Digitalna preobrazba 2024

Marketing in prodaja z roko v roki kot temelj digitalne izkušnje

Digitalna preobrazba, pri kateri združita moči marketing in prodaja, postaja ključna za ustvarjanje digitalne izkušnje. To je bila osrednja tema letošnjega dogodka, ki ga soustvarjamo partnerji – agencija Spletna postaja, agencija Kokos, SqualoMail in Intera.

Uros Zohar Intera 2024

V četrtek, 11. 4. 2024, je v Kristalni palači v Ljubljani potekal dogodek Digitalna preobrazba. Strokovnjaki iz različnih področij smo predstavili sodobne digitalne prijeme in taktike, ki spodbudijo prodajo in prepričajo stranke v nakupnem procesu.

Digitalna preobrazba organizatorji

Po jutranji kavi, uvodnem nagovoru in razgibavanju z obrazno jogo 😊 se nam je kot prvi na odru pridružil Boštjan Kovač iz agencije Kokos. Predstavil je pomembnost izbire prave oglaševalske strategije. Se sprašujete, od česa je strategija najbolj odvisna?

Od vaših produktov. Spoznali smo, katera oglaševalska orodja so primerna za ciljanje ciljne publike v različnih fazah marketinškega lijaka in še marsikaj zanimivega. Ne pozabite, spletno oglaševanje ni kratek eksperiment, je dolgoročni projekt.

Roman Krušič iz Spletne postaje je na praktičnih primerih prikazal pomembnost zgodbe, ki produkt ali storitev obogati, in dobre prakse, ki spletno stran “dvignejo” iz povprečja. Kaj vas bolj prepriča k nakupu?

Podjetje, ki svoj namen, zgodbo in strast z vami deli na privlačen način in vas prepriča, da to počne z namenom ali podjetje, ki vam produkt ali storitev zgolj predstavi? Spoznali smo tudi, kako na spletni trgovini kupce prepričati z različnimi prijemi, ki prodajo povečajo že v samem procesu nakupa.

Roman Krusic 2024

Po uspešnem oglaševanju in oddaji povpraševanja na kakovostni spletni strani pridemo do procesa prodaje. Uroš Žohar iz Intere je v nadaljevanju izpostavil, da je v letu 2023 programsko opremo CRM uporabljalo le 20 % podjetij. To pomeni, da večina podjetij svoj prodajni proces prepušča naključju, ne procesu, ki lahko vodi do učinkovitejšega načina za obdelovanje prodajnih priložnosti.

Uroš je na kratko predstavil tudi ostale produkte – Intrix za vodenje projektov, Intrix za podporo strankam (ticketing), servise in reklamacije ter Intrix HRM. Na koncu se mu je na odru pridružil Slavko Frelih in izpostavil, kako Intrix CRM uporabljajo v podjetju Pronet ter zakaj ga priporoča tudi ostalim.

Ste že spoznali kralja “retention marketinga”? Matic Stocca, svetovalec v podjetju SqualoMail ju zelo dobro pozna. Gre za e-mail marketing in SMS marketing.

Zakaj? Po njihovih podatkih obstoječe stranke v povprečju potrošijo kar petkrat več kot nove stranke. Izpostavil je tudi, da je ustrezna e-mail marketing strategija v primerjavi z drugimi za več kot polovico učinkovitejša pri zadržanju strank. Rdeča nit je bila predvsem avtomatizacija komunikacije in kako podati prave informacije ob pravem času.

Dogodek smo zaključili z gostujočim predavanjem Tajde Marinič, vodje projektov v podjetju Alias Plus. “EU sredstva za digitalizacijo so, pomembno je, da jih znate izkoristiti ob pravem času,” trdi Tanja.

V letošnjem letu nas čakajo spodbude v obliki vavčerjev, digitalna transformacija, podpora tehnološkim projektom s področja UI in ostale spodbude. Če vas zanima, kako lahko vaše podjetje izkoristi nepovratna in povratna sredstva, so Tajda in Alisa Plus pravi naslov.

Digitalna preobrazba je bila tudi letos odlična priložnost za vpogled v učinkovite digitalne prijeme in taktike, izmenjavo mnenj, druženje in tkanje novih poslovnih vezi.

Galerija z dogodka

|
Oceni prispevek