icon-conversation

Vprašanja in odgovori

Lorem ipsum dolor sit amet, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Kako uvozim podatke o strankah?

Podatke o strankah je treba pred uvozom ustrezno pripraviti. Polja, ki jih želimo uvoziti, je treba uskladiti z vnosnimi polji, ki so pripravljena v Intrixu.…

Ali si lahko nastavim opomnike, da me sistem opozori na določene aktivnosti?

Da, Intrix CRM vas lahko na vse aktivnosti, pri katerih to želite, opominja prek SMS sporočila ali elektronske pošte. Sistem vas lahko obvesti tudi vsakič,…

Kaj se zgodi po 30-dnevni brezplačni uporabi Intrixa?

Nekaj dni pred iztekom uporabe aplikacije Intrix CRM vas bo kontaktiral naš svetovalec, s katerim bosta predelala vaša vprašanja in predloge. Dogovorila se bosta o…

Ali lahko v Intrixu pripenjamo dokumente?

Da. K različnim aktivnostim lahko v zavihku Dokumenti pripnete različne dokumente: ponudbe, pogodbe, naročila, projektno dokumentacijo, navodila, zapisnike sestankov, načrte, slike … Datoteke so lahko…

Kje izklopim e-poštna obvestila, ki jih dobivam iz Intrixa?

Privzeto iz Intrixa dobivate obvestila o spremembah zapisov, katerih lastnik ste, obvestila o spremembah v zapisih, ki ste jih spreminjali in obvestila o spremembah v…

Kako je poskrbljeno za varnost podatkov?

Dobro se zavedamo, da je varnost podatkov za vse uporabnike na prvem mestu. Intrix CRM uporablja 128-bitni varnostni protokol SSL za prepoznavanje uporabnikov in šifriranje…

V podjetju nimamo zaposlenega informatika. Kaj to pomeni za vzdrževanje sistema?

Za vzdrževanje sistema (strežniki, aplikacije, podatki itd.) skrbijo naši izkušeni strokovnjaki. Intrix CRM je izjemno enostaven za uporabo, zato ne potrebujete nobenega znanja s področja…

Kako vas lahko kontaktiram, če imam vprašanja glede uporabe?

Če imate kakršno koli vprašanje, se lahko obrnete na našo podporno ekipo. Kontaktirate nas lahko preko elektronskega naslova podpora@intera.si ali preko telefona na številko 05 908 99 93.…

Ali se število aktivnih uporabnikov lahko spreminja iz meseca v mesec?

Da. Vsak mesec lahko znova določite število aktivnih uporabnikov in tako optimizirate mesečne stroške. Trenutno neaktivne uporabnike začasno blokiramo. To pomeni, da ne morejo dostopati…

Lahko Intrix CRM uporabljajo tudi zunanji sodelavci?

Intrix lahko uporabljajo vse osebe, ki jih boste določili za uporabnike, ne glede na to ali so zaposleni v podjetju ali so vaši zunanji sodelavci.…

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.