crm case study
crm študija primera

Digitalna preobrazba v podjetju MEBLO INT d.o.o. (mebloJOGI)

Podjetje MEBLO INT d.o.o. se je odločilo za popolno digitalno preobrazbo. Eden izmed pomembnejših korakov je bila uvedba CRM sistema. Z Intrix CRM so izboljšali svoje prodajne in reklamacijske procese ter s tem dosegli večjo učinkovitost in zadovoljstvo strank.

Intrix CRM niso vpeljali zgolj v procese podjetja, temveč so ga povezali tudi z drugimi sistemi. Najpomembejša korist? Podatek se zmeraj vnese le v enem sistemu, nato pa se samodejno sinhronizira z drugimi.

id

NAROČNIK SE PREDSTAVI

tovarna

PANOGA

Pohištvo in oprema

skupina

ZAPOSLENIH

40

goal

USTANOVLJENO

2012

mebloJOGI logo

mebloJOGI je blagovna znamka podjetja MEBLO INT d.o.o

MEBLO INT d.o.o. je inovativno slovensko podjetje, ki se ukvarja s proizvodnjo izdelkov za spanje. Svojim strankam želijo omogočiti čim boljše počutje in spalno udobje najvišjega nivoja ter posledično dan za dnem prispevati h kakovostnejšemu in srečnejšemu življenju. So največji proizvajalec vzmetnic in ležišč v Sloveniji, svojo prisotnost pa krepijo tudi na tujih trgih. V lasti imajo blagovne znamke mebloJOGI®, jogi® in meblo®.

background element blue

MEBLO INT d.o.o. stopi na pot digitalizacije

Poleg zadovoljnih in naspanih uporabnikov je glavna prioriteta podjetja MEBLO INT d.o.o. izpolniti potrebe in želje uporabnikov pri svetovalnem, prodajnem in poprodajnem procesu. Rešitev na mestu je bila digitalizacija. Odločili so se za celostni pristop, ki ne vključuje zgolj digitalizacije prodajnih, temveč tudi nabavnih, proizvodnih, poprodajnih in logističnih procesov. Želeli so, da je pri vseh teh procesih v središču kupec.

V MEBLO INT d.o.o. so se zavedali večplastnosti digitalizacije. Največjo možno korist so dosegli s povezovanjem različnih sistemov v eno smiselno celoto z zagotovitvijo, da se podatek vnese le na enem mestu.

Prepoznali so priložnost za digitalno transformacijo na različnih področjih. Uvedli so sisteme ERP, CRM in WMS, prenovili spletno stran, vzpostavili interaktivni konfigurator za oblikovanje postelje in digitalizirali logistiko.

Hkrati so se zavedali, da številna podjetja v Sloveniji še niso stopila na pot digitalizacije in to prepoznali kot odlično priložnost za doseganje dodane vrednosti in pomembnega koraka pred konkurenti.

To se kaže tudi v praksi. Statistični urad RS je nedavno objavil pregled digitalne preobrazbe slovenskih podjetij v letu 2023. Podatki kažejo, da v Sloveniji programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami (CRM) uporablja zgolj petina podjetij.

“Z uvedbo sistema CRM smo v podjetju MEBLO INT d.o.o. optimizirali prodajne in poprodajne-reklamacijske procese s ciljem boljše učinkovitosti in zadovoljstva strank,”

Miha Mačus, vodja prodaje v MEBLO INT d.o.o.

Miha Mačus
Background element blue

Pred uvedbo Intrix CRM-ja

Pred uvedbo sistema Intrix CRM so imeli v podjetju MEBLO INT d.o.o. kontakte razpršene na različnih kanalih. Želeli so imeti vse na enem mestu in dostop do sinhroniziranih podatkov v vsakem trenutku.

“Pred uvedbo sistema Intrix CRM smo imeli kaos. Podatki kupcev so bili razpršeni na štirih kanalih (saloni, telefonski klici, elektronska pošta, spletna trgovina). Občasno so se dogajale anomalije. Ne veliko, a že ena nezadovoljna stranka je dovolj. Rešitev na mestu je bil CRM,” je o razlogih, zakaj so se odločili za uvedbo CRM sistema povedal vodja prodaje v MEBLO INT d.o.o. Miha Mačus.

