Evidenca delovnega časa po novem – z Intrixom
Spoznajte modul za vodenje evidence delovnega časa, ki je nastal na temelju nove zakonodaje in ga lahko uporabljamo v vseh Intrix rešitvah.
Spoznajte modul za vodenje evidence delovnega časa, ki je nastal na temelju nove zakonodaje in ga lahko uporabljamo v vseh Intrix rešitvah.
Izognite se zamujenim prodajnim priložnostim in spremenite svoje potencialne kupce v zveste stranke – s kakovostno spletno stranjo in ustvarjanjem najboljše možne uporabniške izkušnje. 😎
Povezava Intrixa s SAOP iCenter sistemom vam omogoča izboljšanje poslovnih procesov ter hitrejše in bolj organizirano doseganje ciljev vašega podjetja. Izvedite, kakšne prednosti prinaša to popolno partnerstvo za vaše podjetje!
T.i. upgrade Intrixa je prinesel veliko novosti, skupaj z Markom izvedite ‘’upgrade’’ tudi vašega znanja o njem. 😉 Vse novosti in konkretne prikaze za lažjo uporabo boste izvedeli v prihajajočem webinarju.
Naučite se oglaševati na Facebooku, pridobiti nove potencialne stranke in si z integracijami v Intrixu izboljšati prodajni proces.
Ustvarjalci Intrixa si prizadevamo, da je uporabniška izkušnja našega sistema na prvem mestu. Zato Intrix nenehno razvijamo, posodabljamo in ustvarjamo vedno boljše in predvsem uporabnikom prijazne rešitve.
Organizator v Intrix CRM omogoča popoln pregled nad vašimi dnevnimi, tedenskimi in mesečnimi aktivnostmi, sestanki in nalogami – kadarkoli in kjerkoli.