Praktični nasveti za lažji začetek dela v sistemu Intrix

Vsebina webinarja

Na spletnem seminarju smo predstavili možnosti in načine uporabe sistema Intrix CRM, ki vam bodo pomagali pri načrtovanju aktivnosti in odličnim poznavanjem vaših strank. Sočasno pa smo pregledali, kako optimizirati prodajne procese in doseči popoln nadzor nad vašimi projekti. Spoznali boste, da vam takšni nasveti ustvarjajo ključ do uspeha.

Teme, na katere smo se osredotočili:

  • urejena baza strank in 360-stopinjski vpogled v aktivnosti,
  • spremljanje povpraševanj in optimizacija prodajnega procesa,
  • organiziranje prodajnih follow-up aktivnosti in sestankov,
  • priprava marketinških aktivnosti in kampanj (tiskanje na kuverte, mailing),
  • poročila in učinkovito poročanje za ustrezne odločitve.

Predstavlja

uroš žohar predavatelj webinarja
Uroš Žohar

Strokovnjak za prodajo pri podjetju Intera

Uroš Žohar je svetovalec za CRM v podjetju Intera. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh vsakega podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces. Svoje široko tehnično in strokovno znanje najraje prenaša v prakso. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja.

Še niste uporabnik Intrixa?

logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.