Povezava s sistemom za masovno e-poštno obveščanje

Množična e-pošta (mailing) je nepogrešljiv medij, s pomočjo katerega lahko enostavno in ugodno nagovarjate svoje obstoječe in potencialne stranke. Z nekaj truda in ustvarjalnosti lahko prejemnikom ponudite vsebine, ki jih bodo z veseljem prebirali, z rednim nagovarjanjem pa pričnete gojiti zaupanje v vaše izdelke oziroma storitve.

A žal je lahko še tako odličen marketinški pristop v vaših e-poštnih vsebinah neizkoriščen, če vaša prodajna ekipa ni dovolj seznanjena z bralnimi navadami vaših stank. S pomočjo integracije sistema Intrix in vašega programa za množično pošiljanje e-pošte lahko prodajni ekipi zagotovite ključne informacije: KAJKDAJ in KAKO berejo vaše stranke.

Intrix je mogoče integrirati s številnimi programi za množično pošto, tako slovenskimi kot tujimi. Največkrat povezani programi so Mailchimp, CampaignMonitor, SqualoMail, MailerLite, SendinBlue, E-glasnik in E-prvak. Če uporabljate kateri drug program, obstaja zelo velika verjetnost, da ga je prav tako mogoče povezati (za več informacij kontaktirajte pomoč uporabnikom).

povezovanje mailing sistemov - intrix

Povezava je dvosmerna, kar pomeni, da lahko segmentirane nabore strank prenašate iz Intrixa v program za množično e-pošto, v obratni smeri pa po poslanih e-poštnih kampanjah potujejo rezultati oziroma vse zanimive podrobnosti o vaših bralcih (ogledi, kliki ipd.).

Vsebinsko je povezava pri vseh naštetih programih zelo podobna, v nadaljevanju pa opisujemo splošen primer uporabe povezave sistema Intrix in Mailchimp.

Osnovo pri pošiljanju množične pošte predstavljajo vaši seznami prejemnikov. Intrix z vsemi svojimi zmožnostmi filtriranja pri tem predstavlja nepogrešljiv pripomoček za natančno in transparentno pripravo in vzdrževanje segmentov vaših strank. Najosnovnejša in najpogostejša segmentacija je na primer delitev na obstoječe in potencialne stranke, pogosto pa ta segmenta vejimo še na nekaj dodatnih skupin, npr. po skupini izdelkov ali storitev, za katere se stranke zanimajo, po trgu, s katerega izvirajo in podobno. Tako pripravljeni segmenti so na voljo, da jih vi in vaši sodelavci kadar koli uporabite za marketinške namene, kot je v tokratnem primeru pošiljanje kampanje po e-pošti.

V kampanjo lahko vključite tako Podjetja kot tudi Kontakte. Pri podjetjih imamo običajno zgolj splošne e-mail naslove (npr. [email protected]), zato se kampanje pogosteje izvajajo s kontaktnimi osebami. Seveda lahko na kampanjo dodate podjetja in kontakte.

Ko dobimo želeni segment iz točke 1. kliknemo na … na vrhu zraven gumba Dodaj. V spustnem meniju izberemo opcijo Dodaj/odstrani iz kampanje.

V naslednjem koraku izberemo oz. dodamo novo kampanjo v Intrixu, na kampanjo bomo dodajali osebe, zato izberemo opcijo dodaj. V zadnjem koraku izberemo še katere kontakte želimo prenesti:

  • prikazane zapise: prenesejo se samo kontakti, ki so bili prikazani na strani (običajno je to prvih 30 prikazanih)

  • vse zapise: običajno najbolj primerna izbira – na kampanjo se bodo dodali vsi kontakti – POZOR! Če smo pred tem kontakte filtrirali se bodo prenesli vsi filtrirani kontakti

  • izbrane zapise: če smo kliknili na kvadratek pred konktakti smo jih lahko izbrali poljubno, s to opcijo bomo prenesli torej izbrane kontakte

Prenos naslovnikov v Mailchimp

Stranke iz enega ali več segmentov lahko zgolj z nekaj kliki prenesete v program za množično e-pošto, kjer nato izvedete pošiljanje kampanje. Hkrati pa je zagotovljena tudi povratna vez – za kasnejše spremljanje rezultatov oziroma bralnih navad vsake od vaših strank.

