Če sistema CRM še ne uporabljate, svoje stranke in aktivnosti z njimi verjetno spremljate na različnih mestih. V tokratnem prispevku bomo pogledali, kateri so najpogostejši pokazatelji, ki vam bodo povedali, da je že skrajni čas za uvedbo sistema CRM.
- Podatki o strankah se nahajajo v različnih Excelovih preglednicah, podatki so podvojeni in neažurni, izgubljate veliko časa z iskanjem podatkov.
- Priprava naslovnikov za prodajno akcijo vam vzame veliko časa, naslovnikov pa niti ne morete segmentirati in npr. kataloga poslati samo vašim potencialnim strankam.
- Povpraševanja prihajajo na vaš info e-mail naslov, nimate pregleda nad statistiko teh povpraševanj, kaj šele nad tem, kdo je na povpraševanje odgovoril in v kateri prodajni fazi je ta trenutek vsako povpraševanje.
- Dogaja se vam, da se pogovarjate s stranko, s katero se je o isti zadevi pogovarjal že sodelavec in tega ne veste.
- Če zamenjate sodelavca, pri vas vlada zmeda, nimate pregleda, s katerimi strankami je komuniciral sodelavec, katere aktivnosti je imel v planu.
- Nimate centralnega pregleda nad strankami in vaše stranke pridobivajo konkurenčne ponudbe znotraj vaših različnih poslovalnic.
- Vaši sodelavci pošiljajo poročila o planiranih in opravljenih nalogah preko e-maila ali SMS sporočil vodji, ni pa generalnega pregleda teh aktivnosti po stranki, na skupnem koledarju …
S sistemom Intrix CRM lahko poskrbimo za vse zgoraj opisano in vam s tem prihranimo vaš čas, izboljšamo izkoristek prodajnih priložnosti in zadovoljstvo vaših strank. Zagotovite si 360º pregled nad vašimi strankami. Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno.