Kako lahko Intrix izboljša vaše podporne procese?
Prilagoditve po vaši meri
Izboljšajte odnos s kupci
Preizkušeno enostavna uporaba
OSNOVNE FUNKCIONALNOSTI
Vsestransko uporaben modul
Celostno upravljanje in reševanje zahtevkov na enem mestu
V ticketing modulu se vsi prejeti zahtevki zbirajo na enem mestu. Z njimi lahko upravljate in jih rešujete neposredno iz sistema. Na enem mestu imate vse, kar je povezano z zahtevkom – od vhodnih in odhodnih sporočil, do komentarjev. V sistemu je omogočena tudi interna komunikacija med zaposlenimi.
Osebni pristop do strank
V ticketing modulu se vsi zahtevki zbirajo na enem mestu. Hkrati pa je zagotovljena tudi osebna komunikacija. Vsak uporabnik Intrixa, ki je v stiku s strankami, si lahko nastavi lasten e-poštni podpis.
V praksi to pomeni, da odhodna sporočila pošiljate v svojem imenu, vsa vhodna sporočila pa se v Intrixu beležijo na želenem zavihku.
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve
INTRIX SVETOVALEC
Z avtomatiziranimi poročili do učinkovitega in uspešnega poslovanja
Uporabite moč poročil sebi v prid. S pomočjo poročil lahko preverite, kakšen je vaš odzivni čas in koliko časa potrebujete za rešitev posameznega zahtevka. Prav tako vam lahko pripravimo poročila po meri, ki so prilagojena vašim poslovnim potrebam.
Brezplačna podpora
Enostavna uporaba in kratek čas uvajanja
Uporaba programske opreme je preverjeno enostavna, zato se lahko veselite kratkih časovnih rokov uvajanja. S pomočjo izkušenih Intrix strokovnjakov, podpornih člankov, brezplačnih webinarjev in drugih podpornih vsebin bo uvedba hitra, uporaba pa preprosta.
Ticketing modul v praksi
Osnovni modul
Kako izgleda ticketing v praksi? Marko Bauman, vodja produktnega razvoja, vam na praktičnih primerih predstavi, kako učinkovito slediti in reševati zahtevke strank s pomočjo Intrix modula za ticketing.
Napredne rešitve
Ticketing modul je odlična izbira tudi za podjetja s kompleksnejšimi poprodajnimi procesi. Kako so se v uspešnem slovenskem podjetju soočili z vsakoletnim povečanjem števila podpornih zahtevkov, dvignili produktivnost za 70–80 % in kakšno vlogo ima pri tem Intrix?
Želite več informacij ali
predstavitev rešitve
INTRIX SVETOVALKA
POVEZLJIVOST
ERP povezave
Intrix je povezljiv z različnimi ERP informacijskimi sistemi, kot so Perftech Largo, E-računi, Navision, GoSoft, AccountingBox, Datalab Pantheon, Saop, Opal, Edonet, Saop proizvodnja, Minimax, Vasco, SAP … Možne so napredne integracije po vaši meri.
Standardna integracija zajema dvosmerno sinhronizacijo podjetij in kontaktov, enosmerni prenos ponudb in naročil ter enosmerni prenos finančnih podatkov iz sistema ERP v Intrix.
Povezava z mailing sistemi
Intrix je povezljiv z različnimi marketinškimi programi, ki se uporabljajo za množično obveščanje kontaktov in marketinško avtomatizacijo.
Povezava s programi za množično e-pošto (MailChimp, Mailer Lite, Sendinblue, Campaign Monitor) je dvosmerna. Tako boste v Intrixu spremljali tudi rezultate uspešnosti kampanje (statistiko).
Povezava z IP telefonijo
Intrix CRM je povezljiv z različnimi IP centralami: Avaya, Centreks, Alstar, Asterisk, Cisco, MI Switch, Megatel. Povezava deluje tako za dohodne kot za izhodne klice. Ob dohodnem klicu Intrix avtomatsko prepozna kontakt, odpre kartico stranke in ponudi vnos vsebine za klic. Izhodne klice pa lahko izvedete tako, da v Intrixu kliknete na telefonsko številko, s čimer sprožite klic na centrali, istočasno pa se odpre obrazec za vnos vsebine klica.
Povezava z obrazcem na spletni strani
Če imate na spletni strani obrazec za povpraševanje, ga je smiselno povezati z Intrixom. Vsi podatki iz spletnega obrazca se avtomatsko prenesejo v Intrix – kot nov kontakt ali kot nova priložnost. V istem koraku se kreira tudi aktivnost za določeno odgovorno osebo, da se na povpraševanje ne pozabi.
Intrix ticketing API
Intrix ticketing podpira namenske vmesnike API (Application Programming Interface) za integracijo z drugimi programskimi rešitvami. S pomočjo API-jev je Intrix mogoče povezati s katerokoli drugo aplikacijo.
Intrixovi API-ji se ustrezno prilagajajo glede na različne poslovne procese.