Že drugič smo dobili priznanje za najboljšega zaposlovalca v Sloveniji

29. marca so v Festivalni dvorani v Ljubljani razglasili zmagovalce letošnjega izbora najboljšega zaposlovalca v Sloveniji Zlata nit. V kategoriji podjetij z do 50 zaposlenimi se je na prvo mesto že drugič uvrstilo ptujsko podjetje Intera.

podelitev priznanja za najboljšega zaposlovalca
Direktorju Intere Petru Ladiču je priznanje podelila ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti dr. Anja Kopač Mrak (foto: Anže Furlan)

Zlata nit je medijsko-raziskovalni projekt, ki s promocijo podjetniške inovativnosti, primerov dobrih praks na področju zaposlovanja ter kakovosti delovnih mest nosilce uveljavlja kot zgled in navdih poslovnega in širšega okolja. Cilj projekta je poiskati vrhunsko slovensko podjetje 21. stoletja, v katerem imajo zaposleni možnost realizirati svoje talente in z njimi prispevati k uspehu organizacije na globalnem trgu.

Priznanja najboljšim zaposlovalcem leta 2017 v kategorijah velikih podjetij (A1 Slovenija, d.d.), srednje velikih (RLS, d.o.o.) in malih podjetij (Intera, d.o.o.) je podelila ministrica za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti dr. Anja Kopač Mrak.

Za Intero je to druga zmaga v izboru Zlata nit; naziv najboljšega zaposlovalca v Sloveniji smo si prvič prislužili leta 2014. Že 9 let zapored pa se uvrščamo med sedem finalistov izbora.

Obrazložitev nagrade:

»Imajo vse, kar imajo veliki,« ni daleč od resnice, ko v Interi opisujejo, katere mehanizme uporabljajo za razvoj in vseživljenjsko učenje zaposlenih ter spodbujanje njihove zavzetosti in pripadnosti. Fleksibilen delovni čas je v Interi skorajda higienik, sodelavce povezujejo skupne kinopredstave, tedenski nogometni termin, sistem kroženja znanja, uvajanje novincev s »seniorji«, Kreativnica in tudi Interin tek. Za pritegnitev zaposlenih, ki kakovosti odnosa med podjetjem in zaposlenimi pripisujejo visoko nadpovprečne ocene, se morajo v Interi dvojno potruditi: oddaljeni so od gospodarskih središč, zaradi česar je bazen talentov omejen, na drugi strani pa se otepajo lovk multinacionalk, ki IT strokovnjakom zlahka ponudijo drugačne bonitete dela. Kljub dvojnim izzivom Interi uspeva rasti in zmagovati ne le kratkoročno, temveč na dolge proge. »Ni napačnega vetra, le napačno nastavljena jadra,« verjame direktor Peter Ladič, ki je v podjetju ‘le’ krmar na jadrnici. V Interi imajo namreč končno besedo pri izbiri novih vodij ne lastniki, ne direktor, temveč zaposleni.«

Dobro vzdušje v ekipi Interovci uvrščamo med svoje glavne vrednote. Utrip kolektivu daje nenehno izobraževanje. Zaposleni lahko pri delu uveljavljamo tudi mehka znanja, za nove sodelavce pa imamo vzpostavljeno mentorstvo. Samostojnost in samoiniciativnost imata v podjetju pozitiven predznak: predlogi se ne merijo samo po takojšnjem ekonomskem učinku, temveč tudi po tem, ali se bomo vsi skupaj iz tega kaj naučili in bo uporabno kasneje. Etični kodeks v Interi ni le črka na papirju, temveč živi. Delovati želimo v dobrobit vseh deležnikov podjetja: ekipe, naročnikov, pa tudi (lokalne) skupnosti.

Že pogled v naše pisarne pove, da so med sodelavci stkane tudi prijateljske vezi. Med delom se mimogrede pomerimo v namiznem tenisu ali ročnem nogometu, v sobi za druženje je vedno na voljo velika košara svežega sadja, kotiček z igračami pa pride prav, ko pridne mamice in atije v službi obiščejo naši otroci. Za svojo skrb za lažje usklajevanje službenega in družinskega življenja smo med prvimi v Sloveniji prejeli certifikat Družini prijazno podjetje. Družimo pa se tudi izven delovnega časa, na primer pri športnih aktivnostih.

Dobro vzdušje blagodejno vpliva tudi na poslovne rezultate. Intera je zaupanja vreden poslovni partner z zlato oceno bonitetne odličnosti AAA ter številnimi priznanji in nagradami, naš paradni konj Intrix pa je uporabnikom prijazen produkt za upravljanje odnosov s strankami (CRM) in projektno vodenje.

Svoje uspehe ves čas delimo tudi s skupnostjo: s številnimi sponzorstvi in donatorstvi, pa tudi s prvim ptujskim coworking prostorom Kreativnica, ki ga upravljamo.

Naš direktor Peter Ladič je prejem priznanja Zlata nit komentiral tako: »V podjetju se je treba zavedati, da smo vsi povezani med seboj. Če nečesa ne naredim 100-odstotno ali najbolje, kot znam, bo to vplivalo na dva, tri ali štiri sodelavce. Opolnomočenje zaposlenih jemljemo resno. Bistveno pa je, da se večkrat na leto vprašamo: “Smo še vedno tu, delamo v skladu s tem, kar smo si zadali, smo na pravi poti?” in ustrezno reagiramo.«

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.