Optimizirajte prodajo, vodenje projektov in podporo strankam [WEBINAR]

Se tudi vi v teh dneh sprašujete, kje so vaše rezerve in priložnosti za optimizacijo procesov v podjetju? Prepričani smo, da je lahko ključ do izboljšav v vaših procesih tudi izmenjava izkušenj.

V podjetju Intera razvijamo sistem Intrix, ki je namenjen prodaji (CRM), vodenju projektov ter poprodajnim servisnim in marketinškim aktivnostim. In ne boste verjeli, pri nas kovačeva kobila ni bosa! :-). Tudi sami Intrix uporabljamo pri vseh procesih, ki jih pokriva, in te procese nenehno izboljšujemo. Tokrat vam bomo predstavili naš lastni sistem, način dela in praktične primere uporabe.

Verjamemo, da boste tako tudi sami našli priložnosti in možnosti za izboljšavo svojih procesov.

PRODAJNI PROCES

Klasični prodajni proces se na Interi začne ob prejemu povpraševanja ali brezplačni registraciji na 30-dnevni brezplačni preizkus sistema Intrix. Pisno povpraševanje in registracija preizkusne različice že samodejno odpre novo prodajno priložnost. Ta se glede na državo razporedi ustreznemu prodajnemu svetovalcu (imamo ločeni ekipi za hrvaški in slovenski trg), ki povpraševanje obdela v skladu s prodajnim procesom. Tu so potrebne follow-up aktivnosti, ki jih enostavno planiramo skozi koledar. Pri načrtovanju sestankov pa nam pride zelo prav še pregled zasedenosti službenih vozil.

VODENJE PROJEKTOV

Ker je sistem Intrix izjemno fleksibilen, ga za vsakega naročnika prilagodimo po njegovi meri. Večje prilagoditve je treba ustrezno projektno voditi. Ob uspešnem zaključku povpraševanja tega v sistemu enostavno pretvorimo v projekt. Projekt se dodeli ustreznemu vodji, ki članom projektne ekipe oz. programerjem razporedi zadolžitve. Planiranje ekipe nam olajša planer, kjer na enem mestu razporedimo vse projektne aktivnosti do predaje sistema v uporabo.

PODPORA UPORABNIKOM

Pri uspešni vpeljavi sistema Intrix se za nas delo ne zaključi, nudimo namreč neomejeno podporo naročnikom po telefonu in e-pošti. Zahtevke uporabnikov sprejemamo prek telefona, e-pošte ali obrazca na spletni strani. Vse te zahtevke vodimo v našem sistemu Intrix. Zahtevek prevzame svetovalec podporne ekipe, ki se ga potrudi sam urediti v najkrajšem času. Če to ni mogoče, se zahtevek dodeli članu programerske ekipe. Da čas uporabniške podpore čimbolj optimiziramo, se trudimo našim uporabnikom podajati čimveč koristnih nasvetov v obliki navodil in webinarjev.

|

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.