Pridružite se nam na brezplačnem večdnevnem virtualnem dogodku in obogatite svoje kadrovske veščine s koristnimi, poučnimi in predvsem HRupnimi vsebinami.

Ob jutranji kavi do učinkovitih kadrovskih praks

HRupni dnevi vključujejo tri interaktivne webinarje z izkušenimi strokovnjaki iz kadrovskega področja.

Dobili boste vpogled v konkretne rešitve za hitrejše in učinkovitejše zaposlovanje, celostno skrb za zdravje zaposlenih in metodo za učinkovito razreševanje konfliktov. V ospredju bodo sodobni kadrovski pristopi, ki gradijo zaupanje, povezanost in boljše delovno okolje.

Družili se bomo na spletu, vsak dan med 23. in 25. septembrom 2025, ob 9:00. Vsak webinar bo trajal med 60 in 90 minut.

Vsi udeleženci boste prejeli tudi BONUS webinar na temo zakonite, varne in celovite digitalizacije kadrovske službe.

HRupni program

📢 Sodobno zaposlovanje: Praktični nasveti za hitrejši in boljši kadrovski postopek

Torek, 23. 9. 2025, ob 9:00

Optimiziran proces zaposlovanja je vedno pomembnejši za učinkovito in uspešno zaposlovanje najboljših talentov. Proces mora biti hiter in učinkovit, da zmanjšamo verjetnost, da bi dober kandidat že v vmesnem času izstopil iz procesa ali dobil drugo zaposlitev. Predstavili bomo na kaj smo bili pozorni pri optimizaciji kadrovskega procesa v podjetju Intera – od zbiranja vlog, ocenjevanja kandidatov, organizacije razgovorov in usklajevanj med različnimi ekipami, ki morajo biti vključene v izbor novega kandidata.

Del tega je bila tudi situacija, ko je Intera postala stranka sama sebi, saj je bila del optimizacije zaposlitvenega procesa tudi prilagoditev rešitve Intrix HRM. Prav to izkušata Monika in Mihaela, ki bosta opisali, na kak način je Intera optimizirala proces zaposlovanja s pomočjo sodelovanja med vodjo kadrovske službe in produktno-projektno vodjo za Intrix HRM.

Teme:

  • Kaj pomeni optimiziran proces zaposlovanja?
  • Kako proces zaposlovanja vpliva na kandidate?
  • Optimizacija procesa zaposlovanja v praksi.
  • Vpliv procesa zaposlovanja na druga področja.

Trajanje: do 60 minut

O gostji

Monika Ficjan, Intera

Monika je psihologinja in vodja HR v podjetju Intera, ki svojo organizacijsko kulturo in skrb za zaposlene postavlja na vrh prioritet – že četrič so namreč zmagovalci nagrade Zlata nit za najboljšega zaposlovalca.

Najboljši ambasadorji podjetja so zadovoljni in zavzeti zaposleni, zato Monika skrbi, da vpeljane HR prakse sledijo strateškim ciljem podjetja, obenem pa nagovarjajo potrebe in želje zaposlenih. Izvaja interaktivne delavnice s področja duševnega zdravja, psihološke varnosti ter ravnovesja med delom in zasebnim življenjem, prav tako na te teme objavlja strokovne članke. Monika kot doktorska kandidatka dinamično vpeljuje izsledke akademskega sveta v prakse poslovnega.

Monika Ficjan
Moderatorka Mihaela Preskar

Povezuje

Mihaela Preskar, Intera

Mihaela je HR strokovnjakinja in HRM produktno-projektna vodja v podjetju Intera. Pri delu se srečuje z različnimi kadrovskimi procesi. Strankam svetuje, kako jih smiselno digitalizirati in optimizirati v sklopu aplikacije Intrix HRM.