V Intrixu se postavimo na zavihek Kampanje in v kvadratku na začetku izberemo našo novo kampanjo. Kliknemo na … nad seznamom in izberemo možnost Pošlji v Mailchimp.

Kot zadnji korak pred prenosom v Mailchimp izberemo še seznam v Mailchimpu, na katerega bomo prenesli naslovnike (če v Mailchimpu še nimamo nobenega seznama prejemnikov sporočil, tega prej ustvarimo). Zatem izberemo še tip segmentiranja. Tip segmentiranja je ena izmed novejših funkcij v Mailchimpu in omogoča dodajanje t.i. značk prejemnikom znotraj določene e-poštne liste prejemnikov:

  • brez segmentiranja: naslovniki se bodo prenesli na izbran seznam brez specifičnih segmentov
  • obstoječi segment: v nadaljevanju se vam bo odprlo izbirno okno, kjer izberete obstoječi segment na katerega bodo dodani naslovniki
  • nov segment: v nadaljevanju se vam bo odprlo okno, kjer boste vpisali ime novega segmenta (ta se bo samodejno dodal v sistemu Mailchimp znotraj izbranega mailing seznama)

Ko so segmenti vaših strank prenešeni, oblikovanje in pošiljanje sporočila izvedete v programu za množično e-pošto. Če ste množično e-pošto pošiljali že pred uvedbo povezave z Intrixom, je ta korak za vas nespremenjen, saj se v celoti izvede v zunanjem programu in popolnoma enako, kot ste to počeli doslej.

Ko je kampanja izvedena in so vsi vaši bralci prejeli e-poštna sporočila, ponovno nastopi dodana vrednost integracije množične e-pošte in aplikacije Intrix – tokrat neposredno na strani prodajnih aktivnosti. Podatki o uspešnosti poslane kampanje, ki ste jih doslej lahko videli le v programu za množično e-pošto, so zdaj vidni tudi v Intrixu, vendar tokrat s precejšnjo dodano vrednostjo: vsak e-poštni naslov je povezan s stranko v vašem Intrixu. Tako lahko rezultate iz programa za množično e-pošto kombinirate z vsemi ostali podatki o vaših strankah, ki jih hranite.

Informacije so na voljo na ravni celotne kampanje in na ravni posameznega bralca – kontaktne osebe v vašem sistemu.

Rezultati na ravni kampanje

Na spodnji sliki je viden prikaz rezultatov na ravni celotne kampanje, ki je bila odposlana v programu za množično e-pošto. Razvidno je, kolikokrat je bila pošta odprta in katere spletne povezave v vsebini e-maila so bile bralcem najbolj zanimive. Razbrati je mogoče, kateri bralci so bili nadpovprečno angažirani in so pošto prebrali večkrat ter kliknili na večje število povezav. Klik na posamezno ime v rezultatih pa vas popelje neposredno na kartico osebe, kjer so na voljo še podrobnejše informacije.

Rezultati na ravni stranke (kontaktne osebe)

Intrix omogoča do minute natančne informacije o obnašanju vaše posamezne stranke ob prebiranju prejetih sporočil.

Z nekaj podatki lahko odgovorite na vprašanja, kot so:

  • Kdaj je g. Marko odprl vaše zadnje oz. vsa pretekla sporočila?
  • Je posamezno sporočilo odprl le enkrat ali morda večkrat po prejemu?
  • Je v isti minuti kliknil na vse povezave v sporočilu, nadaljnjih aktivnosti pa ni zabeleženih, torej lahko sklepate, da si je vaše sporočilo le površno ogledal?
  • Ali pa je morda kliknil na vse povezave v sporočilu, hkrati pa je razvidno, da si je pri tem vzel čas, na podlagi česar lahko sklepate, da je besedilo prebral srkbno in z zanimanjem?

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.