//, Intrix CRM / Project/CRM rešitev, povezana z VOIP – zadetek v polno!

CRM rešitev, povezana z VOIP – zadetek v polno!

Zniževanje operativnih stroškov ter vzdrževanje in izboljševanje odnosov s strankami sta ključni aktivnosti uspešnih podjetij po svetu. CRM rešitve, še posebej v povezavi z VOIP telefonijo, omogočajo prav to. ‘Stranski učinek’ sta večja produktivnost in učinkovitost.

VOIP (voice over internet protocol – telefonija prek internetnega protokola) je rešitev, ki omogoča prenos govora in faksa prek internetnega omrežja; poznamo jo tudi pod imenom internetna telefonija. VOIP telefonija se danes že množično uporablja, zato se nam ponuja priložnost, da jo izkoristimo tudi v poslovne namene.

The important part

Povezanost CRM rešitve z VOIP telefonijo v praksi na primer pomeni, da nam CRM sistem ob klicu podjetja ali kontakta samodejno odpre njegovo kartico, tako da so nam v trenutku na voljo vsi njegovi podatki. Takojšen vpogled do vseh informacij nam omogoča, da izjemno hitro odreagiramo na zahteve stranke, saj so vsi odgovori ‘na pladnju’. Hitra odzivnost pa dvigne zadovoljstvo stranke oz. poslovnega partnerja.

Po drugi strani lahko s pomočjo integracije CRM rešitve in VOIP telefonije stranko oz. partnerja tudi prijetno presenetimo. Če ima na primer na dan klica rojstni dan, nam bo ta podatek takoj pri roki, lahko bomo čestitali. Seveda pa nam lahko v danem trenutku koristi še veliko drugih pomembnih informacij.

signorina-clip-art

 

Če nas kliče še neznana stranka (ki je še ni v naši bazi CRM), se lahko odpre okno za vpis stranke, kar pomeni, da bomo lahko takoj sproti vpisovali podatke o morebitni novi prodajni priložnosti.

Integracija omogoča tudi neposredno klicanje iz vaše CRM aplikacije, prek gumbka “Kliči” (Click to call) ob telefonski številki kontakta ali podjetja. Vsi klici se lahko tudi avtomatsko beležijo, kar omogoča pregled telefonske komunikacije.

Sistemi VOIP postajajo zelo priljubljeni tudi v poslovnem svetu. Kljub njihovi privlačnosti pa se je treba zavedati, da so lahko donosni le, če hkrati uporabljamo sistem za CRM. Če želimo maksimizirati njune prednosti, moramo ti dve tehnologiji združiti.

Odličen primer rešitve za CRM, ki je združljiva z VOIP telefonijo, je Intrix CRM.

Avtor: |2018-02-09T18:00:06+01:0019.10.2011|CRM, Intrix CRM / Project|