Facebook oglasi zdaj pripeljejo stranko v vaš CRM

Številna podjetja, ki stopajo na kompleksno pot digitalizacije, se srečujejo z dvema ključnima strategijama digitalnega trženja: lead generation in lead nurturing. Ti zagotavljata stabilen in kakovosten zajem kontaktov ter omogočata, da pridobljene kontakte uspešno usmerjamo po zahtevnih poteh sodelovanja.

Toda uvedba novih strategij v že ustaljene procese poslovanja ni preprosta. Mnogim podjetjem se zatakne že pri pridobivanju novih kontaktov, še več pa jih nima dovolj znanja, da bi pridobljene kontakte uspešno preoblikovala v stranke.

Facebook Lead oglasi so nova odlična priložnost za vaše podjetje

S pomočjo rešitev Facebook Lead Ads in Intrix CRM se uvedba strategij lead generation in lead nurturing občutno poenostavi. Na eni strani Facebook ponuja odlično rešitev za nezapleteno pridobivanje leadov, na drugi pa Intrix omogoča takojšen pregled nad njimi.

Intrix omogoča tudi sledenje spremembam pridobljenih strank, da ob pravih trenutkih predajamo pravo vsebino. Podjetja, ki se odločijo za takšne rešitve in oprijemljivo očrtajo strategije digitalnega marketinga, izrazito izboljšajo svoje poslovanje po tem, ko je potencialna stranka že pridobljena.

Še ne poznate Facebook Lead Ads oglasov? Tu lahko preberete več o njih.

facebook lead ads oglas
Vir: adespresso.com

Kaj so prednosti vezave Facebook Lead Ads in Intrix CRM?

Prehajanje posameznika od neznanca do stranke je veliko bolj spontano, če posameznik za storitev ali izdelek podjetja izkaže organsko zanimanje. Do zbiranja leadov torej pride šele, ko ste že pritegnili pozornost posameznika. In ravno to je segment, v katerem blesti gigant Facebook.

Izkoristite največje svetovno družbeno omrežje in najdite organski interes

Kot največje svetovno družbeno omrežje, ki se lahko pohvali z več kot 2,85 milijarde aktivnih uporabnikov, je Facebook pravo mesto za oglaševanje. Podjetje lahko na omrežju doseže ogromno število potencialnih strank, s pozivi k dejanjem ali CTA (angl. call to action) pa lahko v obliki fotografij, interaktivnih povezav ali podobnega uporabnika vabi k ogledu želenih vsebin.

S tem Facebook ustvarja ravno to, kar želimo: organsko zanimanje. Kadar ga posameznik izkaže, Facebook poskrbi za enostaven zajem želenih podatkov o kontaktu. Poskrbi tudi, da se posameznik izogne neprijetnim segmentom izpolnjevanja obrazcev in veliko podatkov izpolni samodejno, potencialni stranki pa prepusti le izbiro bolj specifičnih odgovorov

facebook lead ads intrix primer

Takojšnja obdelava podatkov in pričetek vaše lead nurturing kampanje

Facebook kakovostno integrira strategijo lead generation, vendar ne omogoča obdelave podatkov, pridobljenih z obrazcem. Za pravočasno sprejemanje poslovnih odločitev, hiter pregled generiranih obrazcev in vključevanje dodatnih orodij za avtomatizacijo poskrbi Intrix CRM. Z njim lahko takoj pričnete vašo strategijo negovanja potencialnih strank (lead nurturing).

Informacije o pridobljeni stranki na pravem mestu

Z integracijo poskrbite, da se zbrani podatki obrazcev hitro dostavijo pravim osebam v vašem podjetju. Izognete se izgubi časa in zagotovite, da imajo zaposleni takojšen pregled nad zbranimi podatki potencialnih strank. Poskrbite lahko, da se potencialni stranki ob prejetem povpraševanju takoj pošlje e-poštno sporočilo, ali pa se določenim zaposlenim kreira naloga.

facebook oglasi lead ads avtomatizacija intrix

Pregledni podatki pridobljenih leadov skozi celotno življenjsko dobo

Možnosti je nešteto. Z integracijo v CRM sistem poskrbite, da se leadi zaposlenim prikažejo v pregledni obliki, hkrati pa so v okolju, ki omogoča spremljanje skozi celotno življenjsko dobo stranke. Intrix CRM je nadalje mogoče povezati tudi z drugimi orodji za avtomatizacijo na področju marketinga (MailChimp, Salesmanago, Hubspot, Salesqueze, Campaign Monitor in ostali), kar lahko še izboljša kakovost poslovanja.

Komu priporočamo integracijo Facebook Lead Ads in Intrixa?

Priporočamo jo vsem B2C podjetjem in predvsem vsem, ki šele vstopajo v svet digitalizacije poslovnih procesov. Namenjena je tistim, ki želijo uspešno preskočiti izzive generiranja in negovanja leadov ter tistim, ki se želijo uspešno prilagajati spreminjajočim se nakupnim navadam, da ohranjajo konkurenčnost na novem digitalnem trgu.

facebook obrazci vnos v intrix in obdelava podatkov

Kako deluje povezava med sistemoma?

Oseba, ki upravlja s stranjo podjetja na omrežju Facebook, se preko obrazca vanj prijavi in s tem sistemu Intrix CRM dodeli pravice za prenos podatkov iz Lead oglasov. Ob uspešni avtorizaciji se v CRM prenesejo obstoječe predloge obrazcev. V nastavitvah poljubno aktiviramo le tiste, za katere želimo prenašati zbrane leade. Izbiro lahko kadarkoli spremenimo. Leadi se iz aktiviranih oglasnih predlog nato samodejno pretakajo v izbran zavihek.
O načinu razčlenitve prejetih podatkov v polja znotraj zavihka se dogovorimo z vami in jo prilagodimo vašim željam. Ob vzpostavitvi povezave med sistemoma Facebook in Intrix CRM proces negovanja leadov prilagodimo vašim potrebam in željam

facebook oglasi lead ads mobile
FB oglasi crm sistem

Kvalificirajte vaše potencialne stranke že ob pridobitvi

Facebook Lead oglasi so kakovostnejši pri doseganju konverzij, to pa je še toliko bolj pomembno pri pridobivanju strank na mobilnih napravah, kjer je pozornost uporabnika zelo kratka. Dejstvo je, da smo postali zelo zahtevni pri izpolnjevanju podatkov na mobilnih napravah, ki pomagajo prodajalcu kvalificirati potencialno stranko.

V osnovi s pomočjo Leads oglasov v kombinaciji z Intrixom pošiljate vaš obrazec za prilagojeno povpraševanje vsem potencialnim interesentom na spletu. Vsak izpolnjen obrazec je tako rekoč zanesljivo povpraševanje iz spleta. Nič več optimizacije hitrosti pristajalne strani, ki lahko nehote odvrne obiskovalca. Facebook poskrbi, da je vaš obrazec hiter, hitro izpolnjen in vaše sporočilo jasno, Intrix pa vse te informacije organizira tako, da bo vaše delo z novimi strankami hitro, kakovostno in personalizirano.

Avtor: Matic Repič

Želite integrirati Facebook oglase z intrixom?

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.