povezava crm v oblak

Povezave s sistemi

Povezave z zunanjimi sistemi vam v Intrixu omogočajo hiter in pregleden dostop do informacij, ki so ključne za vaše delo.

Povpraševanja s spletne strani na enem mestu

Posodobljena različica Intrixa nudi izboljšano podporo spletnih storitev (Intrix API), ki omogočajo povezovanje z zunanjimi sistemi. Na primeru uporabe bomo prikazali najpogostejši scenarij povezave spletnega…

Sinhronizacija z Microsoft Outlook koledarjem

Koledar v programu Intrix CRM lahko na enostaven način povežete tudi s koledarjem v Outlooku. S tem boste imeli v vsakem trenutku pregled nad svojimi…

Prenos lokacije ob sinhronizaciji urnika

Zagotovo ste kdaj iskali lokacijo dogovorjenega sestanka, ko ste že bili na poti. S pomočjo Intrix CRM lahko enostavno, s samo enim klikom, pridete do…

Sinhronizacija Intrix koledarja

Koledar v programu Intrix CRM lahko na enostaven način povežete z drugimi koledarji na mobilnih napravah iOs (sistemski Apple Iphone koledar in Google koledar) ali…

Bisnode povezava v sistemu Intrix

Zelo uporabna funkcionalnost, brez katere si danes težko predstavljamo vnos novih strank v sistem Intrix, je povezava s portalom Bisnode. Ta omogoča, da preko naziva ali…

Povezava s sistemom za masovno e-poštno obveščanje

Množična e-pošta (mailing) je nepogrešljiv medij, s pomočjo katerega lahko enostavno in ugodno nagovarjate svoje obstoječe in potencialne stranke. Z nekaj truda in ustvarjalnosti lahko…

Pametni prenos e-pošte v Intrix

Intrix CRM omogoča pametni prenos e-pošte v CRM sistem. Pametni prenos e-pošte vam omogoča spremljanje pomembne e-poštne komunikacije z vašimi strankami, dobavitelji ali poslovnimi partnerji…

Povezava sistemov Intrix in Databox

V tem članku boste izvedeli kako lahko povežete Sistem intrix z aplikacijo Databox.

Ticketing za podporo, reklamacije in servise

Vsako podjetje se srečuje z zahtevki svojih strank. Pa naj bo to splošna e-pošta, ki jo prejmete na vaš info e-poštni naslov ali pa gre…
logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.