Programsko opremo CRM v Sloveniji uporablja le 20 % podjetij

Vsako leto se začne z letnim planom. Ste v plan za leto 2024 že umestili uvedbo sistema CRM? Če niste, verjamemo, da je o tem vredno razmisliti.

Po podatkih Statističnega urada RS je programsko opremo za upravljanje odnosov s strankami (CRM – Customer Relationship Management) v letu 2023 uporabljalo le 20 % podjetij – 16 % malih, 34 % srednje velikih in 61 % velikih podjetij.

CRM programsko opremo uporablja le 20 % podjetij v Sloveniji

Opažamo, da se podjetja prodaje prepogosto lotevajo enako kot pred desetimi leti ali več. Pri svojem vsakodnevnem delu uporabljajo tudi iste pripomočke – zvezke in preglednice. Načina dela s kupci se torej opazno ne spreminja.

To je po svoje tudi odlična priložnost, saj imajo podjetja, ki rešitev CRM še ne uporabljajo, veliko možnosti za napredek pri trženju in s tem priložnost za doseganje dodane vrednosti pred konkurenco.

Kaj sploh je CRM sistem?

Vsako podjetje na nek način spremlja svoje stranke. Nekateri imajo podatke o strankah v glavi, drugi v zvezku ali pa elektronskih preglednicah. Vse našteto je že neke vrste sistem CRM (angl. Customer Relationship Management) oziroma slovensko – upravljanje odnosov s strankami.

Ker ima vsak izmed prej naštetih pristopov spremljanja strank precej pomanjkljivosti, je nastal namenski računalniški program, ki je specifično namenjen za delo s strankami in aktivnostmi s strankami. Temu se je nedavno pridružila še aplikacija CRM za pametne telefone, ki jih imamo ves čas na dosegu roke.


CRM sistem nam pomaga pri pridobivanju novih strank, zaključevanju prodajnih priložnosti in povpraševanj ter pri tem, da iz obstoječih stikov naredimo zadovoljne stranke, ki se bodo z veseljem vračale v poslovalnice ali naročale naše storitve.

Zakaj potrebujemo program CRM?

Če se vrnemo na začetek in si postavimo nekaj vprašanj, bo hitro jasno, zakaj je tak sistem potreben.

  • Kako veste, kaj se je vaš sodelavec s stranko pogovarjal pred enim letom?
  • Lahko na enostaven način prevzamete odprta povpraševanja sodelavke v času njene porodniške odsotnosti?
  • Ali imate pregled nad povpraševanji in v vsakem trenutku vidite stanje vsakega povpraševanja, kdo na njem dela in kakšni so naslednji koraki?
  • Imate pregled nad tem, kateri prodajni kanal je za vas najbolj dobičkonosen?
  • Se vam predstavitev na sejmu povrne in kateri izmed sejmov je najuspešnejši?

    V sistemu CRM so odgovori na vsa ta vprašanja na dlani.

Kaj lahko pridobimo s sistemom CRM?

V sistemu CRM boste imeli urejeno bazo strank in kontaktnih podatkov na enem mestu, izvajanje marketinških akcij, kot so pošiljanje katalogov, pošte in mailingov, pa bo hitro in enostavno. V CRM-ju boste lahko vzpostavili nadzor nad vsemi povpraševanji.

Tako se vam ne bo dogajalo, da na kakšno od povpraševanj pozabite ali pozabite na klic po ponudbi. Vse aktivnosti, ki jih opravljate s svojimi strankami, bodo organizirane, pregledne in dostopne vsem sodelavcem. Ker sistem deluje v oblaku, boste lahko do vseh teh podatkov dostopali kjerkoli in kadarkoli, na računalniku ali svojem pametnem telefonu.

Poslovnez spoznava, kaj lahko pridobi s CRM sistemom

Ostajate pri preglednicah in zvezkih ali bi želeli začeti z uvedbo sistema CRM?

Pred odločitvijo o ustreznem CRM sistemu vam ponujamo brezplačen svetovalno-uvajalni paket. Poleg preizkusa sistema, ki je en izmed pomembnejših faz pred odločitvijo o uvedbi sistema CRM, smo za vas pripravili svetovalni paket z usmeritvami in osnovnimi prilagoditvami pred preizkusom.

Brezplačni paket je sestavljen iz:

  • svetovalnega posveta, kjer analiziramo trenutno stanje in potrebe,
  • predloga rešitve in možnih koristi uporabe za vaše podjetje,
  • priprave preizkusne CRM različice prilagojene vašim procesom in potrebam (vključene osnovne prilagoditve sistema Intrix CRM).

Rezervirajte želeni termin uvodnega svetovalnega posveta na [email protected]

|
Oceni prispevek