Povezava med sistemom CRM in IP telefonijo

Povezava med sistemom CRM in IP telefonijo doprinese k precejšnji dodani vrednosti v podjetju. Kar se moramo zavedati je to, da je danes zelo pomembno, da že v trenutku ko stranka stopi v našo poslovalnico ali nas pokliče po telefonu izvemo kaj stranka želi in tudi koliko je pripravljena za to plačati. Povezava med programom CRM in IP telefonijo nam omogoča prav to. V praksi to pomeni, da v primeru, ko nas stranka pokliče, sistem CRM samodejno, še preden se oglasimo prikaže vse podatke o stranki in vso zgodovino aktivnosti (če smo jo pred tem že zabeležili v program CRM). Tako se lahko še preden klic sprejmemo nanj dobro pripravimo ali klic, ki ni namenjen nam ustrezno preusmerimo. Če klicanega kontakta še nimamo v programu CRM, nam mora le ta omogočati hiter vnos novega kontakta.

Med drugim je pomembno, da nam sistem omogoča prilagodljiv “workflow”. To pomeni, da lahko sami določimo kaj se bo zgodilo ob dohodnem in odhodnem klicu.

Odhodni klic

Zraven vseh telefonskih številk v sistemu CRM se bo pojavil gumb “KLIČI”. S klikom nanj se bo samodejno sprožil odhodni klic in vzpostavila se bo povezava na vaši IP telefonski centrali. Hkrati se bo uporabniku odprlo okno za vnos povzetka klica.

ip telefonija in povezava s crm

Pregled kontaktov. Če želimo poklicati določen kontakt, kliknemo na gumb “KLIČI”

Dohodni klic

Ob dohodnem klicu bo IP telefonska centrala podala znak sistemu CRM. Ta bo v istem trenutku preveril ali klicana številka obstaja v sistemu. Če obstaja, bo sistem odprl kartico stranke, hkrati pa tudi okno za vnos povzetka klica. Določimo lahko katero okno se bo v sistemu CRM odprlo. V večini primerov se ob dohodnem klicu prikažejo kontaktni podatki podjetja in celotna zgodovina aktivnosti, hkrati pa se odpre še okno za vnos aktivnosti, kjer lahko hitro dodamo opis opravljenega pogovora.

Ob dohodnem klicu se odpre 360° pregled nad stranko, kjer lahko preverimo celotno zgodovino in planirane aktivnosti pri stranki

Vzpostavitev povezave med IP telefonijo in sistemom CRM

Za vzpostavitev povezave med sistemom Intrix CRM in IP telefonijo je na prvem mestu pomembno, da je v podjetju uvedena IP telefonija. Če te še nimate, vam priporočamo IP-Centreks, rešitev podjetja Telekom Slovenije.

Če je prvi pogoj izpolnjen bo drugi korak definiranje specifik vašega procesa ob dohodnem in odhodnem klicu, ki ga lahko podpremo s sistemom CRM. Hkrati bomo poskrbeli še, da bodo telefonske številke v sistemu vnešene v enotnem formatu in po potrebi v ustrezni format pretvorili že vnešene telefonske številke v sistemu CRM.

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.