CRM modul je sestavni del vašega CRM sistema in pokriva eno ali več ključnih organizacijskih ali izvedbenih funkcij v podjetju ter s tem izboljšuje dodano vrednost, ki jo ustvarite v poslovnem procesu. Moduli so lahko ločene aplikacije ali pa so integrirani v enoten sistem. Ali veste katere module potrebujete in kateri bodo doprinesli največ vrednosti vašemu poslu?
V tokratnem blogu bomo pregledali CRM module v sistemu Intrix CRM, izzive, ki jih rešujejo in kako lahko vsak posamezen modul pripomore k boljšim poslovnim rezultatom.
- Kako izbrati prave CRM module?
- CRM modul za prodajo
- Modul za marketing
- CRM Modul za servise in ticketing - sprejemanje in obdelava podpornih zahtevkov
- Kakšne tipe zahtevkov lahko obdelujemo s takšnim modulom?
- Organizacija dela na terenu
- Modul za projektno vodenje
- Modul za kadrovske službe
- Preizkusite te module v sistemu Intrix CRM in spoznajte kateri so pravi za vas!
- Preizkusite Intrix CRM brezplačno
Kako izbrati prave CRM module?
Izbira CRM modula se prične pri analizi vašega poslovnega in prodajnega procesa. Glede na usmeritev in dejavnost podjetja, boste morali opredeliti ključne dele vašega prodajnega in poslovnega procesa. To zajema vse od pridobivanja novih strank, izvajanja poprodajnih aktivnosti, nudenje tehnične podpore, servisov do organiziranja delovnih projektov po naročilu strank.
Vsaka izmed omenjenih aktivnosti ima svoj proces, zato je pomembno prepoznati, kako lahko te procese efektivno digitaliziramo, poenostavimo ali celo avtomatiziramo. Tukaj je samo nekaj primerov CRM modulov. Naši svetovalci vam bodo priskočili na pomoč s popolnoma prilagojenimi moduli in integracijami, zato jih lahko kadarkoli kontaktirate.
CRM modul za prodajo
Prodaja v podjetju je temelj poslovanja, ključna operacija pri prodaji pa je komunikacija, ki povezuje vašo prodajno ekipo s potencialnimi strankami. Prodajni modul v večini primerov povezuje vodenje kontaktov vaših obstoječih in potencialnih strank za namene prodaje. Prodajni oddelek mora biti na vsaki točki v celoti obveščen o vsej komunikaciji s stranko, saj lahko le tako ponudi najboljše rešitve in ohrani konsistentnost v delu podjetja. Prav tako morajo vaši prodajni referenti natančno vedeti, kje v prodajnem procesu se stranka nahaja v danem trenutku.
CRM modul bo predvidoma vseboval te samostojne rešitve za operacije v prodaji:
- Bazo strank ali podjetij s katerimi poslujemo,
- integracijo z e-poštnim klientom, ki avtomatsko razporeja pošto pod prave kontakte,
- integracijo s centralno IP telefonijo, ki prepozna telefonsko številko kontakta in avtomatsko pripravi ključne informacije o stranki,
- centralno zbiranje povpraševanj iz vseh prodajnih kanalov ter pregled nad premiki strank po prodajnem lijaku,
- centralno pripravljanje ponudb, pogodb ter elektronsko podpisovanje.
Medtem, ko lahko za vsako izmed teh operacij najdemo posamezno rešitev, smo mnenja, da je en celosten modul, kot ga nudi Intrix CRM, v tem primeru boljša rešitev, saj so v večini primerov te operacije močno povezane s kvaliteto dela prodajne službe.
Modul za marketing
Marketing v mnogih podjetjih sledi vnaprej določeni oglaševalski strategiji, ki jo lahko s pomočjo marketinškega modula spremljamo od začetka do konca. Le-ta bo združil vaše marketinške aktivnosti na enem mestu in tako omogočil celosten pregled nad kampanjami ter nalogami, ki spadajo znotraj posameznih kampanj.
Omogočil vam bo tudi pripravo e-poštnih marketinških kampanj z natančno segmentacijo glede na tipe vaših obstoječih ali potencialnih strank. Seveda je povezava s sistemom za masovno pošiljanje e-pošte v takšnih primerih nepogrešljiva.
V Intrixu smo zato pripravili zavihek Kampanje, kjer lahko storite točno to. Kontakte in podjetja v CRM modulu lahko, glede na različne informacije, ki jih o njih zbirate (področje poslovanja, delovno mesto, število zaposlenih, kraj …), segmentirate po vaših željah. Nato jih dodelite v primerne marketinške kampanje in jih le z nekaj kliki izvozite v vaš sistem za masovno e-poštno pošiljanje.
Poleg tega boste lahko spremljali finančno uspešnost vaših sejmov in dogodkov v živo ter povezali nove pridobljene priložnosti z vsako kampanjo.
Oglejte si še naš webinar in podrobno spoznajte, kako lahko uporabite kampanje v prid vašega podjetja.
CRM Modul za servise in ticketing – sprejemanje in obdelava podpornih zahtevkov
Veliko storitvenih in prodajnih podjetij nam je zaupalo, da potrebujejo sistem, v katerega lahko vnesejo zahtevo stranke in jo spremljajo do razrešitve. Sistem, ki bo pridobival informacije preko večih kanalov (telefon, e-pošta, spletni obrazec, Facebook …), jih zbiral na enem mestu, dodelil sprotne naloge odgovornim izvajalcem v podjetju in tako poskrbel, da stranke ostanejo zadovoljne. In prav to so funkcionalnosti Intrix modula za servise in ticketing.
Kakšne tipe zahtevkov lahko obdelujemo s takšnim modulom?
Tukaj lahko gre bodisi za reklamacijo izdelka, podporo pri uporabi izdelka ali storitve ali za naročilo servisa kupljenega izdelka. Torej, če nudite reklamacije izdelkov, servis na lokaciji stranke, tehnično podporo uporabnikom ali svetovanje in pomoč pri uporabi, bo ta modul ključen za olajšanje in avtomatizacijo vašega dela.
Organizacija dela na terenu
Kadar prodajate izdelke ali storitve, ki zahtevajo obisk ali instalacije na fizični lokaciji stranke, bo servisni modul poenostavil vaše delo, saj je specializiran za organizacijo dela na terenu. Zraven prej omenjenih funkcionalnosti bo servisni modul omogočal še:
- Spremljanje zaposlenih na terenu in njihovih nalog,
- razporeditev orodja in službenih vozil,
- enostavno pripravo servisne dokumentacije z možnostjo elektronskega podpisa,
- shranjevanje poročil in fotografij iz terena za nadaljnje delo.
Modul za projektno vodenje
Ne glede na to, ali vaše podjetje pripravlja medijske vsebine, proizvaja dvoriščne ograje, programira unikatne programske rešitve za naročnike ali se ukvarja s svetovanjem strankam, bo specializirano orodje za projektno vodenje nepogrešljiv del vašega posla.
Za učinkovito spremljanje projektnega načrta mora tak modul vsebovati možnost prikaza vaših delovnih projektov na gantogramu ali kanban razporedu. Tako lahko kadarkoli, jasno in razvidno, spremljate napredek vašega dela. Z lahkoto lahko spremljate tudi dobičkonosnost vsakega posameznega projekta, saj vam ta modul omogoča vnos in kasneje tudi analizo porabljenih delovnih ur in/ali materialnih stroškov.
Modul za kadrovske službe
V letu 2022 smo lansirali nov produkt po imenu Intrix HRM. Opazili smo, da veliko kadrovskih služb porablja svoj čas za izvajanje nalog, ki so lahko bolje organizirane, poenostavljene ali v celoti avtomatizirane. Medtem, ko bo marsikateri CRM sistem vseboval enostavno rešitev za spremljanje sodelavcev, le-ta v večini primerov ne doda nobenih praktičnih vrednosti za podjetje, ampak služi zgolj kot digitalna beležka.
Naša HRM rešitev je tako prerasla modul in postala samostojen sistem, ki pomaga pri poenostavljenju celotnega HRM procesa, od avtomatiziranega vnosa kandidatov v sistem in obveščanja o zaposlitvenem procesu do enostavnega izdajanja napotnic, kvalitetnega uvajanja, dolgoročnega razvijanja kadrov in še veliko več.
Z uporabo takšnega sistema boste prihranili na času in s tem priložnost, da se svojega kadrovanja lotite še bolj strateško. To bo posledično pomagalo pri ohranitvi ključnih kadrov v podjetju ter izboljšanju poslovne klime.
Preizkusite te module v sistemu Intrix CRM in spoznajte kateri so pravi za vas!
V Interi smo preučili in zbrali najkoristnejše in najuporabnejše module v našem CRM sistemu. Sedaj vas vabimo, da kliknete na spodnji gumb in skupaj s sodelavci preizkusite Intrix. Naše priporočilo je, da 30 dni organizirate vaše delo in procese s pomočjo Intrixa. Med tem časom bomo zmeraj na voljo z nasveti, priporočili in manjšimi prilagoditvami, da bo sistem odgovarjal vašim potrebam.