Kako vam lahko CRM pomaga prebroditi gospodarsko krizo

Dejstvo je, da v obdobju gospodarske krize kupci kupujejo manj. A ne glede na to, kako huda je kriza, še vedno kupujejo – in tako se podjetja še vedno soočajo z izzivom, kako zadovoljevati njihove potrebe. Učinkovit način, kako obdržati dobre odnose z obstoječimi strankami in kako zadržati nove stranke, je uporaba strategij CRM.

Težave se pojavijo, ko podjetja postanejo površna pri upravljanju s priložnostmi. Izjemno pomembno je, da pri upočasnjenem gospodarstvu povečamo donosnost priložnosti. Ker v obdobjih kriz podjetja pogosto zmanjšujejo sredstva za marketing, se morajo prodajni oddelki še bolj izkazati pri prodaji, hkrati pa je zelo pomembno obdržati glavne stranke, saj si podjetja v takšnih časih ne morejo privoščiti odhajanja strank h konkurenci.

Zvestobo strank težko dosežemo s promocijo ali oglaševanjem. Rešitev je upravljanje odnosov s strankami (CRM) – celovit, pameten in zanimiv način poslovanja, ki temelji na raziskovanju potreb naših strank.

Zgodovina nas uči, da je doslej vsakemu padcu sledila konjunktura. To pomeni, da je čas krize pametno izkoristiti za vzpostavitev dobrih strategij upravljanja odnosov s strankami. To bo povečalo možnosti, da boste tudi po obratu na pozitivno ostali uspešni v poslu. Kriza lahko celo pomaga razjasniti prioritete nekega podjetja. Nikakor ni priporočljivo zniževati stroškov storitev, vezanih na stranke.

CRM sistemi zagotavljajo podatke o kupcih, urejen pregled nad njihovo zgodovino, nudijo pregledne podatke o prodajnih priložnostih. Vse to lahko pomaga identificirati prioritetne stranke in priložnosti za prodajo ter jih zadržati.

S pomočjo poročil v CRM aplikaciji lahko kupce po različnih kriterijih segmentiramo v različne skupine, to pa nam omogoči, da za vsako posebej določimo najprimernejše strategije. Ne glede na tip ali velikost vašega podjetja vam lahko CRM orodja pomagajo preživeti recesijo: z vzdrževanjem obstoječih razmerij s strankami, povečevanjem učinkovitosti prodaje in drugimi prednostmi segmentiranja. Recesija ne sme biti razlog, da bi prenehali vlagati v nove tehnologije, saj nam prav te lahko pomagajo prebroditi krizo; z njihovo pomočjo se lahko iz nje prebijemo še močnejši.

CRM ni več samo modni trend, temveč nuja za preživetje podjetij; še posebno v času krize.

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.