Zaveda se, kako zelo je pomembno, da je vedno na tekočem z aktualnim dogajanjem na področju HRM, zato redno spremlja različne vsebine v tujih virih in pripravlja poljudne in strokovne vsebine za HRM področje. Stremi k neprestanem osvajanju novega znanja in izkušenj. Zase pravi, da je po srcu (in izobrazbi) kadrovnica, z izkušnjami pri vodenju projektov na IT področju.

Moderatorka Mihaela Preskar

📢 Več kot sadje v pisarni: celostna skrb za zdravje zaposlenih

Sreda, 24. 9. 2025, ob 9:00

Ena od pomembnejših nalog kadrovskega strokovnjaka je običajno tudi skrb za varnost in zdravje zaposlenih. Ta ne vsebuje samo opravljanja usposabljanja za varnost in zdravje pri delu in zagotavljanja sadja na delovnem mestu. V zadnjem času je to področje vedno pomembnejše tudi pri gradnji blagovne znamke delodajalca. Talente namreč privlačijo delodajalci, ki s svojimi aktivnostmi kažejo na to, da zaposlene cenijo in jih podpirajo pri skrbi za njihovo zdravje – tako fizično kot tudi mentalno.

Manuela Pendl bo na 2. HRupnem dnevu predstavila, kakšne so njene izkušnje, ki jih je pridobila kot trenerka in mentorica za srečno, zdravo in aktivno življenje pri sodelovanju s podjetji.

Teme:

  • Najpogostejše zdravstvene težave zaposlenih in vzroki za njihov nastanek.
  • Praktični primeri aktivnosti za zdravje na delovnem mestu.
  • Najpogostejše napake pri pripravi aktivnosti za zdravje na delovnem mestu.
  • Kako lahko kadrovnika podpremo pri skrbi za zdravje zaposlenih.

Trajanje: do 90 minut

O gostji

Manuela Pendl

Manuela Pendl je priznana slovenska trenerka, strokovnjakinja s področja zdravega in aktivnega življenja, in avtorica več kot 500 člankov, pa tudi kar nekaj knjig o zdravem aktivnem življenju. Skozi individualne in skupinske programe že 35 let pomaga ljudem, jih motivira, spodbuja in vodi k doseganju odličnega počutja, več energije, trdnejšega zdravja, osebnega zadovoljstva in pozitivne samopodobe.

Kot predavateljica na delavnicah in tečajih, pa tudi z nastopi v medijih, z ljudmi deli svoje bogate izkušnje in znanje o zdravem načinu življenja, telesni dejavnosti in prehrani, pri čemer poudarja celostni pristop k dobremu počutju, vključno s pomenom miselne naravnanosti in ravnovesja med delom ter zasebnim življenjem. Svojo strast in poslanstvo povzema z besedami: “Zdravje je naša največja dragocenost, naša največja odgovornost in hkrati naša največja moč. Če si ne bomo vzeli časa zase in za svoje zdravje, bo čas vzel naše zdravje.”

Manuela Pendl
Moderatorka Mihaela Preskar

Povezuje

Mihaela Preskar, Intera

Mihaela Preskar je HR strokovnjakinja in HRM produktno-projektna vodja v podjetju Intera. Pri delu se srečuje z različnimi kadrovskimi procesi. Strankam svetuje, kako jih smiselno digitalizirati in optimizirati v sklopu aplikacije Intrix HRM.

Zaveda se, kako zelo je pomembno, da je vedno na tekočem z aktualnim dogajanjem na področju HRM, zato redno spremlja različne vsebine v tujih virih in pripravlja poljudne in strokovne vsebine za HRM področje. Stremi k neprestanem osvajanju novega znanja in izkušenj. Zase pravi, da je po srcu (in izobrazbi) kadrovnica, z izkušnjami pri vodenju projektov na IT področju.

