Zakaj prav vsako podjetje potrebuje CRM?

Prejšnji teden sem na konferenci Pantheon predaval o koristih sistema CRM. za podjetje Po predavanju je k meni prišel gospod, ki je že skoraj tri desetletja direktor svojega podjetja z 10 zaposlenimi. Podjetju gre iz leta v leto slabše in jezil se je na informacijske (spletne) rešitve, ki bojda uničujejo njegov posel.

Preprečite stagnacijo z uvedbo CRM sistema za vaše podjetje

Gospod je povedal, da je bilo pred 15 leti njegovo podjetje vodilno v svoji branži, dosegali so konstantno rast in ustvarjali dobiček. Po letu 2005 pa je podjetje pričelo stagnirati – kljub temu, da je njegova dejavnost še danes aktualna.

Prilagoditve sodobnemu poslovanju so v ospredju, če želite ostati dolgoročno uspešni

Skozi pogovor sem razbral, da se gospod ni želel oz. ni znal prilagoditi sodobnim poslovnim trendom. Za svoj posel ni izkoristil možnosti, ki jih ponujajo internet, digitalni marketing in druge sodobne informacijske rešitve, ki bi mu pomagale pri iskanju novih strank. V bistvu se z iskanjem novih strank doslej sploh ni sistenatično ukvarjal, njegov edini marketing je bil od ust do ust.

crm za podjetje

Žal je v današnjem svetu to premalo. Danes so uspešna tista podjetja, ki znajo za prodajo svojih izdelkov ali storitev izkoristiti sodobne tehnološke pristope in rešitve. Med te spadajo tudi sistemi za CRM, ki so danes nujno potrebni, če želimo ustvariti dobre odnose s svojimi strankami. Številne študije namreč dokazujejo, da so podjetja, ki uporabljajo rešitve za CRM, uspešnejša od tistih, ki rešitev za CRM ne uporabljajo.

Bi tudi vi potrebovali crm za vaše podjetje? Preverite ta vprašanja.

Če v podjetju še ne uporabljamo sistema za CRM, poskusimo odgovoriti na naslednja vprašanja:

  1. Ali imamo vse informacije o svojih strankah shranjene na enem mestu in so dostopne vsakomur v podjetju?
  2. Ali lahko v vsakem trenutku s klikom dostopamo do vseh prodajnih aktivnostih naše prodajne ekipe?
  3. Ali smo prepričani, da so sodelavci z vsemi zaznavami (leadi) v prodajnem lijaku vzpostavili komunikacijo?
  4. Ali smo sposobni izvesti marketinško kampanjo in skladno z našim prodajnim procesom obdelovati leade?
  5. Ali lahko napovemo prodajne rezultate glede na stanje leadov v prodajnem procesu?
  6. Ali vemo, koliko priložnosti smo izgubili v zadnjih treh mesecih in kateri so razlogi za to?
  7. Ali imamo podatke o številu reklamacij oz. pritožb naših strank?
  8. Ali lahko prodajna ekipa brez težav komunicira s strankami ne glede na odsotnosti posameznikov?

Če imamo dobre odgovore na ta vprašanja in še ne uporabljamo rešitve za CRM, potem si pri spremljanju aktivnosti s strankami po vsej verjetnosti pomagamo z excelovimi tabelami ali podobnimi preprostimi orodji. Če je naše podjetje malo in smo mi edini, ki prodajamo naše storitve oz. izdelke, je CRM v excelu povsem zadovoljiv. Ko pa se v podjetju s strankami ukvarja več ljudi, je treba razmišljati o namenski rešitvi za CRM, ki bo omogočala boljše razumevanje strank in poskrbela, da bodo zaposleni izvajali prodajne aktivnosti v skladu s prodajnim procesom.

CRM vam pomaga slediti sodobnim trebndom elektronskega poslovanja

Če se vrnemo h gospodu s konference. Pri vodenju podjetja je v zadnjih desetih letih napravil nekaj pomembnih napak. Največja je zagotovo ta, da ni sledil sodobnim trendom e-poslovanja, ki so odločilno vplivali na delovanje vsakega podjetja. Tega se danes končno tudi zaveda in veseli me, da skuša spremeniti stvari na bolje. Prvi korak do izboljšanja poslovanja podjetja je nenehno izobraževanje. Zato se je tudi udeležil konference. Ni kaj, bil je zelo zanimiv sogovornik.

Crm za podjetje pa ne omogoča le lažje prodaje. Podprite še marketing.

Marketing in prodaja, ključni področji v vsakem podjetju, sta se v zadnjih letih precej spremenili. Danes potencialne stranke večino nakupnega procesa opravimo, še preden se srečamo s prodajalcem. Internet nam omogoča, da lahko do potankosti preučimo posamezne izdelke oz. storitve in zato se odločitev o nakupu velikokrat zgodi že pred prvim stikom s prodajalcem.

Zaradi teh spremenjenih okoliščin je še toliko bolj pomembno, da je prodajni proces čim bolje podprt z izbrano rešitvijo za CRM. To nam namreč zagotovlja, da s potencialnimi in z obstoječimi strankami vzpostavimo odličen poslovni odnos, ki se odraža v lojalnosti strank na dolgi rok.

Samo en klik vas loči od tega, da brezplačno preizkusite Intrix CRM. Če pa želite preveriti aktualna dogajanja v podjetju Intera in naše naslednje delavnice, vas vabimo, da se vključite v razpravo na Intera Facebook strani.

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.