phone-icon059 089 990
slovenian-flag croatian-flag uk-flag

Pred uvedbo sistema CRM si morate postaviti poslovne cilje!

Uvedba CRM-ja od nekdaj velja za tvegan projekt, predvsem zaradi slabih izkušenj iz preteklosti, ko so CRM uvajali predvsem v IT oddelkih velikih podjetjih. Takšni projekti so bili vnaprej obsojeni na propad, saj so ga [...]

Avtor: | 11.05.2015|Kategorije: CRM, Prodaja|Tags: , , |0 Comments

Komu in kako prodati (več)?

Izboljšave, novi in boljši produkti so danes neizbežni na poti do večje konkurenčnosti. V vlogi kupcev se najpogosteje srečujemo z dvema pristopoma ponudnikov. Na eni strani nam želijo ponuditi več in boljšo storitev oziroma izdelek, [...]

Avtor: | 24.04.2015|Kategorije: Prodaja|Tags: , , |0 Comments

Kaj morate vedeti, ko se odločate za uvedbo sistema CRM?

Če ste tudi vi že ugotovili, da s trenutnim načinom dela v prodaji izgubljate preveč dragocenega časa z iskanjem ustreznih informacij, izkupiček iz prejetih povpraševanj pa želite še izboljšati, ste prav gotovo pred korakom uvedbe [...]

Avtor: | 16.03.2015|Kategorije: CRM|Tags: |0 Comments

Ali imate jasno definiran prodajni proces?

Pri vsakodnevnem delu z našimi naročniki opažamo, da se podjetniki premalo ukvarjajo s svojimi prodajnimi procesi. Vse preveč stvari je nedefiniranih in nedorečenih, kar vpliva na slabši izkoristek uspešnosti prodaje. Prodajni proces mora v podjetju [...]

Avtor: | 26.02.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , , |0 Comments

3 razlogi, zakaj je dobro vedeti, kdo so naše stranke

Če o prodaji razmišljate kot o potovanju, na katerem ste s svojimi kupci, ste na dobri poti. Prepričanje, da je stranka naša, ko je podpisana pogodba oziroma plačan račun, je preteklost. Seveda je za prodajnika [...]

Avtor: | 23.02.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , , |0 Comments

Kako napisati dober mailing?

Na svetu je več kot 3,2 milijona elektronskih poštnih predalov. Ni torej vseeno, komu bomo poslali sporočilo. Baza prejemnikov – obstoječih ali potencialnih kupcev – in okviren načrt vsebine so osnove pri pripravi elektronskih marketinških [...]

Avtor: | 02.02.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , |0 Comments

Ali je prišel čas, ko tudi vaše podjetje potrebuje CRM?

  Pri vsakodnevnem delu se srečujemo z različnimi ljudmi iz različnih podjetjih in moramo priznati, da smo kar presenečeni, ko vidimo, koliko podjetij še nima vzpostavljenega sistema za CRM. Vsaj ne centralnega, ki bi vse [...]

Avtor: | 15.01.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , |0 Comments

Zakaj so potencialni kupci zlato?

Se tudi vi sprašujete, kako ujeti ribo, ko na obrežju čaka še veliko dobrih ribičev? V prednosti so poznavalci terena in tisti, ki se znajo osredotočiti na vabo. Umetnost je navdušiti kupca, še preden se [...]

Avtor: | 05.01.2015|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , |0 Comments

Se pošiljanje mailingov sploh splača?

Podjetje Sendmail je v preteklem letu z raziskavo ugotovilo, da povprečen pisarniški delavec prejme 80 elektronskih sporočil na dan. Morda bi najprej pomislili, da mu jih nima smisla pošiljati še več. A to ne drži. [...]

Avtor: | 09.12.2014|Kategorije: Aktualno, CRM|Tags: , , |0 Comments

Ali veste, kdaj je potencialna priložnost resnično izgubljena?

Ob iskanju novih poslov se nam dogaja, da potencialne stranke nakup trenutno ne zanima in želi, da jo kontaktiramo kdaj drugič. Včasih sploh ne dobimo odgovora na našo elektronsko pošto oziroma klic. Spet v drugem [...]

Avtor: | 17.11.2014|Kategorije: CRM|Tags: , , |0 Comments