Dodajanje in blokiranje uporabnikov v Intrixu

idea V tem članku boste izvedeli

Kako po korakih dodati novega uporabnika/sodelavca v vašo Intrix aplikacijo.
Uporabnike lahko dodajajo in urejajo samo administratorji aplikacije. Ob dodajanju ali blokiranju uporabnika, smo o tem avtomatsko obveščeni.

Dodajanje novega uporabnika v Intrix

Novega uporabnika lahko v svojo Intrix aplikacijo dodamo tako, da kliknemo na avatar z našo sliko in v spustnem seznamu izberemo možnost “Nastavitve”.

V kategoriji “Administracija uporabnikov” izberemo “Uporabniki” in nato kliknemo na zelen gumb “+ Dodaj” zgoraj.

Zavihek "Osnovni podatki za dostop"

Pri dodajanju uporabnikov moramo obvezno izpolniti podatke o imenu, priimkuelektronskem naslovu ter samem uporabniškem imenu novega sodelavca, kar naredimo na prvem zavihku “Osnovni podatki za dostop”. Pomembno je, da vpišemo veljaven e-poštni naslov, saj se bodo nanj pošiljala vsa obvestila in opomniki iz aplikacije.

Za prejemanje SMS opomnikov moramo vpisati še telefonsko številko v formatu 00386xx-xxx-xxx.

Prav tako še moramo uporabniku določiti pripadnost skupinam (na podlagi izbire iz spustnega seznama lahko uporabniku določimo, kateri skupini pripada; s tem ima uporabnik pravice do ogleda podatkov, ki so namenjeni določeni skupini). Tukaj preberite več o pripadnosti skupinam v Intrixu.

Uporabniku pošljemo dostop do aplikacije tako, da se pomaknemo nekoliko nižje obkljukamo polje “Pošlji dostop”.

Blokiranje Intrix uporabnika

Če se izkaže, da uporabnik aplikacije v prihodnosti več ne bo uporabljal, ga blokiramo. S tem mu preprečimo vpis in nadaljnjo uporabo aplikacije, prav tako pa zanj prenehamo plačevati licenco.

Uporabnika blokiramo tako, da na zavihku “Napredni podatki za dostop” izberemo možnost “Blokiran”.

Na zavihku “Email obvestila” pa prav tako obkljukamo možnost “Izključi email obvestila”. S tem preprečimo, da bi blokiran uporabnik v prihodnosti dobival obvestila iz aplikacije. Na koncu ne smemo pozabiti shraniti spremembe.

Kadar administratorji dodajajo ali blokirajo uporabnike, je Intrix podporna ekipa o tem avtomatsko obveščena in pribeleži ustrezno število uporabniških licenc.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.