Merite rezultate marketinških in prodajnih akcij?

Zagotovo se v vašem podjetju srečujete z raznoraznimi prodajnimi akcijami in kampanjami. Svojim strankam tako pošiljate kataloge, prodajna pisma ali e-novice z akcijsko ponudbo. Vprašanje pa je, ali tudi merite rezultate vseh teh akcij. Vse skupaj je precej preprosto, pridobljeni rezultati pa so lahko zlata vredni.

V programu Intrix smo med zadnjimi posodobitvami zraven vira (prodajnega kanala) priložnosti dodali tudi izbiro kampanje, iz katere je priložnost nastala. Tako vam bo Intrix, če boste kot vir izbrali kampanjo, ponudil nabor vseh kampanj. S tem boste lahko izbrali še točno določeno kampanjo, ki je spodbudila vašo stranko k povpraševanju.

Na podlagi te novosti boste lahko še natančneje in učinkoviteje spremljali svoje prodajne akcije in točno vedeli, katere so bile res učinkovite, katere so prinesle velik odziv in katere tudi najvišjo vrednost realizacije.

Kontaktirajte nas in novost bomo vključili tudi v vašo Intrix aplikacijo.

Uporaba:

1. Ustvarimo in izvedemo marketinško akcijo (npr. pošljemo katalog 1000 strankam). Izberemo podjetja ali kontakte, ki jim želimo vsebino poslati (pred tem lahko tudi filtriramo po želenih kriterijih – osnovni dejavnosti, funkciji v podjetju ipd.) in kliknemo na Dodaj na kampanjo.

crm kontakti

Odpre se nam novo okno, kjer izberemo kampanjo, na katero želimo dodati podjetja/kontakte. Tukaj lahko izberemo katero od že obstoječih kampanj ali dodamo novo kampanjo s klikom na Dodaj. Izberemo še Uporabi prikazane zapise, vse zapise ali izbrane zapise. Kliknemo na Dodaj na kampanjo, da podjetja/kontakte dodamo na kampanjo.

Dodamo kontakte na kamapanjo

Ko so podjetja/kontakti dodani na kampanjo, nam preostane le, da vsem naslovnikom vsebino še dejansko pošljemo.

2. Vsako prejeto povpraševanje zabeležimo med priložnosti. Če na podlagi povpraševanja ni moč razpoznati, kje je stranka izvedela za ponudbo, to jasno vprašamo ter k priložnosti zabeležimo vir in izberemo kampanjo.

Vsako prejeto povpraševanje obvezno zabeležimo v sistem CRM

3. Na podlagi poročil o uspešnosti kampanj ustrezno načrtujemo naslednje prodajne in marketinške aktivnosti. Kliknemo na Poročila ter izberemo zavihek Priložnosti in poročilo Priložnosti po kampanjah. Na poročilu imamo enostaven pregled priložnosti po kampanjah. Če želimo, lahko v filtrih izbiramo še dodatne parametre in tako poročilo prilagajamo še svojim željam – dodamo datum, da pogledamo glede na posamezno obdobje, ali pa status uspešna, da pogledamo poročilo glede na dejansko realizacijo.

Vnešeni podatki so odlična podpora odločanju

Vabimo vas, da preizkusite IntrixCRM sistem po vaši meri. Za brezplačni preizkus obiščite www.intrix.si.

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.