Izziv je bil tudi spremljanje prodajnih priložnosti. Pri prodajnih aktivnostih so v podjetju prevladovali ustni dogovori in osnovna e-poštna komunikacija, kjer pa se je pogosto kazala težava pri sledljivosti. Poprodajne reklamacijsko-servisne aktivnosti so vodili v papirnati in Excel obliki, za marketinške aktivnosti pa jim je časa preprosto zmanjkalo.

Prodajni procesi po uvedbi Intrix CRM-ja

 

Z uvedbo sistema Intrix CRM so vzpostavili centralno mesto za nadzor nad povpraševanji. Povpraševanja iz različnih kanalov, tako iz spletne strani, konfiguratorja, telefona, elektronske pošte kot iz obiska v prodajnem salonu se zabeležijo na eno mesto in se dodelijo ustreznemu prodajnemu skrbniku.

Intrix CRM jim omogoča popoln pregled nad povpraševanji. Prodajni svetovalci namreč lahko v vsakem trenutku vidijo stanje vsakega povpraševanja, kdo na njem dela in kakšni so naslednji koraki.

MEBLO INT prodajni procesi z Intrix-om

Mačus razloži pogled v njihovi različici sistema Intrix CRM na primeru kupca: “V iskanje vpišemo ime in priimek stranke ter kot zadetek dobimo vse akcije, ki smo jih imeli s to stranko. Kliknemo na posamezno akcijo in izpišejo se nam podrobnosti (vir povpraševanja, pretekla komunikacija, naročilo, znesek naročila, status naročil itd.). Vse je na enem mestu, enostavno in učinkovito.” Kot ključne prednost uvedbe Intrix CRM-ja izpostavi prihranek časa in optimizacijo prodajnega procesa.

Intrix CRM so v MEBLO INT d.o.o. tesno vpeli v procese podjetja in ga povezali z drugimi sistemi (npr. ERP sistem, s katerim Intrix deli podatke dvostransko). Tako se podatek zmeraj vnese le v enem sistemu in nato samodejno sinhronizira z drugimi.

Uvedba Intrixa je poenostavila delo prodajnih svetovalcev in jim omogočila, da se lažje osredotočijo na kupce. Kot smo omenili je Intrix njihov edini vhodni kanal, kar pomeni, da se jim ni potrebno več ukvarjati z upravljanjem različnih sistemov, ampak lahko več časa posvetijo prodajni podpori in komunikaciji s stranko.

Pridobljene kontakte strank je možno uporabiti tudi za marketinške aktivnosti.

Sistematizacijo prodaje, servisov in montaže lahko digitalizirate tudi vi.
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno in popolnoma brez tveganja.
Sistematizacijo prodaje, servisov in montaže lahko digitalizirate tudi vi.
Intrix CRM je na voljo 30 dni brezplačno in popolnoma brez tveganja.

Reklamacijski procesi po uvedbi Intrix CRM-ja

Na podoben način kot prodajne, so v MEBLO INT d.o.o. digitalizirali tudi poprodajne oz. reklamacijsko-servisne procese. Tudi te procese sedaj vodijo na enem, centralnem mestu. Kje? V Intrixu, seveda.

Podjetje se zaveda, da je nezadovoljna stranka najslabša stranka, zato si prizadevajo reklamacije reševati hitro in učinkovito. Intrix CRM je pri tem ključen, saj omogoča enoten vpogled v vse reklamacijske postopke.

Vsa komunikacija s strankami v podpori poteka preko sistema Intrix, ne glede na to, ali gre za e-pošto, telefonske klice ali druge komunikacijske kanale. Vsa vprašanja in odgovori v zvezi s podporo se beležijo in obdelujejo v Intrixu. Zaposleni na tak način lažje sprejemajo hitre in ustrezne odločitve glede reševanja reklamacij. S tem so reklamacijski zahtevki učinkoviteje obdelani in stranke bolj zadovoljne.

