Kako je podjetje Enertec z digitalizacijo delovnih nalogov pospešilo prodajo

»Na prodajnem področju stvari potekajo precej hitreje, izvedba in učinkovitost zaposlenih sta boljši, kar prinese tudi boljše finančne rezultate,« uvedbo CRM-sistema komentira Peter Kumer, direktor podjetja Enertec, ki na trgu nastopa z blagovno znamko Moja elektrarna.

enertec referenca intera intrix crm

Vsi procesi v podjetju so neposredno ali posredno povezani s strankami, zato je projekt uvedbe CRM-sistema praviloma izjemno koristen za podjetje. Največje koristi CRM ponavadi prinese na prodajnem področju, saj digitalizacija in avtomatizacija prodaje prineseta velike prihranke časa, zmanjšata verjetnost človeške napake in izboljšata zadovoljstvo strank.

Takšna je tudi izkušnja mariborskega podjetja Enertec. »Na prodajnem področju stvari potekajo precej hitreje, izvedba in učinkovitost zaposlenih sta boljši, kar prinese tudi boljše finančne rezultate,« pravi direktor Peter Kumer. In doda, da je hitrejše tudi uvajanje novih sodelavcev. Novi sodelavci zaradi uporabe sistema CRM za pripravo ponudbe ne potrebujejo veliko tehničnega znanja.

Ko je obseg povpraševanja začel rasti, so se v podjetju Enertec, ki se ukvarja z izvedbo in vzdrževanjem sončnih elektrarn in drugih energetskih rešitev, odločili za uvedbo sistema CRM predvsem zaradi želje po učinkovitejšem vodenju prodaje. Med več zbranimi ponudbami so se odločili za sistem Intrix CRM, programsko rešitev podjetja Intera.

Danes imajo vsa povpraševanja zbrana na enem mestu, CRM jim daje nadzor nad aktivnostmi posameznih strank, vodstvu pa omogoča pregled nad celotno prodajo. Poleg tega sistem nadzoruje učinkovitost izvedbe posamičnih projektov in pregled zasedenosti zmogljivosti.

Spremljanje različnih kazalnikov uspešnosti

»Zelo preprosto obvladujemo povpraševanja in stranke in tudi potencialne stranke ter spremljamo izvedbo,« pojasnjuje direktor Peter Kumer, ki mu CRM omogoča spremljanje različnih kazalnikov uspešnosti, od prejetih povpraševanj in njihovih virov do prodajne izvedbe in tudi spremljanje aktivnosti posameznih zaposlenih.

Postopek uvedbe takšnega sistema se začne z odločitvijo, da bo podjetje oziroma vsi zaposleni delo začeli opravljati drugače, digitalno in s tem bolj učinkovito. A samo računalniški sistem ni zagotovilo za boljše rezultate po uvedbi. Med drugim je treba spremeniti miselnost zaposlenih in sistem pri delu tudi vsakodnevno uporabljati. »Prvi korak vpeljave rešitve Intrix v podjetje je seznanitev s trenutnimi metodami dela in popis procesov. Na podlagi posnetka stanja podjetjem priporočamo najboljše rešitve iz prakse. Ker je Intrix zelo modularna in prilagodljiva rešitev, se lahko prilagodi specifikam vsakega podjetja,« pravi Uroš Žohar, svetovalec za CRM v podjetju Intera.

Foto: Osebni arhiv »Spremljanje kazalnikov uspešnosti je ena od pomembnih funkcij CRM,« pravi Peter Kumer, direktor podjetja Enertec.

Prodaja (CRM), vodenje projektov montaž in planiranje vzdrževanj v enem sistemu

Ker se s končano prodajo ponavadi začnejo še izvedbene aktivnosti montaže elektrarne, del digitalizacije zajema še vodenje projektov montaž in digitalizacijo servisnih obiskov oziroma vzdrževanj. Vse to je podjetju Enertec uspelo združiti v enem sistemu. Projektno vodenje poteka s predpripravljenimi fazami in pripadajočimi delovnimi nalogami, kar poenostavi uporabo in prihrani čas, za vsako posamezno stranko se vodi še pregled aktivnosti vzdrževanja (od rednih pregledov do zavarovanja sončne elektrarne in tako dalje).

Nič več in nič manj od potrebnega

»Naše glavno vodilo pri uvedbi je pripraviti do uporabnika prijazen in preprost sistem. K projektu pristopimo po načelu priprave rešitve, ki bo vsebovala točno to, kar je potrebno, nič več in nič manj. Projekt ponavadi razdelimo na več faz, da se lahko podjetje sproti odloča o morebitnih dodatnih nadgradnjah in dodelavah. Pri vpeljavi sistema lahko določene korake v procesih avtomatiziramo, možna pa je še povezava z zalednimi ERP-sistemi, kjer preprečimo dvojne vnose in vzpostavimo natančen 360-stopinjski pregled nad podatki,« dodaja Uroš Žohar iz Intere. Njihova posebnost je sicer tudi mobilna aplikacija za naprave iOS in Android, ki jo prav tako prilagodijo specifikam vsakega podjetja.

Uroš Žohar iz oddelka prodaje
Foto: Press »Digitalna preobrazba podjetja naj bo namenjena pravim ciljem,« pravi Uroš Žohar iz Intere.

Priprava in pošiljanje prodajnih ponudb prek mobilne aplikacije

Ravno mobilna aplikacija Intrix je pustila izjemno dober vtis pri sodelavcih na terenu. »Aplikacija ima tako rekoč enake funkcionalnosti kot namizna verzija za računalnik, bistveno pa je, da je možno prek mobilne aplikacije pripravljati in pošiljati prodajne ponudbe. Tako CRM omogoča le z nekaj kliki pripravo ponudbe, ki ima predpripravljeno predlogo in se izvozi v PDF-obliki,« pojasni Peter Kumer.

Kaj so v podjetju Enertec, d. o. o., pridobili z uporabo CRM-sistema

  • popolno digitalizacijo prodajnega in izvedbenega procesa,
  • povezavo s spletno stranjo in njihovo interno mobilno aplikacijo,
  • avtomatizacijo korakov v prodajnem procesu,
  • kreiranje ponudb, naročilnic, pogodb z rešitvijo Intrix CRM in tudi prek mobilne aplikacije,
  • vzpostavitev mobilne aplikacije (celovita podpora prodajnega in izvedbenega procesa na terenu),
  • spremljanje vzdrževalnih del, delovnih nalogov in reklamacij,
  • proces za nadzor strokovnih pregledov, izpis v PDF-poročilu,
  • kreiranje vlog za Eko sklad prek Intrixa.

Ponudnik rešitev CRM mora poskrbeti za več kot zgolj za uvedbo vseh rešitev ter njihovo nadgrajevanje. »Ob koncu uvedbe je zelo pomembna predaja v uporabo, kjer se osredotočimo na izobraževanje uporabnikov sistema. Vsem naročnikom ob uporabi ponujamo neomejeno pomoč in podporo, vsak mesec pa izvajamo redna izobraževanja za nove in tudi za izpopolnitev znanja zdajšnjih uporabnikov,« še doda Uroš Žohar iz Intere.

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.