Uporabniške skupine in upravljanje pravic

Uporabniki sistema Intrix pripadajo različnim uporabniškim skupinam. Lahko pripadajo samo eni uporabniški skupini ali večim hkrati. Uporabniške skupine vam lahko dodeli vaš administrator ali vam jih po posvetu z administratorjem, dodelimo tudi mi. 

Skupine v posamezni aplikaciji najdete s klikom na puščico zraven avatarja, v razdelku “Administracija uporabnikom“.

Nastavitve_Intrix

Uporabniške skupine

Za posamezne uporabniške skupine veljajo določene pravice urejanja in vpogleda v aplikacijo:

Administratorji
Zraven splošnega vpogleda in urejanja imajo administratorji dostop do vseh možnih nastavitev, vključno z administracijo uporabnikov in administracijo aplikacije. Tudi vidijo in urejajo lahko vse zapise, ne glede na pravice drugih uporabnikov. Nimajo pa privzete možnosti zamenjave uporabnikov.

GDPR skrbniki
Uporabniki, ki pripadajo tej skupini imajo pravice za upravljanje GDPR soglasij.

Uvoz podatkov
Uporabniki lahko v aplikacijo uvažajo podatke.

Izvoz podatkov
Uporabniki lahko podatke iz aplikacije izvažajo.

Prevajalci
Uporabniki lahko v aplikaciji urejajo prevode.

Zamenjava uporabnikov
Uporabnikom je dovoljena prijava v druge uporabniške račune. 

Uporabniki
Ta skupina vidi in ureja vse zavihke, nima pa nadzora nad urejanjem šifrantov in drugimi administratorskimi orodji.

Pravice uporabnikov je možno tudi dodatno urediti. Pravice se lahko uredijo na nivoju vpogleda posameznih zavihkov in zapisov na njih ali na nivoju urejanja posameznih zapisov na določenih zavihkih. Lahko se za določeno skupino uporabnikov ali posameznega uporabnika uredijo pravice na način, da uporabniki npr. urejajo le zapise, katerih so lastniki.

Take dodelave pravic lahko proti plačilu in glede na zahtevnost, uredimo le znotraj naših implementacij.  

Kako uporabniku dodati/odstraniti uporabniško skupino

Kot administrator aplikacije lahko uporabnikom preprosto dodajate ali odstranite uporabniške skupine na profilu uporabnika. Preko nastavitev uporabnika se na desni strani pomaknete do sklopa “Administracija uporabnikov“, kjer izberete možnost “Uporabniki“. Prikaže se nam seznam vseh uporabnikov, ki jih imamo v aplikaciji.

Da pričnemo z urejanjem uporabnikov kliknemo pri željenem uporabniku na ikono “svinčnika“.

Urejanje_uporabnikov

Ko odpremo profil uporabnika si moramo razpreti podzavihek “Podatki za dostop“.

Podatki_za_dostop

Uporabniške skupine poljubno dodajamo ali odstranjujemo v polju “Pripada skupinam“. Ko smo končali z urejanjem skupim, moramo samo še shraniti profil uporabnika.

Uporabniška skupina "Prevajalci"

V primeru, da imamo v aplikaciji na voljo več jezikov pa lahko uporabniki, ki imajo dodano uporabniško skupino “Prevajalci” urejajo tudi prevode znotraj aplikacije.

Kot omenjeno že zgoraj, je potrebno uporabniku najprej v polju “Pripada skupinam” dodati skupino “Prevajalci“.

Ko se bo uporabnik ponovno prijavil v Intrix bo imel v okviru “Nastavitev aplikacije” tudi na voljo možnost “Prevodi“. 

Prevodi

Odpre se nam seznam, kjer lahko vidimo kako so trenutno urejeni prevodi. Za urejanje prevoda posamezne besedne zveze se preprosto postavimo v polje, ki ga želimo urediti/prevesti (prikaže se nam ikona svinčnika v polju). Nato vpišemo prevod in potrdimo s tipko “Enter“. Na koncu se nam izpiše obvestilo, da se je zapis uspešno shranil.

V primeru, da moramo poiskati kakšno določeno besedno zvezo, ki jo želimo prevesti, lahko to naredimo s pomočjo iskalnika, ki se nahaja zgoraj desno zraven našega avatarja. V iskalniku nam ni potrebno izpisati celotne besedne zveze, da jo najdemo na seznamu.

V našem primeru, smo samo vpisali “vse naše” ter potrdili s tipko “Enter“.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.