Vnos novih uporabnikov in blokiranje uporabnikov

Novega uporabnika lahko v Intrix dodamo tako, da kliknemo na avatar ali ikono sputnega seznama in nato izberemo Nastavitve.

Nastavitev-aplikacije

V rubriki Administracija uporabnikov izberemo Uporabniki in nato Dodaj.

Uporabniki

Pri dodajanju uporabnikov moramo obvezno izpolniti podatke o imenu, priimku in elektronskem naslovu uporabnika. Pomembno je, da vpišemo veljaven e-poštni naslov, ker se bodo nanj pošiljala vsa obvestila in opomniki iz aplikacije. Za prejemanje SMS opomnikov moramo vpisati še telefonsko številko v formatu 00386xxyyyyyy. Ostale podatke lahko kasneje uporabnik sam doda ali spremeni.

V drugem koraku se postavimo na zavihek Podatki za dostop, kjer uporabniku dodelimo uporabniško ime in geslo ter pripadnost skupinam (uporabniku določimo, kateri skupini pripada; s tem ima uporabnik pravice ogleda podatkov, ki so namenjeni določeni skupini). Več o pripadnosti skupinam.

Uporabniško-ime-geslo-skupine

Če se izkaže, da uporabnik aplikacije v prihodnosti več ne bo uporabljal, ga blokiramo. S tem mu preprečimo vpis v aplikacijo, prav tako pa zanj prenehamo plačevati licenco.

Izberemo možnost Blokiran in tudi možnost Izključi e-poštna obvestila. S tem preprečimo, da bi uporabnik tudi kasneje, ko je že blokiran, dobival obvestila iz aplikacije

Uporabnik-izključi-email-blokiran
|

One response to “Vnos novih uporabnikov in blokiranje uporabnikov

Komentiranje ni omogočeno.

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.