Dodaj in odstrani zapise iz kampanje

Zavihek „Kampanje“ je v Intrixu namenjen beleženju segmentiranega nabora podjetij in kontaktov, ter nadaljnji obdelavi s pomočjo sistemov za masovno pošiljanje E-pošte.

Preden se lotimo dodajanja podjetij in kontaktov moramo kampanjo shraniti, kar naredimo z gumbom „Dodaj“.

V naslednjem koraku se premaknemo na zavihek podjetja ali kontakti. S pomočjo filtrov ali z ročnim označevanjem izberemo tiste zapise, ki jih želimo dodati na kampanjo. Ko imamo zapise izbrane, kliknemo na pomožni meni in izberemo „Dodaj/odstrani iz kampanje“.

podjetja-dodaj-odstrani-zapise-iz-kampanje

Odpre se pomožno okno, v katerem v spustnem meniju izberemo želeno kampanjo. Uporabimo lahko: prikazane zapise (vsi zapisi, ki so vidni oz. prikazani s pomočjo filtrov), izbrane zapise (vsi zapisi, ki smo jih ročno izbrali) ali vse zapise (vsi zapisi v zavihku). Dodajanje se izvede po kliku na gumb „Dodaj/odstrani“.

podjetja-kampanja-podrobno

Ko je postopek končan, se na zaslonu izpiše obvestilo o številu uspešno dodanih zapisov. 

Kontakte/ podjetja, ki so shranjeni pod posamezno kampanjo, lahko vidimo v zavihku Kampanje. Ob kliku na Podjetja, vidimo vsa podjetja, ki so vezana na izbrano kampanjo.

Izpis-podatkov-email
kampanje-podjetja

Postopek odstranjevanja zapisov iz kampanje je enak, le da pod Tip kampanje izberemo „Odstrani“. Vendar pa se ob brisanju izgubi podatek o tem, katera podjetja/ kontakti so dodani na kampanjo. Torej, kampanjo lahko naknadno obnovimo iz koša, ampak bo prazna, brez pripadajočih podjetij/ kontaktov.

|

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.