komunikacija ikona

Vprašanja in odgovori

Tukaj najdete pogosto zastavljena vprašanja o Intrixu in njegovi uporabi ter priročne odgovore nanje.

Kako uvozim podatke o strankah?

Podatke o strankah je treba pred uvozom ustrezno pripraviti. Polja, ki jih želimo uvoziti, je treba uskladiti z vnosnimi polji, ki so pripravljena v Intrixu.…

Ali si lahko nastavim opomnike za določene aktivnosti?

Da, Intrix CRM vas lahko na vse aktivnosti, pri katerih to želite, opominja prek SMS sporočila ali elektronske pošte. Sistem vas lahko obvesti tudi vsakič,…

Kako in kdaj lahko začnem z uporabo?

Intrix lahko uporabljate kjerkoli in kadarkoli. Za dostop potrebujete le spletni brskalnik in internetno povezavo. Ne potrebujete dodatne opreme ali programov. Izpolnite spletno prijavo in…

Kaj se zgodi po 30-dnevni brezplačni uporabi Intrixa?

Nekaj dni pred iztekom uporabe aplikacije Intrix CRM vas bo kontaktiral naš svetovalec, s katerim bosta predelala vaša vprašanja in predloge. Dogovorila se bosta o…

Ali lahko izvozim podatke v MS Excel?

Da, vse podatke lahko vsak trenutek izvozite v urejevalnik tabel v formatu xls ali csv. V vsakem zavihku aplikacije je možnost Izvozi, s pomočjo katere…

Ali lahko v Intrixu pripenjamo dokumente?

Da. K različnim aktivnostim lahko v zavihku Dokumenti pripnete različne dokumente: ponudbe, pogodbe, naročila, projektno dokumentacijo, navodila, zapisnike sestankov, načrte, slike … Datoteke so lahko…

Kako je poskrbljeno za varnost podatkov?

Dobro se zavedamo, da je varnost podatkov za vse uporabnike na prvem mestu. Intrix CRM uporablja 128-bitni varnostni protokol SSL za prepoznavanje uporabnikov in šifriranje…

Ali potrebujemo informatika za vzdrževanje CRM sistema?

Za vzdrževanje sistema (strežniki, aplikacije, podatki itd.) skrbijo naši izkušeni strokovnjaki. Intrix CRM je izjemno enostaven za uporabo, zato ne potrebujete nobenega znanja s področja…

Kako vas lahko kontaktiram, če imam vprašanja glede uporabe?

Če imate kakršno koli vprašanje, se lahko obrnete na našo podporno ekipo. Kontaktirate nas lahko preko elektronskega naslova [email protected] ali preko telefona na številko 05 908 99 93.…

Ali se število aktivnih uporabnikov lahko spreminja iz meseca v mesec?

Da. Vsak mesec lahko znova določite število aktivnih uporabnikov in tako optimizirate mesečne stroške. Trenutno neaktivne uporabnike začasno blokiramo. To pomeni, da ne morejo dostopati…

Lahko Intrix CRM uporabljajo tudi zunanji sodelavci?

Intrix lahko uporabljajo vse osebe, ki jih boste določili za uporabnike, ne glede na to ali so zaposleni v podjetju ali so vaši zunanji sodelavci.…

Lahko v Intrixu določimo pravice za uporabnike?

Da. V sistemu Intrix CRM lahko pravice urejamo glede na vaše želje. Omejimo lahko pravice za urejanje ali branje, določenim uporabnikom skrijemo posamezne zavihke, omejimo izvoz…

Kakšni so stroški uporabe?

Stroški uporabe aplikacije Intrix CRM so odvisni od števila uporabnikov. Iz cenika različnih paketov izberete model, ki vam najbolj ustreza, določite število uporabnikov in si zagotovite 100-odstoten…

Kdaj bo na voljo naslednja verzija Intrixa in koliko bo stala?

Sistem Intrix CRM se nenehno razvija in izboljšuje. Razvoj poteka v skladu z razvojnim načrtom, velik vpliv na izboljševanje funkcionalnosti pa imajo želje in potrebe…

Kaj se zgodi s podatki ob prenehanju najema Intrixa?

Ob prenehanju uporabe aplikacije Intrix CRM se vsi podatki posredujejo naročniku v standardnem formatu CSV. Podatki v bazi pa se po 30 dneh izbrišejo.

Koliko stanejo dodatne prilagoditve?

Dodatne prilagoditve so obračunajo po dejansko porabljenem času. Naši svetovalci podrobno preučijo vaše želje, podajo oceno potrebnega časa in po vaši potrditvi prilagoditev tudi izvedejo.

Kakšni so plačilni pogoji in kako se izvede plačilo?

Plačilo se izvede po prejeti mesečni fakturi. Mesečna faktura se izstavi na začetku meseca za tekoči mesec.

Kaj je všteto v ceno najema?

V mesečno najemnino je zraven uporabe aplikacije Intrix CRM in vodenje projektov všteto tudi tehnično vzdrževanje aplikacije in skrb za brezhibno delovanje, redno dnevno in…

Kako lahko preneham z uporabo Intrixa?

Z uporabo lahko prenehate kadarkoli, brez dodatnih obveznosti. O prenehanju uporabe nas le pisno obvestite en mesec prej. Podatke vam ob prenehanju uporabe izvozimo v…

Komu so namenjene aplikacije Intrix?

Aplikacije Intrix CRM so posebej prilagojene za mala in srednje velika podjetja, primerne pa so tudi za velike poslovne sisteme. Glede na različne potrebe posameznih…

V katerih jezikih je mogoče uporabljati aplikacije Intrix?

Osnovna verzija obsega slovenski, angleški, nemški, hrvaški, srbski in španski jezik. Glede na vaše potrebe in želje pa jo je mogoče prevesti v katerikoli jezik.…

Uporabljamo ERP. Ali je mogoče povezati računovodski program in Intrix?

Da. Program Intrix CRM lahko povežemo z obstoječimi sistemi v podjetju. Preden se odločite za povezavo, je treba natančno definirati vsebinske zahteve, ki naj jih…

Ali so možne kasnejše prilagoditve Intrixa?

Seveda. Pri definiraniju poslovnih procesov vam lahko na pomoč priskočijo naši svetovalci. Sicer pa je vse prilagoditve mogoče izpeljati tudi kadarkoli kasneje, tudi ko je…

V podjetju nimamo časa, da bi uvajali spremembe in nov način dela, se pa zavedamo, da potrebujemo IT orodje. Koliko našega časa je potrebnega za vpeljavo?

Pred vpeljavo sistema naši strokovnjaki natančno spoznajo vaše delovne procese. Svetujejo, kako jih izboljšati, in v sodelovanju z vami optimalno prilagodijo aplikacijo tako, da se…

Koliko časa je treba, da Intrix prilagodite za naše potrebe?

Razmeroma preproste spremembe v aplikaciji spremenimo v manj kot uri od prejetja naročila ali celo že v teku telefonskega pogovora. Ker je aplikacija spletna, obiski…
logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.