Bi želeli zamenjati ponudnika, pa se bojite, da bo to terjalo preveč časa in denarja? Brez skrbi. Zamenjava sistema CRM je lahko enostavnejša, kot si morda mislite v tem trenutku. Sploh če se je lotite premišljeno in v skladu z dobrimi praksami.
Danes je na trgu ogromno različnih sistemov za CRM. Večinoma so si po funkcionalnostih podobni, a ne čisto enaki. Zato za vsako podjetje ni primeren vsak CRM. Če s trenutnim CRM-jem niste zadovoljni, lahko na trgu preverite alternative rešitve. Pomembna je tudi medsebojna kemija, ki jo vzpostavite s ponudnikom. Projekti CRM so vedno na dolgi rok, zato je še kako pomembno, da komunikacija s ponudnikom izbrane rešitve poteka v prijetnem in proaktivnem vzdušju.
Če se zamenjave sistema CRM lotimo premišljeno, lahko hitro dosežemo, da bodo vsi zaposleni zadovoljni in bodo z veseljem sprejeli novo rešitev. Da bi to dosegli, je treba ustrezno komunicirati z vsemi zaposlenimi. Najslabše je, če uporabnikov ne vključimo v fazo uvajanja in jih z novim sistemom seznanimo šele takrat, ko je že implementiran.
Ko bomo prodajni ekipi sporočili, da bomo zamenjali trenutni CRM, lahko pričakujemo naslednja vprašanja:
- Kaj se bo zgodilo z mojimi strankami, kontakti, priložnostmi?
- Ali bomo morali vpisovati podatke v dva različna sistema?
- Ali bomo morali vpisovati v CRM še več podatkov?
Kot ponudnik rešitev za CRM imamo na vsa ta vprašanja ustrezne odgovore in lahko vam zagotovimo, da bo prehod na nov CRM enostaven.
V naravi večine ljudi je, da se bojimo sprememb. Sploh kadar se pogovarjamo o našem delovnem okolju, ljudje neradi spreminjamo obstoječe načine dela. Zato je pri zamenjavi sistema CRM pričakovati določen odpor zaposlenih.
Da bo odpor čim manjši oz. da bomo dosegli zadovoljstvo zaposlenih ob menjavi trenutnega sistema CRM, je treba:
- pojasniti razloge za zamenjavo sistema CRM,
- skupaj z zaposlenimi (re)definirati procese in določiti cilje uvedbe,
- predstaviti časovnico uvajanja,
- predstaviti vse funkcionalnosti novega CRM-ja,
- organizirati kakovostno izobraževanje ob uvajanju,
- razložiti, kako ravnati v primeru težav (komunikacija s podporo ponudnika).
Vsako podjetje je specifično, edinstveno in po kulturi zaposlenih unikatno, zato se nikoli ne sme primerjati z ostalimi podjetji. Tako kot uporaba CRM-ja v podjetju. Vsako podjetje ga uporablja nekoliko na svoj način. In prav je tako.
Na Interi se za različna podjetja poslužujemo različnih načinov uvajanja sistema CRM. Ko spoznamo dejavnost podjetja in se seznanimo z delovnimi procesi, predlagamo metodologijo, s katero pripomoremo k najboljšemu možnemu načinu uvedbe.
Če želite izvedeti več o sistemih CRM, kako vam lahko CRM pomaga pri prodaji, imamo za vas odlično novico. Ob koncu avgusta organiziramo brezplačen 4-dnevni spletni seminar Mala Šola o CRM. Posnetke predavanj si lahko ogledate tukaj.