Moderatorka Mihaela Preskar

📢 Kako z metodo 3D Re-Live® razrešimo konflikte, povežemo ekipe in ohranimo kadre

Četrtek, 25. 9. 2025, ob 9:00

Ključ do zdravih odnosov je v ozaveščanju in preobražanju nezavednih vzorcev, ki med sodelavci v podjetju sprožajo nepotrebne napetosti.

Konflikti v podjetjih se pogosto zdijo nerešljivi, a problem ni nujno v pomanjkanju komunikacije ali znanja, temveč v globlji čustveni dinamiki, ki je lahko zelo boleča. V času, ko vse več govorimo o duševnem zdravju na delovnem mestu, vodje in kadroviki iščejo načine, kako ustvariti varno, povezano in učinkovito okolje za svoje ekipe, ki bi delovale brez zamolčanih napetosti in tlečega nezadovoljstva.

Pridružite se spletnemu seminarju s Florence Mario Bratuž, čustveno inspiracijsko voditeljico in avtorico metode 3D Re-Live®. V času, ko se mediacije in klasični pogovori pogosto izkažejo za premalo, potrebujemo pogum za globlji pogled – kje se odnosi zares lomijo in kako jih je možno celiti, ne le reševati.

Teme:

  • Zakaj so konflikti pogosto posledica nezavednih čustvenih vzorcev in ne pomanjkanja komunikacije.
  • Kako prepoznati »tihi upor« v podjetju – še preden pride do odhodov.
  • Kako deluje metoda 3D Re-Live® in zakaj celi tudi na čustveni ravni.
  • Kaj lahko naredijo kadrovniki in direktorji, ko klasični pristopi več ne delujejo.
  • Primeri iz prakse.

Trajanje: do 90 minut

O gostji

Florence Maria Bratuž, Vinkom

Je čustveno inspiracijska voditeljica in avtorica metode 3D Re-Live®, ki pomaga podjetjem pri razreševanju konfliktov, izboljšanju odnosov ter ohranjanju dragocenega kadra. Sodeluje z lastniki, direktorji in zaposlenimi – predvsem takrat, ko pogovori in mediacije več ne zaležejo.

V 15 letih po lastnem kolapsu je dodobra spoznala izvor čustvenih bolečin in njihovo preobrazbo v notranjo moč. Zato danes z veseljem deli metodo 3D Re-Live® – pristop, ki ne le izboljšuje komunikacijo, ampak celi na celični ravni in omogoča trajno izboljšanje odnosov in delovnega vzdušja.

Florence Maria Bratuž
Petra Vajda

Povezuje

Petra Vajda, Intera

V podjetju Intera je svetovalka za digitalizacijo HRM in projektnega vodenja. Verjame, da tehnologija doseže pravo vrednost šele, ko podpira ljudi, odnose in kulturo podjetja. Strast do ustvarjanja, dizajna in celostnih rešitev prepleta tudi v poslovni svet.

Organizira poslovne dogodke, ki povezujejo vodje in strokovnjake pri iskanju idej, znanj in svežih pristopov za ustvarjanje navdihujočih, učinkovitih in človeku usmerjenih delovnih okolij.

Petra Vajda

BONUS 📢 Digitalizacija kadrovske službe: zakonito, varno in celovito

Digitalizacija kadrovskih procesov ni več vprašanje prihodnosti – je realnost, ki zahteva premišljene odločitve in zakonsko skladne rešitve.

Skupaj z Andrejo Samec Koderman (Andreja Consulting), specialistko za kadrovsko pravno varnost, Nino Božjak Lipovšek (Mikrografija), svetovalko za poslovne rešitve, in Petro Vajda (Intera), svetovalko za digitalizacijo kadrovskih procesov, bomo predstavili odgovore na ključna vprašanja.

Predavanje bo osvetlilo najpogostejše izzive digitalizacije in ponudilo praktične napotke za zakonito, varno in učinkovito upravljanje kadrovskih dokumentov – od zaposlitve do upokojitve.

