//Vnos novih uporabnikov in blokiranje uporabnikov

Vnos novih uporabnikov in blokiranje uporabnikov

V novem Intrix-u

Novega uporabnika lahko v Intrix dodamo tako, da na ikoni z inicialkami, ali na sliki v spustnem seznamu izberemo Nastavitve.

 

V rubriki Administracija uporabnikov izberemo Uporabniki in nato Dodaj.

Pri dodajanju uporabnikov moramo obvezno izpolniti podatke o imenu, priimku in elektronskem naslovu uporabnika. Pomembno je, da vpišemo veljaven e-poštni naslov, ker se bodo nanj pošiljala vsa obvestila in opomniki iz aplikacije. Za prejemanje SMS opomnikov moramo vpisati še telefonsko številko v formatu 00386xxyyyyyy. Ostale podatke lahko kasneje uporabnik sam doda ali spremeni.

V drugem koraku se postavimo na zavihek Podatki za dostop, kjer uporabniku dodelimo uporabniško ime in geslo ter pripadnost skupinam (uporabniku določimo, kateri skupini pripada; s tem ima uporabnik pravice ogleda podatkov, ki so namenjeni določeni skupini). Več o pripadnosti skupinam.

Če se izkaže, da uporabnik aplikacije v prihodnosti več ne bo uporabljal, ga blokiramo. S tem mu preprečimo vpis v aplikacijo, prav tako pa zanj prenehamo plačevati licenco.

Izberemo možnost Blokiran in tudi možnost Izključi e-poštna obvestila. S tem preprečimo, da bi uporabnik tudi kasneje, ko je že blokiran, dobival obvestila iz aplikacije. 

 

V starem Intrix-u

Novega uporabnika lahko v Intrix dodamo v nastavitvah.

V rubriki Administracija uporabnikov izberemo Uporabniki in nato Dodaj.

Pri dodajanju uporabnikov moramo obvezno izpolniti podatke o imenu, priimku in elektronskem naslovu uporabnika. Pomembno je, da vpišemo veljaven e-poštni naslov, ker se bodo nanj pošiljala vsa obvestila in opomniki iz aplikacije. Za prejemanje SMS opomnikov moramo vpisati še telefonsko številko v formatu 00386xxyyyyyy. Ostale podatke lahko kasneje uporabnik sam doda ali spremeni.

V drugem koraku se postavimo na zavihek Podatki za dostop, kjer uporabniku dodelimo uporabniško ime in geslo ter pripadnost skupinam (uporabniku določimo, kateri skupini pripada; s tem ima uporabnik pravice ogleda podatkov, ki so namenjeni določeni skupini). Več o pripadnosti skupinam.

Če se izkaže, da uporabnik aplikacije v prihodnosti več ne bo uporabljal, ga blokiramo. S tem mu preprečimo vpis v aplikacijo, prav tako pa zanj prenehamo plačevati licenco.

Izberemo možnost Blokiran in tudi možnost Izključi e-poštna obvestila. S tem preprečimo, da bi uporabnik tudi kasneje, ko je že blokiran, dobival obvestila iz aplikacije. 

 

 

Avtor: |2019-12-04T18:14:31+01:0003.12.2019|Pomoč|