Shranjevanje naslova za posredovanje e-pošte v Intrix

Pomembna elektronska pošta, se lahko v Intrix zabeleži samodejno, brez ročnega vnosa. K zabeleženi vsebini e-pošte pa bodo priložene tudi priloge. Gre za tako imenovano Intrix parser povezavo, ki jo določimo posamezni aplikaciji in jo nato uporabimo pri prenosu e-pošte.

Prednosti prenosa e-pošte v Intrix

Pametni prenos e-pošte vam omogoča spremljanje pomembne e-poštne komunikacije z vašimi strankami, dobavitelji ali poslovnimi partnerji tako, da e-pošto enostavno posredujete v Intrix.

Bodisi uporabljate Outlook ali Google, pomembno e-pošto lahko s pomočjo skrite kopije ali posredovanja zabeležite v Intrixu. Hkrati je funkcionalnost toliko inteligentna, da prepozna e-pošto skozi vsebino sporočila in ga pripne stranki v vašem sistemu (če stranka oziroma kontaktna oseba s tem e-poštnim naslovom obstaja v Intrixu). E-pošto lahko naknadno povežete še s poslovno priložnostjo in si tako zagotovite popoln vpogled v komunikacijo s strankami.

Zavihek E-pošta

Na zavihku E-pošta se beležijo in shranjujejo tista e-poštna sporočila, ki so za nas pomembna in jih želimo imeti zavedene v Intrixu. V kolikor v Intrixu že obstaja kontakt ali podjetje z e-poštnim naslovom na katerega pošiljate sporočilo, se bo e-pošta ob dodani parser povezavi, vezala tudi na omenjen kontakt ali podjetje.

Parser naslov, ki je unikaten za vsako aplikacijo, najdete pod ikono “?“, označeno na sliki spodaj:  

Vašega unikatnega sistemskega e-poštnega naslova ni mogoče spremeniti v preprostejšo obliko (naslov dobite v obliki [email protected]). V vaš poštni odjemalec ga tako prenesete v celoti, na enega izmed spodaj opisanih načinov:

Shranjevanje povezave v Gmailu

Desno zgoraj kliknete na ikono Google Apps, nato izberete “Kontakti” (angl. Contacts).

Dodate novi zapis kontakta, ki ga poimenujete po želji, v polje “Email” kopirate vaš parser naslov in shranite.

Shranjevanje povezave v Outlooku

Na zavihku Osnovno v rubriki Novo kliknete na gumb Novi elementi in izberete opcijo Stik. V novem oknu, ki se odpre, po želji poimenujete nov stik ter v polje E-pošta kopirate vaš parser naslov.

Parser naslov na Projektih in Priložnostih

Parser naslova v Intrixu obstajata tudi na zavihku Projekti in Priložnosti. Za njiju velja, da se v Intrixu pojavljata drugje, kot parser naslov na zavihku E-pošta.

Posamezen zapis na zavihku Projekti ali Priložnosti ima unikaten parser naslov, katerega dodate pri pošijanju e-pošte. Parser naslov najdete na posameznem zapisu, kot je prikazano spodaj.

Ko izbran parser naslov iz zapisa priložnosti ali projekta dodate v kopijo e-pošte, se bo e-poštno sporočilo zabeležilo v vezani vsebini priložnosti ali projekta ter sočasno tudi na zavihek E-pošta.

Prenašanje poljubnih e-poštnih sporočil v Intrix s funkcijami CC, BCC in FW

Poljubna sporočila lahko v Intrix prenesete tako, da prejeto pošto posredujete na omenjeni naslov, pri odhodni pošti pa v polje CC (kopija) ali BCC (skrita kopija) dodate vaš unikatni naslov.

Primer uporabe skrite kopije (BCC): Stranki pošljete ponudbo, za katero želite, da se pripne v sistem Intrix. Ko ponudbo vstavljate v e-poštno sporočilo, v skrito kopijo le vključite vaš Intrix e-poštni naslov (npr. [email protected]) in e-pošto pošljete stranki. Že čez nekaj trenutkov boste e-pošto opazili tudi v Intrixu, kjer bo ob predpostavki, da je stranka s tem e-naslovom že bila v sistemu, e-poštno sporočilo ustrezno vidno tudi pri omenjeni stranki.

Primer uporabe posredovanja (FW): Stranka potrdi ponudbo in želimo, da bodo potrditveno e-poštno sporočilo videli tudi vsi sodelavci v sistemu Intrix. E-pošto s potrditvijo enostavno posredujemo (FW) na naš Intrix e-poštni naslov (npr. [email protected]).

Ko je sporočilo preneseno v Intrix, ga lahko vežete na podjetja in kontakte. Če v vašem sistemu obstajajo podjetja oz. kontakti z enakimi e-poštnimi naslovi, kot se pojavijo v vsebini prenesene pošte, funkcionalnost avtomatsko poskrbi za vezavo. Na vašo željo lahko uredimo tudi vezavo na poljubne druge zavihke ali aktivnosti.

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

thumbs-up Ja, hvala!
thumbs-down Niti ne.

Kaj bi lahko v tem članku naredili bolje?

Hvala za vaše mnenje.