3 nasveti, kako vam poslovni koledar pomaga do boljše prodaje

poslovni koledar

Poslovni koledar je jedro organizirane prodaje v podjetju. Dobri prodajalci so koledarje uporabljali že v preteklosti, ko še ni bilo računalnikov in pametnih telefonov. Uporabljali so praktične rokovnike, v katere so si zapisovali pomembne informacije ter v njih načrtovali sestanke in klice s svojimi strankami. V tistih časih so rokovniki oz. koledarji predstavljali možgane podjetja in najbolj zagrizeni prodajalci so jih čuvali, kot bi imeli pri sebi zlato.

Danes imamo na voljo ogromno sodobnejših pripomočkov, ki nam pomagajo, da smo pri prodaji še uspešnejši. Ob poplavi informacij je nujno, da pri delu uporabljamo poslovni koledar, ki je uporaben na računalnikih, tablicah in pametnih telefonih. Koristno je, da posloni koledar deluje znotraj sistema CRM, kjer so podatki prepleteni z ostalimi prodajnimi informacijami

1. Za načrtovanje internih sestankov uporabljajte skupne urnike na poslovnem koledarju

Če vi in vaši sodelavci še ne uporabljate skupnih urnikov, je skrajni čas, da se modernizirate. Vsako podjetje veliko časa porablja za iskanje prostih terminov za interne sestanke: tako za redne tedenske ali mesečne kot za vse ostale sestanke, ki so del tekočih projektov ipd.

S tem, ko v podjetju uporabljate skupne poslovne koledarje, lahko zelo enostavno preverite proste termine sodelavcev in rezervirate termin za skupni sestanek. To predstavlja čisti prihranek, ki se odraža v tem, da lahko več časa namenite dejanski prodaji.

2. Sestanke s strankami organizirajte za en teden vnaprej

Na podlagi praktičnih izkušenj vam zaupamo, da je prodajne sestanke najbolje organizirati za en teden vnaprej. S tem se prisilite, da sproti načrtujete vsak naslednji teden in si razporedite čas, ko boste na poti in ko boste v pisarni.

To bo vplivalo na vaš prodajni fokus, saj boste že v petek precej natančno poznali potek naslednjega tedna. Zaradi vnaprej določenih terminov boste lažjeusklajevali interne aktivnosti in druge prodajne sestanke in aktivnosti. To se bo odražalo v boljši učinkovitosti vas in vseh vaših sodelavcev.

3. Urnik naj vam pomaga tudi pri izvedbi nalog in prodajnih klicev

Vsem, ki delamo v prodaji, se pogosto zgodi, da nam potencialna stranka reče, naj jo kontaktiramo čez 14 dni ali čez 2 meseca. Da bomo lahko izpolnili svojo obljubo, si moramo takšno aktivnost zabeležiti v poslovni koledar in si morda nastaviti še opomnik. V nasprotnem primeru obstaja velika verjetnost, da obljube ne bomo izpolnili, saj se nam bodo prioritete v tistem tednu spremenile.

Prav tako je pomembno, da se navadite na organizator dodajati tudi naloge – ki so povezane s prodajo ali pa tudi ne. S tem, ko pri uporabi koledarja za organiziranje sestankov dodate še načrtovanje prodajnih klicev in nalog, boste dvignili svojo osebno organiziranost na višjo raven.

“Dober prodajnik mora biti dobro organiziran in mora svoj čas čim bolje izkoristiti. Koledar je eno od temeljnih orodij, ki prodajniku pomagajo do boljših prodajnih rezultatov.”  

Če že uporabljate sistem za CRM, bodite pozorni, da je vaš koledar tesno povezan s prodajnim procesom. Vsaka prodaja se prične s priložnostjo (ali povpraševanjem).

V sklopu izvajanja prodajnega procesa lahko kreirate različne prodajne aktivnosti, kot so prodajni klici, opravki, sestanki, follow-up sporočila ipd. Za uspešno izvedbo prodajnega procesa je ključno, da se na koledarju prikazujejo vse prodajne aktivnosti. Prav tako lahko v dobrem sistemu za CRM določene korake avtomatizirate (npr. avtomatsko kreiran opomnik po poslani ponudbi ipd.).

Poslovni koledar vam daje celovito sliko vsakodnevnega delovnika in vam pomaga, da ste pri prodaji uspešnejši

Spodaj je prikaz delovanja urnika v sistemu Intrix CRM.

Intrix poslovni koledar

Tu si lahko ogledate posnetek spletnega seminarja na temo Delo z organizatorjem v Intrixu.

Primer učinkovitega koledarja in vse druge funkcionalnosti sistema Intrix CRM lahko preizkusite brezplačno.

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.