Zakaj spremljati vir prodajnih priložnosti oz. povpraševanj?

Spremljanje vira povpraševanja oz. “kje ste izvedeli za nas” je danes zelo pomembno in lahko rečemo tudi nujno potrebno. Da bomo vedeli o čem govorimo preidimo h konkretnemu primeru.

Primer sledenja povpraševanjem

Smo npr. podjetje, ki se ukvarja z prodajo oken. Svoj “budget” za oglaševanje vlagamo tako v radijske oglase, spletno oglaševanje in časopisne oglase. A vemo kateri izmed oglaševalskih kanalov nam prinaša največji delež povpraševanja oz. kateri izmed teh največji delež uspešno izpeljanih poslov?

Zato je zelo pomembno, da od svojih strank oz. naročnikov izvemo kje so izvedeli za nas. Nekateri to zamenjujejo z besedno zvezo kje ste nas našli, ki pa ne predstavlja istega pomena, saj lahko stranka izve za nas od prijatelja (priporočilo), najde pa nas s pomočjo spletne strani. Tako si velja zapomniti, da postavimo svojim strankam zmeraj še prijazno vprašanje kje ste izvedeli za nas. Odgovor si seveda pri vsakem povpraševanju oz. novi stranki ustrezno zabeležimo, najbolje v sistem CRM, če ga nimamo pa bo dovolj tudi zvezek.

Kakšne vire povpraševanj je smiselno uporabiti?

V praksi ima vsako podjetje svoje prodajne vire. Naštejmo jih nekaj, kateri so smiselni in uporabni za vaše podjetje pa presodite sami:

  • priporočilo
  • radijski oglas
  • televizijski oglas
  • oglas v časopisu
  • sejem, konferenca
  • spletni oglas (facebook, google, najdi.si …)
  • jumbo plakat

Kaj nam povedo rezultati sledenja povpraševanj?

Ko bomo za vsako prodajno priložnost oz. povpraševanje zabeležili vir bomo hitro lahko prišli do uporabnih informacij za marketing. Ugotovili bomo lahko namreč kateri vir je za nas najdonosnejši, kateri nam mogoče prinese veliko povpraševanj a se le malo od le teh zaključi z uspešno prodajo itd. S tem bomo svoj marketinški “budget” vlagali v uspešnejše vire in tako posledično tudi povečali prodajo.

Prodajne priložnosti po viru

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.