Reklamacijski procesi intrix

S pomočjo Intrix CRM-ja imajo na enem mestu zbrane vse zahtevke, tudi tiste, ki niso stvar reklamacije, temveč so posledica napak strank (napačne dimenzije, nepravilna uporaba izdelkov, napačna izbira izdelka …).

Reševanje podpornih zahtevkov v sistemu CRM tako omogoča boljše spremljanje statistike reklamacij in lažje sledenje napak. Vodstvo podjetja sedaj lažje obvladuje kakovost svojih izdelkov.

Sistem prav tako samodejno ustvari reklamacijski zapisnik, ki se nato elektronsko podpiše, kar prispeva k avtomatizaciji in preglednosti celotnega postopka reševanja reklamacij.

Reklamacijski procesi po uvedbi intrix-a

Obveščanje o odpremah

Intrix CRM je prinesel izboljšave tudi v informiranju strank, natančneje pri obveščanju o odpremah. Ko stranka odda naročilo, želi vedeti, kdaj bo izdelek prispel na njen naslov, zlasti glede na običajni rok dobave, ki pri vzmetnicah znaša od 3 do 4 tedne. V MEBLO INT d.o.o. so želeli strankam omogočiti, da se lahko ustrezno pripravijo na dostavo.

Sistem povezuje informacije iz ERP in CRM sistemov, kar omogoča, da stranke prejmejo obvestilo o predvidenem datumu in uri dostave že nekaj dni prej. Stranke prejmejo SMS in e-poštno sporočilo s podatki o naročilu, predvidenem času dostave in kontaktne informacije, kamor lahko sporočijo morebitne nepravilnosti ali želje glede dostave.

Ta sistem obveščanja strankam omogoča boljšo nakupno izkušnjo, saj se lahko pravočasno organizirajo in se izognejo morebitnim neprijetnostim ob dostavi. S tem MEBLO INT d.o.o. uresničuje svoje poslanstvo zagotavljanja najvišje ravni udobja in zadovoljstva strank.

Druzina na MebloJOGI

Intrix in mebloJOGI tudi na dogodku DigitalniUm

Kako je v praksi izgledala uvedba sistema Intrix CRM v podjetju MEBLO INT d.o.o., smo delili tudi na dogodku za proizvodna podjetja – DigitalniUm.

Med strokovnjaki in predstavniki slovenskih proizvodnih podjetij, ki so nas popeljali skozi novosti in trende na področju digitalizacije, optimizacije in avtomatizacije, sta bila tudi namreč tudi Uroš Žohar (Intera) in Miha Mačus (MEBLO INT d.o.o.). V zanimivem predavanju sta predstavila pot digitalne transformacije največjega proizvajalca vzmetnic in ležišč v Sloveniji.

Prisluhnite posnetku predavanja.

Vas zanima uvedba Intrix CRM?

Digitalizacija je dolgoročni proces, ki zahteva preudaren pristop. Predstavlja pomemben korak v nenehnem prizadevanju za izboljšanje storitev ter zagotavljanje odlične izkušnje strankam. Z uvedbo sistema CRM je podjetje MEBLO INT d.o.o. izboljšalo svoje prodajne in poprodajne-reklamacijske procese ter s tem doseglo večjo učinkovitost in zadovoljstvo strank.

Eden od ključnih izzivov digitalizacije je uspešno premostiti morebiten odpor zaposlenih do sprememb. Pomembno je jasno pojasnjevanje prednosti in potrebe po uvedbi novih sistemov vsem zaposlenih, od proizvodnih delavcev do vodstva.

Tudi v vašem podjetju razmišljate o digitalni transformaciji? Izboljšajte svoje poslovne procese in dvignite zadovoljstvo svojih strank z uvedbo sistema CRM. Stopimo v stik in skupaj poiščimo najučinkovitejše prilagojene rešitve, ki bodo vodile k uspehu podjetja v dobi digitalne preobrazbe.

Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!
Preizkusite Intrix CRM 30 dni brezplačno!