se znajo osredotočiti na vabo. Umetnost je navdušiti kupca, še preden se [...]

Avtor: | 05.01.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , |0 Comments

Se pošiljanje mailingov sploh splača?

Podjetje Sendmail je v preteklem letu z raziskavo ugotovilo, da povprečen pisarniški delavec prejme 80 elektronskih sporočil na dan. Morda bi najprej pomislili, da mu jih nima smisla pošiljati še več. A to ne drži. [...]

Avtor: | 09.12.2014|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , , |0 Comments