Teme:

  • Kaj pomeni digitalna hramba in kako zgraditi varen digitalni arhiv?
  • Katere zakonske obveznosti veljajo za hrambo kadrovskih dokumentov?
  • Kaj sta trajna hramba in klasifikacijski načrt – in zakaj sta pomembna
  • Katere strokovne rešitve in zakoni nas pri tem podpirajo?
  • Kako zagotoviti varnost, sledljivost in preglednost digitalnih dokumentov

Trajanje: do 60 minut

Predavajo

Andreja Samec Koderman, Andreja Consulting d.o.o.

Andreja Samec Koderman je direktorica podjetja Andreja Consulting d.o.o., soustanoviteljica blagovne znamke Team Consulting in specialistka kadrovske pravne varnosti.

Andreja zagovarja stališče, da je urejena delovnopravna dokumentacija temelj vsake organizacije za nadaljnji razvoj kadrov. Ima 25 let delovnih izkušenj na področju kadrovskega svetovanja, prenove kadrovskih procesov in izvedbe usposabljanj. Je avtorica več kot 40 strokovnih člankov in prispevkov.

Izvaja specializirano kadrovsko forenziko z namenom identifikacije tveganj v kadrovskih dokumentih in procesih. Organizacijam pomaga v internih aktih vzpostaviti varne delovnopravne temelje in jih pripeljati do kadrovske pravne varnosti (prenos pravil v prakso). Je specializirana za pripravo in implementacijo kompleksnejših fleksibilnih sistemizacij delovnih mest, motivacijskih sistemov nagrajevanja in napredovanja, razvojev sistemov delovnega časa in obvladovanja tveganj pri pravici do odklopa, reševanja izzivov na področju mobinga in konfliktov, ter zasnove celovite kreativne in navdihujoče promocije zdravja na podlagi prepoznanih izzivov.

Leta 2015 in 2017 je na svetovnem kadrovskem kongresu v Mumbaju dvakrat zapored prejela prestižno nagrado za prepoznavanje in vodenje talentov.

Andreja Samec Koderman
Nina Božjak Lipovšek

Nina Božjak Lipovšek, Mikrografija

Nina Božjak Lipovšek je IT svetovalka za poslovne rešitve in produktna vodja v podjetju Mikrografija.

Več kot 15 let izkušenj z vodenjem in svetovanjem v IKT projektih ji je omogočilo, da podjetjem pomaga odkrivati (skrite) priložnosti optimizacije poslovanja in jih samozavestno pretvarjati v konkretne uspehe. Njene bogate izkušnje obsegajo (strateška) svetovanja, optimizacijo poslovnih procesov, pripravo analiz, vodenje manjših projektov in oblikovanje vsebin, pri čemer vedno išče najboljše poti za ustvarjanje dodane vrednosti.

Zadnja leta se še posebej posveča digitalizaciji delovnih procesov in brezpapirnemu poslovanju, kjer združuje tehnično znanje s posluhom za ljudi. Njeno delo temelji na iskanju praktičnih, učinkovitih rešitev, ki podjetjem omogočajo hitrejši in lažji prehod v sodobno, digitalno poslovno okolje.

Ninina energija, usmerjenost v celostne rešitve in sposobnost prepoznavanja ključnih potencialov prispevajo k uspešnemu razvoju projektov in doseganju merljivih poslovnih rezultatov.

Nina Božjak Lipovšek

Petra Vajda, Intera

V podjetju Intera je svetovalka za digitalizacijo HRM in projektnega vodenja. Verjame, da tehnologija doseže pravo vrednost šele, ko podpira ljudi, odnose in kulturo podjetja. Strast do ustvarjanja, dizajna in celostnih rešitev prepleta tudi v poslovni svet.

Organizira poslovne dogodke, ki povezujejo vodje in strokovnjake pri iskanju idej, znanj in svežih pristopov za ustvarjanje navdihujočih, učinkovitih in človeku usmerjenih delovnih okolij.

Petra Vajda