Prvi koraki

Nastavljanje opomnikov

Intrix CRM vas lahko na vse pomembnejše aktivnosti opominja s prejemom SMS sporočila, elektronske pošte ali s potisnim sporočilom, ki se prikaže na zaslonu mobilnega telefona. SMS opomniki ali potisna sporočila, so še posebej uporabni načini obveščanja na poti ali takrat, ko nimate dostopa do računalnika. Elektronska sporočila pa vas bodo počakala med neprebrano e-pošto. S pomočjo opomnikov boste tako vedno obveščeni o pomembnih nalogah, klicih in sestankih.

Opomnike dodajamo na desni strani vsakega obrazca, kot prikazuje spodnja slika.

SMS-opomnik

SMS opomnik

Kadar želite poslati SMS opomnik izpolnite vse obvezne podatke ter dodate sporočilo opomnika. Ob kliku na “Shrani”, se bo želen opomnik shranil in tudi izvedel takrat, ko ste ga nastavili.

V polju “Tip opomnika”, ki ga morate obvezno izpolniti, izbirate med relativnim ali fiksnim datumom. Relativni datum nastavite takrat, ko želite da opomnik prejmete določeno število enot (minut, ur, dni ali celo tednov in mesecev) pred določenim datumov, ki ga izberete. Ta datum je vezan na katero od datumskih polj, ki so dodana na zapisu (npr. začetek naloge, konec naloge ali ponavlja do, v kolikor je tak datum na zapisu tudi določen). Fiksni datum izberete takrat, ko želite na točno dolečen dan in uro, opomnik poslati.

Kaj narediti, če vaša aplikacija Intrix sicer omogoča pošiljanje SMS opomnikov, a takšnega opomnika ne morete izbrati med možnostmi (na izbiro imate le e-mail)?

Pojdite med Nastavitve, izberite “Moj profil” ter vpišite številko mobilnega telefona. Format številke mora biti obvezno v obiki 0038641222333.

Nastavitve-moj-profil-telefon

Priporočamo vam, da opomnike dodajate le na pomembnejše aktivnosti, saj lahko veliko število opomnikov postane moteče.

E-Mail opomnik

E-Mail opomnik je možno nastaviti tako, da pri načinu opomnika izberete E-Mail.
Sočasno izpolnite vsa obvezna polja, dodate sporočilo opomnika in shranite.
Prejemnik E-Mail obvestila mora imeti v razdelku “Obveščanje”, omogočeno prejemanje takih opomnikov. 

opomnik-email

Potisno sporočilo

Nastavljen opomnik v obliki potisnega sporočila bo prejemniku viden na zaslonu mobilnega telefona. Sočasno pa mora biti izpolnjen tudi pogoj v aplikaciji Intrix, da ima prejemnik v razdelku “Obveščanje”, omogočeno prejemanje potisnih sporočil.

potisno-sporocilo

Smo odgovorili na vaše vprašanje?

Ja, hvala!
Niti ne.
logo eu regional development found

Kako učinkovito prodajati?

CRM PRIROČNIK

74% podjetij, ki uporabljajo CRM, poroča o boljših odnosih s strankami. - preverite Markove nasvete za boljše prodajne rezultate z našim e-priročnikom.