Prvi koraki

Uporabniške skupine in upravljanje pravic

Uporabniki sistema Intrix CRM pripadajo različnim uporabniškim skupinam. Lahko pripadajo samo eni uporabniški skupini ali večim hkrati. Uporabniške skupine vam lahko dodeli vaš administrator ali vam jih po posvetu z administratorjem, dodelimo tudi mi. 

Skupine v posamezni aplikaciji najdete s klikom na puščico zraven avatarja, v razdelku “Administracija uporabnikom”.

Uporabniske-skupine-nastavitve

Uporabniške skupine

Za posamezne uporabniške skupine veljajo določene pravice urejanja in vpogleda v aplikacijo:

Administratorji
Zraven splošnega vpogleda in urejanja imajo administratorji dostop do vseh možnih nastavitev, vključno z administracijo uporabnikov in administracijo aplikacije. Tudi vidijo in urejajo lahko vse zapise, ne glede na pravice drugih uporabnikov. Nimajo pa privzete možnosti zamenjave uporabnikov.

GDPR skrbniki
Uporabniki, ki pripadajo tej skupini imajo pravice za upravljanje GDPR soglasij.

Uvoz podatkov
Uporabniki lahko v aplikacijo uvažajo podatke.

Izvoz podatkov
Uporabniki lahko podatke iz aplikacije izvažajo.

WEB service (SOAP)
Uporabniki sistemske skupine, za katero je dovoljena prijava v spletni servis (SOAP). Skupina je namenja interni uporabi za prenos podatkov in ne vpliva na druge uporabniške pravice.     

Zamenjava uporabnikov
Uporabnikom je dovoljena prijava v druge uporabniške račune. 

Uporabniki
Ta skupina vidi in ureja vse zavihke, nima pa nadzora nad urejanjem šifrantov in drugimi administratorskimi orodji.

Pravice uporabnikov je možno tudi dodatno urediti. Pravice se lahko uredijo na nivoju vpogleda posameznih zavihkov in zapisov na njih ali na nivoju urejanja posameznih zapisov na določenih zavihkih. Lahko se za določeno skupino uporabnikov ali posameznega uporabnika uredijo pravice na način, da uporabniki npr. urejajo le zapise, katerih so lastniki.

Take dodelave pravic lahko proti plačilu in glede na zahtevnost, uredimo le znotraj naših implementacij.  

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

Ja, hvala!
Niti ne.
logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.