Facebook oglasi in Intrix CRM - nič več zamujenih prodajnih priložnosti

Vsebina webinarja

Facebook oglasi so odlična priložnost za pridobivanje novih potencialnih strank.

Številna podjetja, ki stopajo na kompleksno pot digitalizacije, se srečujejo z dvema ključnima strategijama digitalnega trženja: lead generation in lead nurturing.

Facebook se lahko danes pohvali s kar 2,9 milijarde aktivnih uporabnikov in kot največje družbeno omrežje je to pravo mesto za oglaševanje. Z njim lahko dosežemo ogromno zanimanja in pridobimo veliko število potencialnih strank in njihovih podatkov.

Od vsakega podjetja pa je odvisno, kako bo te podatke uporabil in kako bo potencialne kupce pripravil do nakupa njihovega izdelka/storitve.

S pomočjo rešitev Facebook Lead Ads in Intrix CRM se proces in strategije pridobivanja (lead generation) in negovanja (lead nurturing) potencialnih strank občutno poenostavi. Na eni strani nam Facebook ponuja odlično rešitev za nezapleteno pridobivanje leadov, na drugi pa Intrix omogoča takojšen pregled nad njimi.

Kako oglaševati, pridobiti nove potencialne stranke, si izboljšati prodajne procese in olajšati vsakodnevno delo, vas bosta naučila naša Matic Repič in Timotej Prelog.

 

Teme, na katere se bomo osredotočili:

  • ROI Facebook oglasov in zakaj ga ne smemo zamuditi,
  • Facebook lead oglasi in njihove prednosti,
  • pridobivanje novih potencialnih strank s Facebook oglaševanjem tudi pri zahtevnih produktih in storitvah,
  • prednosti vezave Facebook Lead Ads in Intrix CRM,
  • integracija obveščanja prodajne ekipe o obstoječih preteklih priložnostih,
  • dodatne marketinške avtomatizacije, mailingi.

Predstavljata

timotej-prelog-webinar-predavatelj
Timotej Prelog

Član marketinške ekipe

matic-repič-webinar-predavatelj
Matic Repič

Član implementacijske ekipe

Še niste uporabnik Intrixa?