Ali res znate prisluhniti stranki?

Se je tudi vam že zgodilo, da ste na sestanek sprejeli navdušenega prodajalca, ki je v veliki vnemi, da bi povedal vse o tem, kaj njegov izdelek oziroma storitev obsega, razlagal, kar se je naučil, ob vsem tem, kar vam je “moral” povedati, pa niti ni opazil, da vas to pravzaprav ni zanimalo?

Prodaja ni program, ki bi mu lahko enostavno sledili. Nam pa lahko programi za CRM pomagajo da smo pri izvedbi vseh potrebnih prodajnih aktivnosti bolj dosledni in so potencialne stranke ustrezno obdelane.

komunikacija s strankami

Ob iskanju novih poslovnih priložnosti (večji prodaji) velja upoštevati tri osnovne resnice:

Poiščite tiste stranke, ki so vas pripravljeni poslušati.

Ljudje v prodaji in marketingu se vedno bolj zavedajo, da dolg seznam kontaktov oziroma vabil na dogodek sam po sebi ne prinese uspeha, ampak so pomembnejša vprašanja, kdo so ti ljudje, kaj jih zanima, kaj kupujejo itd. Poiskati moramo peščico tistih, ki jih bo naša ponudba zanimala. Morda že uporabljajo podobne izdelke, so kdaj v preteklosti iskali informacije na spletu ipd.? Ali veste, kolikokrat so se vaše potencialne stranke odzvale na vabila na vaše seminarje, ali odpirajo in berejo e-sporočila, ki jim jih pošiljate? Vse to so drobni koraki, ki pomembno vplivajo na vaš izkupiček v prodaji.

Kar je pomembno za vas, ni vedno pomembno za druge.

Kot prodajalci se moramo zavedati in razumeti, da danes težko najdemo univerzalne kupce. Banalno, a resnično: zatakne se že pri barvi, kaj šele pri drugih lastnostih izdelka oz. storitve, ki nekomu ustrezajo, drugemu pa ne. Ko se stranka odloča, ji je pomembna korist izdelka oz. storitve in kaj smo pripravljeni storiti, da ustrežemo njenim željam. Ni pomembno, kaj vse znamo, kaj smo že naredili, ampak konkretna rešitev, ki jo imamo prav zanjo.

Ponudite rešitve po meri in v korist uporabnika.

Do uspešnega zaključka posla ne bomo prišli le s predstavitvijo našega izdelka, ampak s celostnim pristopom, ki bo upošteval tudi želje. Poznate svoje stranke? Kot prodajniki se moramo naučiti določenih veščin, uporabljati številne čute in predvidevati različne scenarije. Ob analiziranju potencialov in sledenju zahtevam obstoječih strank pa nam lahko veliko pomaga program za CRM. Ne katerikoli, ampak tak, ki bo prilagojen našim potrebam.

Prav tak je tudi program Intrix CRM. Možnno gaje povsem individualno prilagoditi uporabniku. Kaj vse še omogoča dober CRM program? Pridružite se nam na brezplačnem spletnem seminarju Začetek dela s programom Intrix CRM, kjer boste lahko iz prve roke spoznali njegove prednosti.

Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
|
Oceni prispevek

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.